Validering
Fra : Falcon

Dato : 14-03-04 21:26

Hej NG

<input type="submit" value="find" name="b1" >

<select name="strcat">

Har fået fejl ved validering i disse to linier. Hvorfor?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-03-04 21:46

Falcon skrev:

> Har fået fejl ved validering i disse to linier. Hvorfor?

Fordi de sikkert ikke validerer...

Hvis du vil have et bedre svar, må du fortælle _hvilke_ fejl du får
- og meget gerne give et link til din side.

Se gerne artiklen her først:
   <http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Falcon

Dato : 14-03-04 22:12

> Fordi de sikkert ikke validerer...
>
> Hvis du vil have et bedre svar, må du fortælle _hvilke_ fejl du får
> - og meget gerne give et link til din side.

ok.
Flg: fejl
document type does not allow element "INPUT" here
<input type="submit" name="b1" value="find">
^
Select fejlen fandt jeg, glemte </select>

www.it-nordjylland.dk/butik/d.asp

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-03-04 22:30

Falcon <hp@popx-fjernes-.dk> skrev :

>Flg: fejl
>document type does not allow element "INPUT" here
><input type="submit" name="b1" value="find">

Skal indsættes efter select.

</select>
<!-- Indsætter knappen Find -->
<input type="submit" name="b1" value="find">

Du mangler også at lukke siden med <(html>
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-03-04 22:35

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev :

>Du mangler også at lukke siden med <(html>

selvf.
--
Knud

Fra : Falcon

Dato : 14-03-04 22:40

> [...]
> <!-- Indsætter knappen Find -->
> <input type="submit" name="b1" value="find">
>
> Du mangler også at lukke siden med <(html>

Naturligis - tusind tak..

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 14-03-04 21:51

On Sun, 14 Mar 2004 20:25:44 +0000 (UTC), Falcon <hp@popx-fjernes-.dk>
wrote:

> Har fået fejl ved validering i disse to linier. Hvorfor?

Hvad forsøger du, at validere som?
Har du et link til siden?
Hvilken fejlmeddelelse får du?

Tjeck <http://www.infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>