Forsvundne personer
Fra : Hans Hjeds

Dato : 13-03-04 09:22

Jeg leder efter Ulla Bruun-Christensen født 1939 og hendes søster Annelise
Bruun-Christensen født 1937, begge i Store Heddinge. Folkeregistret kan ikke
hjælpe mig.
Hans Hjeds

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 12-03-04 09:47

Når du har fødselsdatoen, så kan de hjælpe dig, dette koster kr. 50.

Men har du ikke fødselsdatoen, så kan de ikke hjælpe dig.

Fra : Jan Østergaard

Dato : 13-03-04 10:29

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Når du har fødselsdatoen, så kan de hjælpe dig, dette koster kr. 50.
>
> Men har du ikke fødselsdatoen, så kan de ikke hjælpe dig.

Annelise
> ikke

Jeg har selv lige fået oplysninger om to personer, som er født i København.
Du kan gøre det på mail adressen post@skat.kk.dk (det er den rigtige
adresse, selvom der står skat.kk) ellers kan de sikkert henvise til det
rigtige sted.
Jo flere oplysninger du giver, jo større chance. For mit eget vedkomne havde
jeg fødselsdato/og år og en tidligere adresse.
Ved ikke om det samme gør sig gældende i København, som i Kolding, for her
skal de mindst have to oplysninger, for at kunne finde personer og her
tænkes ikke på f.eks en bydel, men en eksakt adresse.
Prisen pr. søgning er 55,-

Mvh
Jan Østergaard

---