spam
Fra : Poul-Erik Sørensen

Dato : 08-03-04 14:36

jeg kan se at flere har maskeret deres e-mail adresse.

Hvoedan gør man det ? - jeg ved godt det ikke er dette

forum, men her er der brugere der bruger det.

Mv.
Poul-Erik

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-03-04 15:02

On Mon, 8 Mar 2004 14:35:37 +0100, "Poul-Erik Sørensen"
<poulerik@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvoedan gør man det ? - jeg ved godt det ikke er dette
>
>forum, men her er der brugere der bruger det.

Jeg synes at det nemmeste er at skifte dk. ud med invalid,
og alle undtagen spamhøsterne ved at det skal være dk.

ebbeh@mail1.stofanet.invalid
udskift invalid med dk

Fra : Chr. Wirenfeldt

Dato : 08-03-04 18:50

"Poul-Erik Sørensen" skrev:

> jeg kan se at flere har maskeret deres e-mail adresse.
>
> Hvoedan gør man det ?

Du skal gå ind under Funktioner/ Konti/ Nyheder/ Egenskaber.
Hvordan din maskering så skal se ud, er helt op til dig selv.

Mvh
Chr. Wirenfeldt

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 08-03-04 19:13

Chr. Wirenfeldt wrote:

> Du skal gå ind under Funktioner/ Konti/ Nyheder/ Egenskaber.
> Hvordan din maskering så skal se ud, er helt op til dig selv.
>
> Mvh
> Chr. Wirenfeldt
Jeg har skrevet: ikke-muligt@intet.intet i feltet "E-mail-adresse"
og FJERNrynkebye@hotmail.com i feltet "svaradresse"
Jeg har fået mig en hotmail konto, som evt. svar ryger i (jeg læser
dem). Men inden man kan sende mig en mail, er man nødt til at fjerne
FJERN.
--
Hilsen Jeannie Kristensen
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 08-03-04 21:21

"Poul-Erik Sørensen" skrev
> jeg kan se at flere har maskeret deres e-mail adresse.
> Hvoedan gør man det ? - jeg ved godt det ikke er dette
> forum, men her er der brugere der bruger det.

Jeg bruger en spam filterings e-mail addr hos
www.despammed.com
når jeg skriver i nyhedsgrupper.

Spam som sendes til tdalsgaard@despammed.com
standses, mens andre mails forwardes til min rigtige
e-mail konto.

Det betyder, at du direkte kan sende mails til mig,
uden at skulle rette noget som helst i min exponerede
e-mail addr - og at jeg ikke besværes med spam.

Næsten ligesom før vi behøvede at lave alle
disse hundekunster for at blive fri for spam.

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Poul-Erik Sørensen

Dato : 08-03-04 22:56

Takker de mange som er kommet med gode forslag. Og et er sikkert der var
flere gode løsninger som jeg vil gøre brug af.
Mv.
Poul-Erik Sørensen