Kirkesogn i Købh.
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 08-03-04 11:00

I hvilket kirkesogn ligger Horsensgade?
Hvis jeg ved at min fars onkel skulle have
boet der i hvert fald i 1908, hvilken FT kommer
så tættest på årstallet? Var der een i 1905?

Han hed for øvrigt Hans august Jørgensen, hvis nogen
tilfældigvis skulle kende ham.

Ruth

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 08-03-04 19:37

Scripsit Ruth Nielsen:

> I hvilket kirkesogn ligger Horsensgade?

http://www.folkekirken.dk/sognereg/

Rosenvængets (København)
Abildgård (Frederikshavn)
Skt. Lukas (Århus)

> Hvis jeg ved at min fars onkel skulle have
> boet der i hvert fald i 1908, hvilken FT kommer
> så tættest på årstallet? Var der een i 1905?

1906 og 1911

> Han hed for øvrigt Hans august Jørgensen, hvis nogen
> tilfældigvis skulle kende ham.

- desværre

Lars Erik Bryld

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 08-03-04 22:47

"Ruth Nielsen" <elena@io.dk> skrev i en meddelelse

> I hvilket kirkesogn ligger Horsensgade?

1908 er sognet (23)Sankt Jacob
først fra 1912 (23)Rosenvænget (Lutherkirken)

> Hans august Jørgensen,

Ham er jeg ikke stødt på )

--
Poul Erik Jensen - www.genealog.dk - www.skolekammeraten.dk
Emnelinien må tilføjes [1234] ved direkte svar for at passere spamcheck.

Heldigvis er alle lidt klogere end alle de andre!

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 09-03-04 11:50

"Poul Erik Jensen" < skrev i en meddelelse

> 1908 er sognet (23)Sankt Jacob
> først fra 1912 (23)Rosenvænget (Lutherkirken)

> Ham er jeg ikke stødt på )

Tak skal I have begge to. Det er vist godt at være opmærksom
på det skift af sognenavnet. Så er der måske nogen, jeg har søgt
og søgt efter, som nu vil dukke op.

Ruth