Kip Browser
Fra : Annelise

Dato : 01-03-04 14:17

Jeg har hentet Kip Browser (iflg. Bent Mortensens indlæg 19.01.04)
Nu vil jeg lægge FT-erne ind på PCen. Jeg har foreløbig CDerne 2000:1,
2000:2, 2001-1801 og 2002:4.
Skal jeg bare lægge dem ind alle sammen, eller er der nogen "gengangere" ?
Jeg agter også at bestille den sidste CD.

Jeg har også nogen ældre versioner, men får jeg brug for at lægge dem ind
også?

Mvh.
Annelise

Fra : Bent Mortensen

Dato : 01-03-04 14:48

"Annelise" <lise.b@ishotel.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg agter også at bestille den sidste CD.
>
> Jeg har også nogen ældre versioner, men får jeg brug for at lægge dem ind

Hej Annelise

Du starter med at kopiere 1801 der næst DDD4 så kan jeg se at du mangler
1845 og DDD5, så følger der en KipData. Txt fil med KIPBrowser som du til
sidst kopier ind i den mappe du har folketællingerne i.
du få undervejs besked på at der er filer som eksistere dem siger du ja til
at overskrive, da der er læst korriktur på nogle af de ny FT, du vil opleve
at der bliver vist noget i venster side og ingenting i højre side der vises
også en rød skrist med en fejl meddelse, det er de FT du mangler fra 1845 og
DDD5 men når du ligger dem ind vil de også blive vist.
Under Filer i KipBrowser er der en mappe der heder åben den skal du havde
til at pege på den mappe du har dine FT i og åben den fil der heder KipData.
TXT så køre programmet
de andre Cd'er af ældre udgave får du ikke brug for.
fordi du skal starte med den ældste er for at overskrive til de nye
rettelser ellers er det de gamle FT du får med

Venlig hilsen
Bent Mortensen
PS: der kommer en ny 1801 i April- Maj hvis du sener køber den skal du bare
kopier den ind i Mappen, der vil til den tid komme en ny KipData.TXT som du
så skal kopier ind i mappen, så får du de FT med som er kommet til på den Cd

Fra : Annelise

Dato : 01-03-04 15:13

Hej Bent

Jeg kunne få lyst til at forgylde dig, hvis min bankkonto bare kunne følge
med!!
Tusind tak for al den hjælp du giver, både til mig og alle de andre - der
lærer jeg også mange ting.

Hilsen
Annelise