Problem med WinFam 6.0
Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 01-03-04 09:59

En ven af mig har på en WIN98 maskine haft WinFam installeret.
Pludselig (vistnok efter at have lagt billeder ind i WinFam) kunne han ikke
starte WinFam op, der kom runtime error.
Efter at have slettet hele biblioteket med WinFam ville jeg igen installere
fra CD-en.
Dette er ikke muligt, der kommer en fejlmelding og installationsprogrammet
stoper.
Fejlmeldingen er: Runtime Error 216. Acces violation at addres 13. Write at
address .....

Nogen der genkender det?

Mvh Kurt

Fra : Poul-Erik Sørensen

Dato : 01-03-04 10:39

Prøv at gå på ind under start / kør - og her skriver du regedit.
I registreringseditoren går du under rediger / søg - hvor du beder om at
lede efter winfam. - slet den fremkomne nøgle.
Du skulle herefter kunne inst. winfam igen.

Mv.
Poul-Erik

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 01-03-04 11:34

Det vil jeg prøve.
Mvh Kurt

Fra : Benny Andersen

Dato : 01-03-04 21:37

Virkede det???

Jeg har noget tilsvarende problem.
Når jeg søger - regedit ..... så får jeg 3 "filer"
Skal de alle slettes?

vh.
Benny

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 02-03-04 18:45

Jeg har desværre endnu ikke haft lejlighed til at afprøve det.
Jeg skal nok give besked her når det er afprøvet!

Kurt Guldbæk
www.guldbaek.net

"Benny Andersen" <Benny.Andersen@fjerndetteteliamail.dk> skrev i en
meddelelse news:4043af8c$0$207$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Bent Mortensen

Dato : 02-03-04 20:04

"Poul-Erik Sørensen" <poulerik@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lede efter winfam. - slet den fremkomne nøgle.
> Du skulle herefter kunne inst. winfam igen.

Hej Poul Erik

jeg syntes at du lige skal nævne, at der er en hvis fare med at ændre i
Registringsdatabasen, hvis man ikke er fortrolig med den, kan man ødelægge
mere en godt er, med det resultat at Windows ikke kan startes

v/h Bent Mortensen

Fra : Poul-Erik Sørensen

Dato : 07-03-04 13:57

Jeg er helt klar over at registreringsdatabasen ikke bare er noget man skal
lege med, men det problem som Kurt beskriver har jeg selv haft på et
tidspunkt, og her hjalp det at fjerne reg. filen - som er den første der
kommer frem når man søger som beskrevet. Winfam kunne hos mig herefter
indlæses normalt og uden fejl.
Mv.
Poul-Erik Sørensen

Fra : Jan Christensen

Dato : 03-03-04 11:07

Jeg vil nu ikke gå hen og tro at det vil hjælp på det... for ved at søge på
google på fejlen kom jeg over dette!!

http://support.microsoft.com/?kbid=259279

Og hvis man læser dette.. stå der det kan være fordi du har en Trojansk
virus installeret og skal derfor lige have rydte op deri.. På siden stå der
også hvordan du gør det!

Hilsen
Jan