Bygningsingeniør - se her:
Fra : Thor

Dato : 11-03-04 13:38

Måske OT, men der er ikke nogen nyhedsgruppe, der hedder dk.teknik.

Vi skal have lavet en statikberegning forbindelse med ombygning af vores
hus, -
(isætttelse af kviste på første salen).

Er der nogen her, som kan hjælpe med beregningen, - for 12 flasker god
rødvin?

Vi bor i Brønshøj.

mvh Thomas R. tlf 28401070

Fra : Per A. Hansen

Dato : 11-03-04 14:55

"Thor" <thor@thor.thor> skrev i en meddelelse
> [...]
> (isætttelse af kviste på første salen).
>
> Er der nogen her, som kan hjælpe med beregningen, - for 12 flasker god

For 6 flasker vil jeg foreslå, at du prøver i www.ing.dk
- og poster det i en af deres diskussionsgrupper - "Teknik - sanfund" eller
"Hvemkanhjælpemed".

Per A. Hansen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 11-03-04 18:41

Thor wrote:

> Måske OT, men der er ikke nogen nyhedsgruppe, der hedder dk.teknik.

Jeg syntes det lyder on-topic.

> [...]
> (isætttelse af kviste på første salen).
>
> Er der nogen her, som kan hjælpe med beregningen, - for 12 flasker god

Jeg læser til maskiningeniør og kender også noget til statik og
styrke-beregninger. Det er der også andre herinde der gør, er jeg sikker
på. Hvorfor beskriver du ikke bare hvad der skal laves her i gruppen?

Det ville være i alles interesse (og så får jeg lige repeteret noget gammel
stof )

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Vidal

Dato : 11-03-04 22:50

> [...]
> (isætttelse af kviste på første salen).
>
> Er der nogen her, som kan hjælpe med beregningen, - for 12 flasker god

Er der ikke noget med, at trælastfimaer har computerprogrammer,
hvor de (gratis) regner sådanne ting ud for kunderne.

Hvis svaret kvalificerer til rødvinen er min adresse valid.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Danny Stoltz

Dato : 14-03-04 13:23

> [...]
> (isætttelse af kviste på første salen).
>
> Er der nogen her, som kan hjælpe med beregningen, - for 12 flasker god

Jeg læser til bygningsingeniør og kan med stor sansynlighed godt
løse dit problem.......men hvad går det mere specifikt ud på??

Danny

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 14-03-04 16:09

Danny Stoltz wrote:
> "Thor" <thor@thor.thor> skrev i en meddelelse
-snip-

> Jeg læser til bygningsingeniør og kan med stor sansynlighed godt
> løse dit problem.......men hvad går det mere specifikt ud på??

Nu ikke noget med at skrive private mails og lave skjulte aftaler og den
slags

Vi skal da have diskussionen her i gruppen, så alle kan bidrage og rette
fejl

mvh.
Martin Jørgensen