ståluld
Fra : Katrine

Dato : 07-03-04 18:58

er der nogen der kan fortælle mig noget om ståluld? skriver kemi rapport om
jernindholdet i ståluld og skulle gerne have nogen oplysninger om dette
produkt... som feks. hvad jernindholdet er...

Katrine

Fra : Brian Lund

Dato : 07-03-04 20:17

> [...]
> jernindholdet i ståluld og skulle gerne have nogen oplysninger om dette
> produkt... som feks. hvad jernindholdet er...

Er det ikke meningen du skulle have fundet frem til det i et forsøg i
praksis?

Brian

Fra : Katrine

Dato : 07-03-04 21:39

jo selvfølgelig skal jeg finde frem til det i praksis... men jeg skulle
gerne have nogen resultater at sammenligne med så jeg kan se om mit forsøg
er rigtigt... har prøvet at slå det op i et leksikon og har også søgt en del
på nettet, men kan ikke rigtig finde de nødvendige oplysninger...

Fra : Jens Holm Laursen

Dato : 08-03-04 00:15

"Katrine" <katrine@him.sr> wrote in message
> [...]
del
> på nettet, men kan ikke rigtig finde de nødvendige oplysninger...

Engelsk er et dejligt sprog og mere udbredt end dansk (www.google.com
search: steel wool composition)

http://www.chircuprodimpex.ro/sw.asp

Du kan med rimelighed antage at ståluld består af stål, medmindre det er
rustfrit ståluld så består det af en eller anden variant af rustfrit stål.

Og sammensætningen af stål ser nogenlunde således ud:

http://www.matweb.com/search/SpecificMaterial.asp?bassnum=MS0001

Pøj pøj med kemirapporten.

Jens

Fra : Jeppe Stig Nielsen

Dato : 08-03-04 11:56

Din e-mail-adresse katrine@him.sr undrer.

Websiden http://him.sr/ påstår at Surinams toplevel-domænenavn er det
internationale domæne for seniorer. Sikke noget svindel.

Vi tager nogle ægte Surinam-links i stedet:
http://www.slm.firm.sr/
http://www.surinamepics.sr/

hypothesis)" --- Laplace (1749-1827)

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-04 18:36

> [...]
del
> på nettet, men kan ikke rigtig finde de nødvendige oplysninger...

Vi kan da gætte at jernindholdet er 97% plus minus 2%

Din analysesikkerhed er måske ikke over 2%
Gad vide hvad der kan være i stålulden foruden ½% kul og lidt nikkel, mangan
og lignende?