Gaskanon ?
Fra : Is

Dato : 27-02-04 22:40

Hej

Hvor finder jeg oplysninger om hvordan en gaskanon ser ud , og virker ?
(bruges bl.a. i plantager til at holde fugle værk)

Søgning på google gir kun om til hvad og hvor og hvornår .

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : //zigge

Dato : 28-02-04 09:20

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor finder jeg oplysninger om hvordan en gaskanon ser ud , og virker ?
> (bruges bl.a. i plantager til at holde fugle værk)
>
> Søgning på google gir kun om til hvad og hvor og hvornår .

Prøv at søge på "spud cannon" eller "potato gun", det er godt nok ikke kun
gas den skyder med, men princippet er det samme

Mvh
//zigge