SETI @ Home download ?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-02-04 11:05

Hej

Jeg har prøvet at downloade sotfwaren til SETI projektet i flere dage
nu men det virker åbenbart ikke. Nogen der har den og vil sende den
eller tjekke om det bare er min maskine der ikke vil hente den?

http://setiathome.ssl.berkeley.edu/windows.html

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : N/A

Dato : 27-02-04 20:36

Fra : Kristian Vange

Dato : 27-02-04 20:36

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Og ikke en lyd om hvilken platform du sidder på. Er det til Linux?

Tja, ifølge linket ligner det Windows... Jeg kan iøvrigt heller ikke få
kontakt med serveren.

Kristian
--
Replace 'invalid' with 'dk' to reply