Off topic: Hvor er dk.politik.miljoe bleve~
Fra : PEHnews

Dato : 21-02-04 17:56

Hvor er nyhedsgruppen dk.politik.miljoe blevet af? Jeg har intet hørt om, at
den er blevet nedlagt. Det er/var en nyhedsgruppe med indimellem
interessante diskussioner og i perioder nogen aktivitet?

M.v.h.

Poul Evald Hansen

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 21-02-04 18:29

"PEHnews" <pevh@mail.fjerndissetegndanbbs.dk> skrev:

> [...]
> hørt om, at den er blevet nedlagt. Det er/var en nyhedsgruppe med
> indimellem interessante diskussioner og i perioder nogen

Der hvor den hele tiden har været?

Prøv at reset din gruppeliste. Så dukker den sikkert op igen.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 21-02-04 18:30

PEHnews skrev:
> [...]
> hørt om, at den er blevet nedlagt. Det er/var en nyhedsgruppe
> med indimellem interessante diskussioner og i perioder nogen

Den er ikke fjernet fra min udbyder, TDC:
< news://dtext.news.tele.dk/dk.politik.miljoe >
--
Med venlig hilsen Herluf Holdt
- som selv har droppet alle politik-grupper p.g.a. 'kævl'

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-02-04 18:40

PEHnews skrev:

>Hvor er nyhedsgruppen dk.politik.miljoe blevet af?

På sin plads i gruppelisten. Du må have et lokalt problem eller
et udbyderserverproblem.

--
Bertel