Skærme
Fijala 3554
giv mig en løsning
Fra : baun&aldal

Dato : 26-04-01 17:09

hej ng.

jeg står og skal købe en 17" skærm og har kigget på disse::::

samsung syncmaster 750p
nokia multigraph 447zi
phillips soho 107s20
sony multiscan cdp e220

giv mig et bud hvad for en skal jeg købe!!!!!!!!!

mvh michael

Fra : Lind

Dato : 26-04-01 22:26

Ud fra de 4 du har valgt, vil jeg umiddelbart sige Sony's. Som har et godt
ry, hvis man kan leve med Trinitron-stregerne, men det kan jeg personligt
heller ikke, så hvis du vil have en med flad front og uden stregerne, skal
du vælge en LG 795FT+, det er en rigtig lækker skærm, og den koster kun et
par hundrede mere end dem du foreslår.

VH.
Lind