pik i stor størelse
Fra : jesper

Dato : 14-03-04 22:13

jeg har en stor pik, min kone ka da godt lide den med efter en 3 kant fandt
hun udaf hvor dejlig en mindre pik er
han kunne komme i bund uden at det gør ondt man kan ride på den have det
hale i munden ja den er god
hvor i mod min er dejlig i normal stilling for der kan det mærkes, men rides
det kan den desværre ikke.

Så kære venner størelsen er ikke alt

hilsen
fyr med meget stor, der stadig mangler at prøve at komme i bund uden
modparten skal have ondt

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 14-03-04 22:23

jesper wrote:

> [...]
> hale i munden ja den er god
> hvor i mod min er dejlig i normal stilling for der kan det mærkes, men

Hvor lang er den så?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-03-04 22:26

[jesper | Sun, 14 Mar 2004 22:12:54 +0100]

>Så kære venner størelsen er ikke alt

Nix, jeg kender en fyr der har den største pik jeg nogensinde har set
(diverse pornofilm medtaget), og han kan kun lige få lov til at stoppe
den lidt op i sin pige før hun synes at det er ubehageligt.

Og jeg forstår det godt, jeg selv kunne ikke have den i helt munden og
deep-throat var komplet udelukket - jeg måtte nøjes med at sutte på
hovedet, men heldigvis har jeg noget nemmere ved at få ham til at sprøje
end hans pige

Vi kalder ham "Mr. Pringles", og det er mere på grund af tykkelsen på
det *rør* som chips'ene er i... ... ...

Men nej, det er heller ikke en fordel for ham.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Dr.Ralph

Dato : 15-03-04 14:41

> Nix, jeg kender en fyr der har den største pik jeg nogensinde har set
> (diverse pornofilm medtaget), og han kan kun lige få lov til at stoppe
> den lidt op i sin pige før hun synes at det er ubehageligt.

Hvor stor vil du anslå hans pik til at være i hhv. slap og stiv tilstand -
både omkreds og længde mæssigt ?

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr.Ralph

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-03-04 18:25

[Dr.Ralph | Mon, 15 Mar 2004 14:40:36 +0100]

>Hvor stor vil du anslå hans pik til at være i hhv. slap og stiv tilstand -
>både omkreds og længde mæssigt ?

Hmm, nu har jeg den jo ikke lige ved hånden

Men jeg har et centimetermål, så lad mig se... jeg vil mene at huske at
den er ca. 22 cm. i omkreds, ca. 30 cm. i længde.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Dr.Ralph

Dato : 16-03-04 18:35

> Men jeg har et centimetermål, så lad mig se... jeg vil mene at huske at
> den er ca. 22 cm. i omkreds, ca. 30 cm. i længde.

Holy shit, min er jo ret lille ved lille ved siden af den.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-03-04 19:48

[Dr.Ralph | Tue, 16 Mar 2004 18:34:58 +0100]

>Holy shit, min er jo ret lille ved lille ved siden af den.

Det er de flestes vist. Lidt synd at han er så ekstrem genert, for
ellers kunne han med held medvirke i pornofilm.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Dr.Ralph

Dato : 16-03-04 22:56

> Det er de flestes vist. Lidt synd at han er så ekstrem genert, for
> ellers kunne han med held medvirke i pornofilm.

Ja men jeg har 26 cm målt ovenfra i længde og 18 cm omkreds - og det troede
jeg var stort, men jeg er jo en ren dværg ved siden af ham :(

Fra : Anita

Dato : 16-03-04 23:55

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev

> Ja men jeg har 26 cm målt ovenfra i længde og 18 cm omkreds - og det
troede
> jeg var stort, men jeg er jo en ren dværg ved siden af ham :(

Hvorfor laver du :( til det? Kunne du da tænke dig at være større endnu?

Venligst Anita

Fra : Dr.Ralph

Dato : 17-03-04 02:07

> Hvorfor laver du :( til det? Kunne du da tænke dig at være større endnu?
>
> Venligst Anita

Nej, jeg pjatter jo lidt med det - syntes bare det er sjovt at konstatere,
hvordan man blandt visse føler sig stor, og blandt andre meget hurtigt kan
føle sig lille.

Det er det samme med højde - jeg er selv 1.92 cm høj og er blandt de fleste
ret høj - særligt blant udlændinge/etniske danskere. Man har så 3 bekendte,
der alle er mega høje - hhv. 1.99, 2.01 og 2.03 - og når jeg har stået en
hel aften med dem og drukket fadøl og kigget op, så følger jeg mig som den
mindste lille l.rt i landet :)

Men så møder jeg andre og bliver hurtigt mindet om, at jeg ikke er helt så
lille endda - de er bare ufatteligt høje og jeg ret så høj :)

Min str. dernede er rigeligt stor til de fleste kvinder - kunne slet ikke
tænke mig at være større - mange kvinder har allerede haft problemer med min
str. - men det er bare underligt, at jeg følte mig helt lille dernede for
første gang længe :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-03-04 16:03

[Dr.Ralph | Tue, 16 Mar 2004 22:56:24 +0100]

>Ja men jeg har 26 cm målt ovenfra i længde og 18 cm omkreds - og det troede
>jeg var stort, men jeg er jo en ren dværg ved siden af ham :(

Jeps...

Men stadig, jeg er f.eks. lidt mindre end dig, og alligevel klager små
legekammerater over at den er for stor.

Som bøsse, der primært foretrækker oralsex, ser jeg faktisk kun fordele
ved at sexpartneres pik ikke er så stor.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Babba-Papa

Dato : 16-03-04 20:50

Der var engang en bruger ved navn Rene' Hjorth
<rhjorth@spamcop.net> der skrev:

>Men jeg har et centimetermål, så lad mig se... jeg vil mene at huske at
>den er ca. 22 cm. i omkreds, ca. 30 cm. i længde.

Ak ja, lidt har også ret....*host-host*
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !

Fra : O. Hansen

Dato : 17-03-04 07:44

"Babba-Papa" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:smje50pmrt78u38g8llpcctut3icib45jp@4ax.com...

[...klip]
> - -
> Babba-Papa
>
> Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
> Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !

Hvor ligger fortorvet?
/Ove

Fra : vadmand

Dato : 17-03-04 10:19

"O. Hansen" <ohansen@fire.dk> skrev i en meddelelse

> "Babba-Papa" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
> [...]
I Servietunionen?

Per V.

Fra : bjørn

Dato : 15-03-04 17:02

FØJ FOR DÆLEN

Fra : poul

Dato : 15-03-04 20:11

rolig nu der skal være plads til alle

hilsen jan

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-03-04 18:25

[bjørn | Mon, 15 Mar 2004 17:01:38 +0100]

>FØJ FOR DÆLEN

Misundelse er en grim ting :)

René
www.rene.hjorth.com