Gode og dårlige marineindkøb jfr. tråden~
Fra : PKJ

Dato : 10-03-04 22:48

Opfordringer under den lange tråd "PRISPRES" fik Bjarke til at komme med et
tilbud til os.

Nu har Bjarke fået etableret hjemmesiden vi kan kigge på, før vi laver
netindkøb til båden. Ros til Bjarne for det. Og så
så hurtigt.

Kom også med dine erfaringer, så vi alle kan nyde godt af det.

http://www.maximalt.dk/netbutikker.htm

Bjarke kommer nok her og fortæller, hvortil du kan sende dine indlæg.

/PKJ

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 11-03-04 22:20

Jeg er klar på : netbutikker@Maximalt.dk

/Bjarke

Fra : Claus og Susanne

Dato : 12-03-04 10:13

Hvor det er herligt at se at du vil påtage dig arbejdet med denne
hjemmeside.
Jeg har ikke nogle erfaringer selv, men mon ikke jeg får det nu

Ros og respekt herfra
S. jørgensen

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:c2ql5p$30us$1@news.cybercity.dk...

Fra : Steen Andreasen

Dato : 12-03-04 22:04

Hej

Jeg vil foreslå at siden udvides så den også omhandler almindelige
bådudstyrsforhandlere og importører. Jeg har netop købt en Garmin Navigator
182C, hvor jeg har oplevet prisforskelle på omkring 30% fra dyreste til
billigste forhandler.

En større gennemsigtighed på priserne burde kunne fremme konkurrencen til
gavn for os som kunder, men vel også for forhandlerne der undgår at vi køber
varerne i udlandet via netbutikkerne. Det er trods alt stadig en fordel at
kunne få personlig betjening i en lokal butik.

mvh
Steen

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 13-03-04 14:01

Jeg synes ikke vi skal holde "scope" så stramt. Alle lovlige tips til
hvorledes man kan få den rigtige vare til den rigtige pris kan komme med. -
så fortæl os om dine oplevelser ...

/Bjarke