Selva motorer??
Fra : CarstenD

Dato : 10-03-04 17:22

Hej

Er der nogen i gruppen, der kan sige godt eller skidt om Selva
påhængsmotorer.

Hvor kommer de fra?

Mvh

Carsten

Fra : PKJ

Dato : 10-03-04 17:24

CarstenD wrote:
> Hej
>
> Er der nogen i gruppen, der kan sige godt eller skidt om Selva
> [...]

Spørg på nettet: *SELVA OUTBOARD* og du vil finde mange svar
/PKJ

Fra : Pia & Christian

Dato : 12-03-04 11:13

Jeg lånte en mindre Selva sidste sommer(et år gammel), da min egen Yamaha
var blevet stjålet. Og jeg er glad ved, at det kun blev til dette kortvarige
bekendtskab. Den lød som en symaskine, og motoren gik ikke specielt godt.
Selve kvaliteten af motoren virker ikke særligt holdbar, jeg mener der er
lidt for mange dårlige løsninger. Alt i alt ikke noget jeg vil drømme om at
sætte penge i, selvom de er billige. Dog skulle deres 4-takter blive lavet
sammen med Yamaha, men jeg kender altså ikke noget til Selva i de modeller.

Mvh. Christian Rasmussen