redningsveste repost...
Fra : mbj

Dato : 07-03-04 10:47

Hej !!

Jeg er på udkig efter 2-5 nye(re) oppustelige redningsveste Viking eller
lignende.

Er der nogen der kender et sted hvor disse eller lign. sælges billigt ??
evt. på nettet ??

MVH
Michael

Fra : Dieter Hahn

Dato : 07-03-04 11:15

"mbj" <mbj@FJERNDETTEitnettet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lignende.
>
> Er der nogen der kender et sted hvor disse eller lign. sælges billigt ??

http://www.netbaad.com/product.asp?product=1095&page=1

M.V.H.
Dieter Hahn

Fjern "fjern" i mail...

Fra : mbj

Dato : 15-03-04 22:03

Hej !!

Er der nogen der har erfaringer med den pågældenden vest ??