Koncert-ture til udlandet?
Fra : CyberRaga

Dato : 26-04-01 13:58

Hej med jer,

er der nogen der kender til rejsebureauer eller andet der planlægger rejser
til koncerter i udlandet? Jeg vil nemlig meget gerne til Madonna koncert

Knus,
CyberRaga XXX

Fra : Staalanden

Dato : 26-04-01 15:38

Hold øje med http://www.karkon.dk/ og http://www.koncert-ture.dk/
Billetter her http://tourdates.launch.com/tdc/act/2482392

Fra : CyberRaga

Dato : 26-04-01 16:20

Tak for tippet

CyberRaga

Fra : Peter G.

Dato : 26-04-01 17:17

"CyberRaga" <nosp@m.thank.you> wrote in message
> Hej med jer,
>
> er der nogen der kender til rejsebureauer eller andet der planlægger
rejser
> til koncerter i udlandet? Jeg vil nemlig meget gerne til Madonna koncert

Så er det nok ikke Virgin du skal henvende dig til

(Kunne ikke lade være)

--
M.v.h. Peter
"You Are The Only One I'll Miss,