analsex - hvordan ?
Fra : Andreas Træholt

Dato : 26-04-01 12:21

Angående analsex...TAG JER MEGET GOD TID!!!!
Denne version er afprøvet, og kan varmt anbefales...

i ligger i ske, og nu kommer tiden til lidt analsex...tag selv fat om
"penslen" leg at du maler hendes ydre, leg med din pik på hendes klit, kør
ned
af, men ikke ind, længere ned til du rammer numsen...kør lidt rundt og op
langs hendes skamlæber op på klitoris igen sådan bliver man lidt ved et
stykke
tid til man er lidt mere afslappet ved situationen, husk på - der er som
første gang man har sex igen.... år man har "malet" et stykke tid kan man
trykke lidt på når man når numseen, men ikke hårdt - det er vigtigt at pigen
slapper af - og at man ikke bare baker den i bund med det samme! Vær lidt
forsigtig, nus lidt mere med"penslen" og pludselig kan man mærke man er lidt
inde...leg lidt mere frem og tilbage... lidt længere ind osv.
Når du er inde ikke noget med at lege tryklufthammer, stadig små forsigtige
bevægelser, men tilføj to fingre foran på klitten, klippede negle, og blide
cirkulære bevægelser mens i ligger tæt sammen samtidig med du stille og
roligt
er opppe i hendes numse...

ved lidt træning og lidt blidhed opnår du i kommer, hun mere end du, i vilde
orgasmer, og vær sikker på at blid start giver dig dgang til det igen...mest
fordi hun finder ud af hvor fedt det er, men også fordi hun kommer
viiiiiiildt!
God fornøjese!
- Itto

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 26-04-01 23:13

Ligge i ske???
Her må jeg nedlægge en protestant.... Man kan dårlig stramme mere sammen
(pigen altså) end når ligger i ske...

Faktisk er den stilling som giver størst success (og som man ser mest
anbefalet) at pigen ligger på ryggen med benene på fyrens skuldre...
Her er man mest åben, og (hvis fyrens pik er rimelig normal) har den rigtige
retning.....

Men jeg gider dig fuldstændig ret i at tid er MEGET vigtig...

/Henning

---
Wanna make money? Click here:
http://www.desktopdollars.com/gateway_click.asp?id=Fuxie

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 27-04-01 10:16

In article <9ca6ll$27g$1@sunsite.dk>, "*DrømmeFyren*"
<VarmeSoeges@hotmail.com> wrote:

> Ligge i ske??? Her må jeg nedlægge en protestant.... Man kan dårlig
> stramme mere sammen
> (pigen altså) end når ligger i ske...

   Hmmm - jeg har ellers også oplevet stor succes med den stilling.....

   Og smørelse....

/Trine.

Fra : René Hjorth

Dato : 27-04-01 20:59

Fri, 27 Apr 2001 00:12:36 +0200 skrev "*DrømmeFyren*"
<VarmeSoeges@hotmail.com>

Hej Henning,

>Ligge i ske???
>Her må jeg nedlægge en protestant.... Man kan dårlig stramme mere sammen
>(pigen altså) end når ligger i ske...

Hmmm, hvordan skal jeg nu sige det... hvis begge partere er en anelse
overvægtige og maven nemt "kommer i vejen", det er perfekt at ligge
"næsten-ske" til analsex...

>Men jeg gider dig fuldstændig ret i at tid er MEGET vigtig...

Alpha & Omega!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 28-04-01 13:35

Hej......

Bor du/I stadig på Fyn?? *GGGG* Kan huske jer fra de gode gamle Fido-dage...

Jeg har aldrig været til de helt tynde piger (hellere 5-10 KG for meget end
for lidt), og kan kun sige at hvis pigen er for stor, så kan jeg hverken
komme ind det ene eller andet sted.. Om det så er fordi hende bagdel er for
stor til at vinklen ikke passer, skal jeg ikke kunne sige, selv i de
tilfælde at hun så har ligget på siden, og jeg fx har været i en anden
stilling, så er det bare FOR STRAMT (det kan der sgu godt blive *GGGG*)...
Jeg kan ikke anbefale den stilling... I hvert tilfælde ikke til nybegyndere,
som er på experimentalstadiet, og måske stadig er bange for at det skal gøre
ondt (og derved er mindre afslappede og som følge deraf også strammere)

/Henning

---

Fra : René Hjorth

Dato : 29-04-01 16:50

Sat, 28 Apr 2001 14:34:58 +0200 skrev "*DrømmeFyren*"
<VarmeSoeges@hotmail.com>

Hej henning,

>Bor du/I stadig på Fyn?? *GGGG* Kan huske jer fra de gode gamle Fido-dage...

Æh, jeg husker ikke alle må jeg desværre indrømme (den dårlige
samvittighed bobler).

Vi er for 4-5 år flyttet tilbage til Djævleøen - hér bor vi nu:
www.hjorth.com

>Jeg har aldrig været til de helt tynde piger (hellere 5-10 KG for meget end
>for lidt)

Det samme med fyrene, enige, det er godt at kunne tumle rundt og "slås"
uden at være bange for at det pludselig siger "knæk" :-?

>og kan kun sige at hvis pigen er for stor, så kan jeg hverken
>komme ind det ene eller andet sted.. Om det så er fordi hende bagdel er for
>stor til at vinklen ikke passer, skal jeg ikke kunne sige,

Jeg har svært ved at vurdere det - jeg har kun dyrket analsex med
Nicolai, og for os fungerer den stilling fint.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 28-04-01 03:10

> Angående analsex...TAG JER MEGET GOD TID!!!!
> Denne version er afprøvet,

Jeg tror jeg ved på hvem .. ;)
Var det forresten hendes eller dine håndjern som i låste mig fast med ?

> [...]
> cirkulære bevægelser mens i ligger tæt sammen samtidig med du stille og

Andreas ... Jeg sover ikke ved siden af dig igen .. Jeg føler mig pludseligt ikke længere
tryg.
*g*

> [...]
> orgasmer, og vær sikker på at blid start giver dig dgang til det igen...mest
> fordi hun finder ud af hvor fedt det er, men også fordi hun kommer

Æv .. man bliver helt misundelig på hende..
Dvs hendes orgasmer .. ikke af at få sport i to'eren.

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 01:29

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroup@CeeJay.cjb.nOt> wrote in
<9cd970$6g2$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
>*g*

>Æv .. man bliver helt misundelig på hende..
>Dvs hendes orgasmer .. ikke af at få sport i to'eren.

/roflmao du kan være ganske tryk...meeen du skal nok ikke komme ind til mig
med en ordentlig gun på efter et bad igen..*gggg* Det var samme pige som
bagsæde historien.... Dengang var det vidst hendes håndjern...idag har jeg
mine egne!
Knuser Andreas