Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual
Fra : hans

Dato : 13-03-04 21:12

hej

Jeg kunne ualmindeligt godt bruge en dansksproget manual til en Canon G5.

Er der mon nogen der kender et link til et sted med manualen ?

Mvh

Hans

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-03-04 22:09

"hans" <frede@fredes.info> skrev :

>Jeg kunne ualmindeligt godt bruge en dansksproget manual til en Canon G5.
>
>Er der mon nogen der kender et link til et sted med manualen ?

Du kan kun få en dansk brugsanvisning mod betaling og købes hos
din fotohandler, medmindre du da kan lokke en til at
scanne/kopiere en ind for dig.

Findes ikke på nettet.
--
Knud

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-03-04 00:40

hans skrev i sit indlæg på usenet:
> Jeg kunne ualmindeligt godt bruge en dansksproget manual til en Canon
> G5.
> Er der mon nogen der kender et link til et sted med manualen ?

Nej - det findes ikke.

Canon Danmark oversætter selv manualen til dansk og trykker den selv -
derfor vil de ikke udlevere den gratis til dem, der køber kameraet udenom
Canon DK.

Men du kan hente en engelsk på:

http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk