Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra Jylland
Fra : Hans Kruse

Dato : 11-03-04 00:43

Jeg var på en tur til Jylland søndag og mandag, som det tynde øl med konen,
der skulle holde foredrag, så hvad kunne jeg ellers foretage mig end tage et
par billeder?
Her er nogle fra et par gode dage http://www.pbase.com/hkruse/jutland

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : News

Dato : 11-03-04 07:59

> [...]
konen,
> der skulle holde foredrag, så hvad kunne jeg ellers foretage mig end tage

Jow, sådan ser der da godt nok ud herovre i det mørke...
Flotte billeder

Har selv en del magen til, måske knap så skarpe,
og taget lidt længere nordpå, meen magen til!

Peter

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-03-04 09:16

Må vi se?

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : News

Dato : 11-03-04 10:09

> Må vi se?

Jada, jeg kan da lave lidt i aften og smide en link.

Mvh.
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 08:32

On Thu, 11 Mar 2004 00:43:16 +0100, "Hans Kruse"
<hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

>Her er nogle fra et par gode dage http://www.pbase.com/hkruse/jutland

MEGET flotte billeder fra et dejligt sted i Jylland.

Flot!

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it - Life of Brian
Hent Webgallery V3 her.

Fra : per

Dato : 11-03-04 09:38

Hans Kruse wrote:
> Jeg var på en tur til Jylland søndag og mandag, som det tynde øl med
> konen, der skulle holde foredrag, så hvad kunne jeg ellers foretage
> [...]

Ganske glimrende billeder.
Jeg synes ikke dem med træer og sø er noget særligt, men landskabsbillederne
er flotte
Du må have været højt oppe og brugt tele, eller er det beskæringer?

mvh per

_______________
www.f-andersen.com billeder fra Indien

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 11-03-04 09:50

Flotte billeder - næsten lige uden for min dør, eller hva` - er det ikke
Silkeborg/Skanderborg egnen du har besøgt. Meget inspirerende.

Mvh. Bo

Hjemmeside:
http://bo.joergensen3.person.emu.dk
www.gjessoe-skole.dk
www.visuelweb.dk/galleri.htm

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-03-04 10:38

Tak, se forrige post om hvor billederne er fra.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-03-04 10:37

Der er brugt tre forskellige objektiver, som står nedenfor hvert billede
(Sigma 15-30mm, Canon 24-70L og 70-200L)
Desuden er nogle af landskabsbillederne beskåret. Det er Hald sø ved Viborg
og Dollerup bakker, hvor der er et par billeder lige efter søbillederne.
De andre landskaber er fra Mols bjerge.

--
Kind Regards,
Hans Kruse