Little NIcky DVD Region 1 - Easter Egg
Fra : Christian Andersen

Dato : 26-04-01 11:53

Hejsa,

jeg købte Region 1 DVD'en af Little Nicky i går i Stereo Studio.

Den har en ret irriterende fejl, som også er blevet påtalt i
<news:uk.media.dvd>: Den skifter mellem letter-box og widescreen
konstant. Hvilket gør at billedet bliver større/mindre, større/mindre
med ca. 5 min. mellemrum. Ret irriterende.

Men bortset fra det, findes der et Easter Egg på DVD'en. Nemlig
traileren til Lord of The Rings i 5.1!

Gå til Special Features, Central Park. Bliv ved med at trykke til
venstre på remoten, indtil der kommer en glorie til syne over Adam
Sandlers hovede. Enter og så ruller den.

--
Mvh, Christian

Bliv fri for spam! - http://www.sneakemail.com

Fra : Poul E Møller

Dato : 26-04-01 17:19

det gør min også er der nogen der ved om den kan byttes eller er det umuligt
at finde en der virker.
Min kammerat har forresten lånt den og siger der ikke er noget galt.

Med venlig hilsen
Poul Møller
Telefon 74 49 05 17
mobil 29 91 11 17
email til 24.04.01 pollefyr@mail.dk

-

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 26-04-01 17:24

Det er det sædvanlige software problem. Det er ikke DVD'en men nærmere
afspillerens software der har mangler...

Med venlig hilsen
Rasmus

Fra : Simon

Dato : 27-04-01 05:45

nice - hvilken af trailerene er det ? jeg synes at have 3 ligende... ? godt
nok ikke i 5.1 må man indrømme :)

mvh.Simon

Fra : Christian Andersen

Dato : 27-04-01 10:15

Simon taught me all about sex, drugs and this:

[Lord of the Rings trailer]

>nice - hvilken af trailerene er det ? jeg synes at have 3 ligende... ? godt
>nok ikke i 5.1 må man indrømme :)

Den der præsenterer alle tre film(?)

Jeg må indrømme jeg ikke rigtig har fulgt med i hele LOtR-trailer
"undergrunden", men jeg kan prøve at beskrive den.

Først et New Line Cinema-logo. Så kommer der en ring med elverskrift
på, mens den sædvanlige "amerikansk-trailer-stemme" kommer frem og
siger de udødelige ord "One ring to rule them all, One ring to find
them, One ring to bring them all and in the darkness bind them".

Gåsehud, baby!

Så ryger der en hobbit-hånd op og snupper den og man ser den ligge i
håndfladen på ham. Vi flyver igennem ringen og ud på en mark, hvor en
stor hær bevæger sig. Vi ser fakler blive kastet, heste der løber,
Gandalf der ser ud som om han får orgasme, alt sammen klippet sammen
med Ringen.

Stemmen igen: "Next christmas, the most extraordinary tale ever told
will come to life", over billeder af folk der løber og Saurun der slås
med Gandalf og til sidst ser vi Ringen tumle ud i mørket. Derefter
klipper vi til elverdronningen, der siger til Elijah Wood:

"Even the smallest person can change the course of the future".

Så klipper vi til Elijah Wood / Frodo, der står og ser vigtig ud.
Billedet fader til sort, men en stjerne af lys er tilbage i hans øje.
Det følger med os, som vi går helt i sort. Den lille stjerne bliver så
til ordene "The Lord of the Rings", der også fader til sort.

Så er vi på en bjergryg, hvor vi ser vores frygtløse gruppe gå henimod
og forbi kameraet, mens titlerne på filmene og deres release datoer
kommer frem på skærmen:

The Fellowship of the Ring
Christmas 2001

The Two Towers
Christmas 2002

The Return of the King
Christmas 2003

Da den sidste person er gået forbi, Aragorn?, fader vi igen til sort
og ordene "O N E" kommer frem på skærmen. Det går hurtigt over til
navnene på skuespillerne, med bogstaverne O N E som led i deres navne.

Da de er væk, kommer ordene "You will find adventure or adventure will
find you" frem på skærmen skrevet af en enkelt, meget lys stjerne,
mens sætningen er indrammet af en halo, der ligner en ring.

Til slut kommer www.lordoftherings.net frem og New Line Cinema-logoet.

The End.

Hmm, den blev vist lidt lang, men nu ved du vel forhåbentlig hvilken
een jeg snakker om

Fra : John Hinge

Dato : 27-04-01 12:02

Christian Andersen wrote:

> Stemmen igen: "Next christmas, the most extraordinary tale ever told
> will come to life", over billeder af folk der løber og Saurun der slås
> med Gandalf

flueelskov, men alligevel :
Det er nok næppe Sauron som Gandalf slåsser med.
Ikke at jeg har set traileren, men der *er* forhåbentlig grænser for
den kunstneriske frihed som Peter Jackson tager sig ?
Hvis ham han slåsser med er i hvidt, eller hysterisk kulørt :) så er
det snarere Saruman. I øvrigt spillet af Christopher Lee, som her viser
han
stadig forstår at sætte tænderne i fede roller hehe.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Love hurts baby..." Spike, Buffy tVs

Fra : Christian Andersen

Dato : 27-04-01 12:05

John Hinge taught me all about sex, drugs and this:

<snip>

>Hvis ham han slåsser med er i hvidt, eller hysterisk kulørt :) så er
>det snarere Saruman.

Ja, selvfølgelig. Jeg forveksler altid de to

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-04-01 14:40

"John Hinge"
> I øvrigt spillet af Christopher Lee, som her viser
> han
> stadig forstår at sætte tænderne i fede roller hehe.

Christopher Lee - er det *Manden med den gyldne pistol*, eller
bytter jeg om på navnene?

--
Peter Brandt Nielsen
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 27-04-01 16:02

On 27 apr 2001 Peter Brandt Nielsen uttered some barely human sounds which
I was able to translate into <xVeG6.46$%p.1915@news101.telia.com>:

>Christopher Lee - er det *Manden med den gyldne pistol*, eller
>bytter jeg om på navnene?

Ja

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Tyrael: "Not your fault. Tell me, Marius. How was it not your fault?"

Fra : Christian Andersen

Dato : 27-04-01 17:45

Lars Kyndi Laursen taught me all about sex, drugs and this:

>Ja

De sælger Special Edition DVD'er med James Bond nede i Stereo Studio
på strøget.

Måske noget til vores aften?

Fra : Hulubulu

Dato : 29-04-01 10:07

Jeg havde samme problem med min.

Du skal ind i menuen på din maskine, og have den til automatisk at finde ud
af NTSC og PAL gengivelse, derefter skal din visning stilles til standard
4:3 letterbox, så kører det......

(c: Bo

Fra : Christian Andersen

Dato : 29-04-01 23:10

Hulubulu taught me all about sex, drugs and this:

> [...]
>af NTSC og PAL gengivelse, derefter skal din visning stilles til standard

Det har jeg prøvet :-/

Enten er problemet der stadigvæk eller også er det hele "strakt ud" på
skærmen.

Desuden kan min DVD kun skifte mellem "Quasi-PAL" on eller off. "Off"
gør billedet fuldstændigt umuligt at se på. Det betyder sikkert NTSC i
Samsung-sprog (Samsung DVD-611)

Ellers tak for forslaget