Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Batterier til Powershot Pro 1
Fra : Bon

Dato : 10-03-04 17:57

Nogen der ved hvor man kan købe billige batterier til Powershot Pro 1?
Jeg har kigget på batterier.dk, men fandt ikke den type der bliver
brugt i Pro 1 (BP-511A Lithium-Ion).
--
BA

Fra : HCS [4000]

Dato : 10-03-04 18:22

Det kan du på www.batterier.dk

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*
---------------------------------

Fra : Kenneth K.

Dato : 10-03-04 18:29

On Wed, 10 Mar 2004 17:57:25 +0100, Bon <spamshit@mail.dk> wrote:

> Nogen der ved hvor man kan købe billige batterier til Powershot Pro 1?
> Jeg har kigget på batterier.dk, men fandt ikke den type der bliver
> [...]

Prøv at kigge igen. De har et batteri der hedder BP-511, mon ikke om det
er den.

Mvh,
Kenneth

Fra : Bon

Dato : 10-03-04 18:50

"Kenneth K." <fake@it.com> skrev i en meddelelse
newsr4nphybk647std@news2.tele.dk...

> Prøv at kigge igen. De har et batteri der hedder BP-511, mon ikke om det
> er den.

Ok, der var jeg lige hurtig nok. Jeg kiggede kun på model nummeret under
Canon navnet.
Tak for hjælpen!
--
BA