træt af at være single..
Fra : Andreas Træholt

Dato : 26-04-01 11:16

jeg mener man kan gøre meget for at få den nødvendige opmærksomhed fra
kvinder...
1. Brug lidt penge på lidt nyt og smart tøj, drop den gamle ting med hvide
sokker og jeans...kvinder tænder simpelhen ikke på det!
2. Brug penge på en GOD duft, ikke den fra brugsen til 39,95 prøv at gå i
matas...kan godt foreslå nogle på forlangende...
3. Få klippet håret!!!!
4. kig på dine hænder....er de pæne??? ikke bare pæne nok, men pæne??? det
er ikke bøsset af have pæne hænder!
5. drop kommentare om FISSSEEEEEE i kvinde selskab, det holder ikke(og det
kom fra min mund....)
6. Købe nogle pæne sorte lædersko, og igen ikke dem til 200 kr fra OBS.
7. Vær dig selv, prøv ikke at være noget du ikke er, man falder hurtigt
igennem, og kvinder har altså en rader for den slags..

Disse få regler overholder jeg, og jeg får virkelig mange tilbud! for
reference, prøv at sludre med CJ
God jagtlyst drenge!

Fra : Gergen

Dato : 26-04-01 16:44

Andreas Træholt <itto@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:WCSF6.50$Vk.38524@news101.telia.com...

> Disse få regler overholder jeg, og jeg får virkelig mange tilbud! for
> reference, prøv at sludre med CJ
> God jagtlyst drenge!

Det behøver da ikke at være de regler alene, der gør, at du scorer meget.
Det kunne jo også være, at du havde et godt og charmerende udseende, og
snakketøjet i orden.

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 00:58

"

naturligvis gør det meget at snakketøjet er iorden, at man har charme! men
jeg ville gerne se den jord og beton arbejder der har været på arbejde en
hel dag, tage i byen/ på bar, UDEN lige at have været hjemme og skifte og
bade.. og finde KVINDEN...tror ikke det kan lade sig gøre..i så fald, vil
jeg gerne høre om det!
MvH Andreas

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 02-05-01 12:45

In article <Xns9095136543E12Ittomail1stofanetdk@194.255.56.76>, "Andreas
Træholt" <Itto@mail1.stofanet.dk> wrote:

   Hej Andreas.

> [...]
> og skifte og bade.. og finde KVINDEN...tror ikke det kan lade sig
> gøre..i så fald, vil jeg gerne høre om det! MvH Andreas

   Jeg tror alså ikke at nogen af os har sagt at den slags er viiiiiiildt
fedt! Nu lægger du vist hele gruppen her ord i munden :)

/Trine.
What We Do in Life echoes in Eternity.

Fra : Hanne L

Dato : 02-05-01 20:26

Andreas Træholt skrev:

Hej Andreas

> [...]
> bade.. og finde KVINDEN...tror ikke det kan lade sig gøre..i så fald, vil

Jamen..........
Da jeg på et tidspunkt var tillidskvinde i SID (hvor der altså er
flest mænd), mødte jeg mange mænd fra min afdeling, som
kom lige fra arbejde for at få en fyraftensbajer. Og tro mig,
charmen og tiltrækningen gik ikke af dem, fordi de havde
arbejdstøj på *S*.

Arbejdstøj lugter af penge, er der nogen, som siger *GGG*.

Og hvis man tager en af dem med hjem, kan man jo starte i
brusebadet. Det er ikke den dårligste optakt til en god gang
sex at sæbe hinanden ind med følelse *SF*.

At have beskidt arbejdstøj på er jo ikke det samme som, at man
normalt er en gris med sig selv. Sååå........

Hilsen
Hanne L

Fra : MaiBritt

Dato : 08-05-01 22:20

"Andreas Træholt" <Itto@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bade.. og finde KVINDEN...tror ikke det kan lade sig gøre..i så fald, vil

Ja.. Jeg kommer til at tænke på den gang jeg var en 17-18 år og boede hjemme
hos mine forældre i en lille by.. Nogen vil måske kalde det en landsby, men
vi har alt hvad der skal bruges der, supermarked, pizzaria, tankstation,
diskotek, alkoterapi-center, ungdomsskole osv.. Well, vi var nogle tøser der
rendte meget på det her diskotek, og der kom altså alle slags folk, lige fra
"krukkerne" (syntes jeg de var dengang) i stiletter og lårkort, over typerne
som mig selv i stramme jeans der fremhævede den dengang perfekte røv, og en
stram lille t-shirt, og så altså de her håndværker-typer der sommetider kom
i arbejdstøj efter at værtshuset overpå var lukket, hvor de altså plejede at
sidde og få deres fyraftensbajer og somme tider blev hængende.. En af de her
aftenere hvor vi var nogle tøser der havde fået godt at drikke og var ude og
more os, var der altså ham fyren her, i de blå overalls, beskidte
håndværkersko og tshirt, dejligt duftende af sved og hvad en mand ellers kan
dufte af af dejlige ting.. Og jeg tændte bare for vildt på ham, med hans
mørke hår og de store grønne øjne der bare lyste hen over baren mod mig, og
jeg tilbragte natten i hans favn, ganske veltilfreds og liderlig..
Noget helt andet er, at min bror er murer.. Og nu er det ikke for at lyde
underlig eller noget, men han ser altså bare flot ud når han kommer der i
sit arbejdstøj og stiger ud af bilen mens støvskyer rejser sig fra hans tøj
og han dufter af sved.. Der er bare noget over det.. Men der er altså også
noget over det når han kommer rendende i sit 1500kr's jakkesæt og har brugt
den dyre parfume.. med slips og hele svineriet.. Så er det at jeg er stolt
over at jeg har sådan en flot bror..
Selv går jeg i tøj jeg har det godt i, bruger det parfume jeg har det godt
med, uanset om det er lancôme eller date, bruger det hårlak jeg har det fedt
med uanset om det er loreal eller kyrell fra aldi.. Mine sko er købt på
januar-udsalg i den grønne skobutik, men jakken er den sidste nye Helly
Hansen fra sportmaster (mest fordi jeg er hjemmehjælper og har BRUG for en
ordentlig jakke der både er vind- og vandtæt samt åndbar, og så rager det
mig en bønne at bruge mine skattepenge på en jakke til 1400kr, men det er
også det dyreste stykke tøj jeg har købt til dato). Jeg vejer lidt for
meget, det er jeg godt klar over, men jeg har aldrig haft problemer med at
score.. Hverken på landet eller i København..
Det var bare lige min mening

--
Knus Mai-Britt
ICQ # 15959553

--
It's better to regret something you did - than something you didn't do
- Red Hot Chili Peppers

Fra : Anonymous Coward

Dato : 27-04-01 01:10

"Andreas Træholt" <itto@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> jeg mener man kan gøre meget for at få den nødvendige opmærksomhed fra
> kvinder...

Opsøger du normalt kvinder, eller kommer de til dig..?

> 1. Brug lidt penge på lidt nyt og smart tøj, drop den gamle ting med hvide
> sokker og jeans...kvinder tænder simpelhen ikke på det!

Det tror jeg de fleste er klar over..

> 2. Brug penge på en GOD duft, ikke den fra brugsen til 39,95 prøv at gå i
> matas...kan godt foreslå nogle på forlangende...

Hvad f.eks...?

> 3. Få klippet håret!!!!

Er vel mindre vigtigt... skaldet eller langhåret, det kommer vel an på
resten af personens krop også..?

> 6. Købe nogle pæne sorte lædersko, og igen ikke dem til 200 kr fra OBS.

Et par ordentlige Ecco eller Vagabond til 800-1000 er vel ikke at
fornægte..?

> 7. Vær dig selv, prøv ikke at være noget du ikke er, man falder hurtigt
> igennem, og kvinder har altså en rader for den slags..

Helt klart!

> Disse få regler overholder jeg, og jeg får virkelig mange tilbud! for
> reference, prøv at sludre med CJ

CJ..?

> God jagtlyst drenge!

Tak..

--
Anonymous Coward
Exploiting the anonymity provided by the internet

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 27-04-01 09:25

d. 27/04/01 2:09 skrev Anonymous Coward på con10299@vip.cybercity.dk i
artiklen 9cadbr$g9g$1@sunsite.dk:

> [...]
> resten af personens krop også..?

> Et par ordentlige Ecco eller Vagabond til 800-1000 er vel ikke at

Man kan altså godt opgive på forhånd, hvis man er arbejdsledig eller
lavtlønnede og dermed ikke har råd til dyre sko, dyre dufte og dyrt tøj.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Anonymous Coward

Dato : 27-04-01 11:01

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

> Man kan altså godt opgive på forhånd, hvis man er arbejdsledig eller
> lavtlønnede og dermed ikke har råd til dyre sko, dyre dufte og dyrt tøj.

Tror du seriøst det..?

Jeg er hverken arbejdsledig eller lavtlønnet, tværtimod.

Jeg ved det ikke, jeg går selv i tøj som jeg selv finder "acceptabelt", med
alt fra inderst til yderst, fra top til tå, er det tøj jeg går i til hverdag
nok cirka 800 kroner værd - plus sko til de 600-800 kroner... men dette
betyder da ikke at jeg scorer?!!?

--
Anonymous Coward
Using the anonymity provided by the internet

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 27-04-01 18:58

d. 27/04/01 12:00 skrev Anonymous Coward på con10299@vip.cybercity.dk i
artiklen 9cbfus$3bi$1@sunsite.dk:

> "Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

> Tror du seriøst det..?
>
> Jeg er hverken arbejdsledig eller lavtlønnet, tværtimod.

Jeg tvivler da ikke på, du hverken er arbejdsledig eller lavtlønnet, hvis du
har råd til en livsstil, som lægger vægt på dyrt tøj, dyr parfume o.s.v.
Egentlig er jeg heller ikke i tvivl om, at penge betyder langt mere, end de
fleste vil være bekendt at erkende. Det er egentlig en gammel diskussion.
Derfor forholder jeg mig lidt ironisk til, at det er de sædvanlige dyre råd,
som kom frem til en person, der var træt af at være single. De fleste råd
handler faktisk om, at man skal købe det rigtige tøj, sko og dufte, og der
skal sikkert også være penge til at gå i byen. Det virker meget, som om
nogle tager for givet, at det har alle råd til, og hvis man ingen penge har,
er det bare ærgerligt.

Personligt er jeg arbejdsledig og har egentlig meget imod at bruge f.eks.
1000 kr. til et par sko. Det ligger nok i min opdragelse. Jeg har nu også
nogle andre personlige problemer, som begrænser mine muligheder i forhold
til kvinder, men egentlig finder jeg det ganske betryggende at kunne se på
piger og måske flirte lidt, uden der sker noget ved det.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Chokmah

Dato : 28-04-01 02:17

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message
Jamne Børge da godt at se dig igen :)

> nogle tager for givet, at det har alle råd til, og hvis man ingen penge
har,
> er det bare ærgerligt.

ahh Børge det blev vist din konklusion - da jeg i.flg min erindrig prøvede
stort set alt og det var dog kun en del af din agumentasion for at det
arldrig ville lykkedes - jeg ihukommer også at du frygtede at du som det
første vile begynde at tæve livet ud af en evt kone fra et baltisk land selv
om du ike har nogen histroie som vildsmand mm.

> Personligt er jeg arbejdsledig og har egentlig meget imod at bruge f.eks.
> 1000 kr. til et par sko.

jamne børge som jeg forstod dig var der INGENTING som du ikke ville være ked
af at bruge 1000 kr på ?

> [...]
> til kvinder, men egentlig finder jeg det ganske betryggende at kunne se på
> piger og måske flirte lidt, uden der sker noget ved det.

det var sgu da rart at høre Børge - kunne du ike fortælle lidt om det du har
været MEGET savnet i dit fraværd hjertligst
Bo

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 28-04-01 08:36

d. 28/04/01 3:16 skrev Chokmah på chokmah999@hotmail.com i artiklen
9cd5pd$r4i$1@news.inet.tele.dk:

> "Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message
> Jamne Børge da godt at se dig igen :)

> har,
>
> ahh Børge det blev vist din konklusion

Er det det? Skriver jeg "nogle" eller "alle"? Jeg kommenterede faktisk et
indlæg med syv råd, hvor de seks råd lagde vægt på nyt tøj, dyre sko, en dyr
duft og ny frisure. Det var altså mindst én, som lagde vægt på fysiske ting,
som koster penge. Hans opfattelse blev da også bekræftet senere, så det var
to med den opfattelse.

Off topic undrer jeg mig også ofte over, at studerende har råd til dyre
mærkevarer og ikke mindst dyre PC'er, hvis de lever på SU.

I forhold til denne tråd kan jeg også undre mig over, hvad "scorekaj" (jeg
husker ikke navnet) gør med alle de tilbud, han får, hvis han kun vil have
én kæreste. Måske får han de mange tilbud, fordi pigerne gennemskuer, han
kun er ude på engangseventyr og dermed er relativt ufarligt. Pigerne behøver
jo ikke at få nogle følelser i klemme for at få en date med ham.

> jamne børge som jeg forstod dig var der INGENTING som du ikke ville være ked
> af at bruge 1000 kr på ?

Det er rigtigt opfattet. Det bliver nok ikke bedre af, at man kan få langt
billigere sko, som har den samme funktion som de dyre sko, nemlig at
beskytte fødderne.

> det var sgu da rart at høre Børge - kunne du ike fortælle lidt om det

Nej, det skal ikke uddybes.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 28-04-01 09:45

In article <B7103F70.19AA8%brahbech@post8.tele.dk>, "Borge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> Off topic undrer jeg mig også ofte over, at studerende har råd til dyre
> mærkevarer og ikke mindst dyre PC'er, hvis de lever på SU.

   Studerende får både SU, har mulighed for at tage studielån og så har de
fleste jobs ved siden af. Da ungdomsboliger generelt er ret billige og
man bare kan tage hjem til de gamle og spise er der faktisk mange penge
til rådighed for en studerende der har lyst til at købe dyrt tøj, og alt
muligt andet. Mht. til PC'ere så er det muligt at få ret fordelagtige lån
i banken - fordi en PC i dag er et nødvendigt redskab i undervisningen.
   Hvor vil jeg hen med det? Tja - tror du virkelig at de studerende er
mere lykkelige fordi de "har muligheden" for at have lækkert tøj på og
tage i byen og score hver weekend? De drikker sig hamrende stive og ender
med at brække sig på deres dyre Buffalostøvler - hvor meget mon man
scorer på det?
   Jeg har en fornemmelse af at den der er sig selv er både mere lykkelig
og opnår mere stabile forhold uanset hvem og hvad de så er :)

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 28-04-01 10:04

d. 28/04/01 10:44 skrev Trine Stubbe Teglbjærg på snoe@nospam.dk i artiklen
gyuG6.64005$o4.5687536@news010.worldonline.dk:

> [...]
> tage i byen og score hver weekend? De drikker sig hamrende stive og ender
> med at brække sig på deres dyre Buffalostøvler - hvor meget mon man

Jeg ved ikke, hvor meget de scorer på det. Min konklusion er mere, at der er
så meget fokus på de materielle goder, og jeg undrer mig, hvor man får
pengene fra. De scorer givetvist mere end dem, der føler sig udenfor, fordi
de ikke synes, de har råd til dyre vaner eller prioriterer anderledes.

> Jeg har en fornemmelse af at den der er sig selv er både mere lykkelig
> og opnår mere stabile forhold uanset hvem og hvad de så er :)

Det skal jeg ikke kunne sige, og jeg vil da gerne sætte spørgsmålstegn ved,
om stabile forhold er lykken for alle. Der er tilsyneladende mennesker, som
"skøjter" fra det ene forhold til det andet uden egentlig at engagere sig
følelsesmæssigt i nogen af dem. Er de lykkelige? Måske, hvis de stræber
efter den personlige frihed, som er hellig for nogle mennesker, hvis jeg
skal tro på nogle debatter i bl.a. dk.politik.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : John Sahl

Dato : 28-04-01 10:40

> [...]
fordi
> de ikke synes, de har råd til dyre vaner eller prioriterer anderledes.

Det har jo noget med at dem der føler sig udenfor samtidig UDSTRÅLER lige
netop det. De føler sig ikke godt tilpas og derfor scorer de selvfølgelig
heller
ingenting.

> [...]
jeg
> skal tro på nogle debatter i bl.a. dk.politik.

Det vil jo altid være individuelt hvad der gør den enkelte lykkelig.

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se en forsmag på vores nyeste projekt på http://www.mandezonen.dk

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 28-04-01 21:04

In article <B7105426.19AAF%brahbech@post8.tele.dk>, "Borge Rahbech Jensen"
> [...]

> man får pengene fra. De scorer givetvist mere end dem, der føler sig
> udenfor, fordi de ikke synes, de har råd til dyre vaner eller

   Lad mig spørge anderledes - bliver man mere lykkelig fordi man får en
masse alt for tom sex med alt for nemme piger i alt for mange branderter
og kan huske alt for lidt af hvad der egentlig skete? Jeg tror det i
hvert fald ikke.

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 29-04-01 06:39

d. 28/04/01 22:03 skrev Trine Stubbe Teglbjærg på snoe@nospam.dk i artiklen
JuEG6.64991$o4.5767728@news010.worldonline.dk:

> Lad mig spørge anderledes - bliver man mere lykkelig fordi man får en
> masse alt for tom sex med alt for nemme piger i alt for mange branderter
> og kan huske alt for lidt af hvad der egentlig skete?

Noget tyder på det, synes jeg. Det handler måske om en følelse af at være
eftertragtet - at være noget. Mange mennesker har faktisk et stort behov for
opmærksomhed, og de bliver mere lykkelige, når dette behov opfyldes. Det
bliver endnu bedre, hvis de (vi?) kan få opfyldt dette behov uden at give
afkald på den frihed, man har som enlig. Lykken må altså være selv at kunne
vælge, hvornår man vil have samvær, og hvornår man vil være alene. Det må
også være lykken at kunne have det sjovt med vennerne (og pigerne) i byen,
uden besværet med de huslige pligter hjemme.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 29-04-01 22:22

In article <B711757B.19B4C%brahbech@post8.tele.dk>, "Borge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

      Hej Børge :)

> [...]
> man vil være alene. Det må også være lykken at kunne have det sjovt med
> vennerne (og pigerne) i byen, uden besværet med de huslige pligter

   Som Puk lige har skrevet det - så opfører disse scorekarle sig som
narkomaner. Og jeg tror ikke på at ret mange vil kalde narkomaner for
lykkelige mennesker :) Jeg har flere gange oplevet at "Score-Kaj"
pludselig er vågnet en morgen og har opdaget - for første gang virkelig
opdaget helt ind til marven - at han var helt alene. Og derefter har han
opdaget at han har ødelagt en hel masse for sig selv ved at opføre sig
som han har. For nu er der pludselig ikke nogen der er interesseret i ham
- for han er blevet en brugt sutteklud - god sex men røv og nøgler værd
som partner....

Fra : Chokmah

Dato : 30-04-01 07:50

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> wrote in message
HI Trine
> [...]
> opdaget helt ind til marven - at han var helt alene. Og derefter har han
> opdaget at han har ødelagt en hel masse for sig selv ved at opføre sig

Trine kan du ike beskrive en konkret situation ?

> For nu er der pludselig ikke nogen der er interesseret i ham
> - for han er blevet en brugt sutteklud - god sex men røv og nøgler værd
> som partner....

Hmm når det nogen sidne så langt ?
well sikert !

jeg sider og tænker på om jeg nogen sidne har været en score karl ? det
mener jeg nu ikke .. men firserne var ikke noget dårligt tidspunkt at være
promiskuøs på , det har slut 60 erne og utvilsom 70 erne sikert også været
.... men det var jo bare noget man gjorede man blev enige om det et eler
andet sted i en brandert .
men rent fysisk og beklædnings mæssigt ligger og lå jeg sgu et lys år fra de
her med sko dufte vand osv.
Nogen af de bedste hug jeg har Pulet i mit liv ihvertilfææled at se på - der
har jeg gåed id et samme tøj i 3 uger bogstaveligt talt så stank jeg som et
lokum med guldv varme hvor der var pisset ved siden af mange gange i genem
længer tid og underligt nok så gav det pote når jeg holdt små foredrag om
Alice cooper specilt når jeg nåede til det hendrivene ved stepen i wellcome
to my night mare og jeg opdagde at der ikke blev hørt efter ... men om det
var at score ? det var ike planen ! at dte så træf sig så heldigt en gang i
mellem det var jo bare godt ... man skal bare lade være med at prøve for
hårdt så kommer dte der ksla komme og resten bliver væk , går det helt i stå
så knep en luder så skal der sgu nok kome noget sympati fisse .. når man har
fåed uroen ud af auraen :)
MvH
Bo

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 30-04-01 15:52

In article <9cj236$a1n$1@news.inet.tele.dk>, "Chokmah"
<chokmah999@hotmail.com> wrote:

      Hej Bo :)
> Trine kan du ike beskrive en konkret situation ?

   En Scorekaj jeg kender (Kendte er måske mere korrekt) opdagede en dag en
knude i halsen - bliver indlagt, opereret og behandlet efterfølgende. Han
opdager pludselig at al den jagten efter piger egentlig ikke er noget som
helst i forhold til det at være i live og i forhold til at være sammen
med nogen man har kær. I dag er han en stille og rolig fyr der bestemt
ikke har travlt med at finde den ene efter den anden nye sengekammerat.
   Han opførte sig som en narkomantype - der gik hurtigt 2 - 3 piger til på
en aften. Han kunne ikke holde sig tro og han havde i øvrigt adskillige
bolleveninder - helst flere på samme tid osv....Men da han pludselig
opdagede at han var dødelig og han opdagede hvor meget det betyder at der
er mennesker om en der kan støtte en gennem svære tider ja så fandt han
osse ud af at alle hans bolleveninder og løsere bekendskaber var
fuldkommen ligeglade med ham. Der var jo ikke nogen forpligtelser - som
han selvfølgelig selv havde villet have det - men nu hvor han opdagede at
han havde brug for folk who cares ja så måtte han revidere sit liv.

> Hmm når det nogen sidne så langt ? well sikert !

   Ja, jeg tror at en del kvinder (Og det er som regel dem der er mest
interessant for dem der scorer den ene efter den anden - fordi disse
kvinder siger NEJ! ;) er blevet mere kritiske over for hvem der får lov
til at komme i nærheden af dem med deres lem. Eller sagt på en anden måde
- de bliver mere kritiske over for hvor det lem har været henne :)

> [...]
> bliver væk , går det helt i stå så knep en luder så skal der sgu nok
> kome noget sympati fisse .. når man har fåed uroen ud af auraen :) MvH

   Det du beskriver er ikke den form for scorekarl jeg forsøger at beskrive
:)

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 01:22

"Chokmah" <chokmah999@hotmail.com> wrote in
> [...]

>resten bliver væk , går det helt i stå så knep en luder så skal der sgu
>nok kome noget sympati fisse .. når man har fåed uroen ud af auraen :)
fisse eller.... anyways stort at finde sex, hvis det kun er det, det
handler om, hvilket jeg synes det er blevet drejet meget ind på efter mit
indlæg, i 3 uger gammelt beskidt tøj! det må have været tider, eller også
var pigerne uden nogle af deres sanser*g*
MvH Andreas

Fra : Chokmah

Dato : 02-05-01 05:13

> fisse

Anders jeg har fåed fisse med stort set alle etniske minoriteter på globen
samt lokalt - men jeg har arldirg set eller hørt om en kvinde - der standse
op og konkluderede der sider sgu en det er synd for jeg må heller lieg bole
med ham så for han det bedre.-

> eller.... anyways stort at finde sex, hvis det kun er det, det
> handler om,

Når man er ung 13 til 25 stiv af sprut & syre så er dte stort set det det
handler om

> hvilket jeg synes det er blevet drejet meget ind på efter mit
> indlæg, i 3 uger gammelt beskidt tøj!

ja nu kan dte jo være svært at forudsige hvilken drejning en debat vil
tage - men forudsætningne for ta man holder op med at være træt af at være
isngel er well at man kommer i gang - og efetr som den længe fraværne og
meget savnede Børge dukkede op så kom det nok til at styre debatten i en
uventet interesandt retning.
Mht. gamlet beskidt tøj så ved jeg ikke hvad du forbinder med det men det
lyder og lugter ldit af at kome storemne med sterin lys middage postninger
af breve med dufte vand & lang romatiske slentre ture hånd i hånd ; hvad der
hævet over en hver tvil og er yndigt nok - men min super kusse og jeg vil nu
heller bare parre os uden det tsore dikke dar gså elers forholde os safligt
og selvføligt også emotionelt til tingene i mellem.
Problemet med den romatiske uden om snak er at manrender rundt og laver en
mase fis på cafer & restuaranter i stedet for ta komme til sagne også få
kneppet noget :)

>det må have været tider, eller også
> var pigerne uden nogle af deres sanser*g*

Ahhhh jeg tror nok der i firserne at de var mindre berusede ind os gutter ,
på den anden side vi var jo stort set altid stive af syre & sprut - men vhis
jeg tænker efetr såå tror jeg nok for pigernes vedkomne var tale om et valg
der var genemtænkt hvor vi sådan set bare kneppede alt hvad der varmt & af
hun køn - ganske ogfte også noget der lignede et eller nadet som katten
havde fundet og trugget emd ind - men de spædede så det mere i Øl kassen :)
Jeg kan huske en vi kaldet d rædsel hun var grim som arve synden MEN ARBEJDE
på et bryg hus - så hun hun dukkede altid op i sin 4 hjuls trægger med 2-3
kasser Øl - men dte var sgu godt nok surt når man trak det korte strå og var
den der skule bespringe hende :(((((( men hun var sgu meget flin ...
MvH
Bo

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 09:13

<9co1kh$bf5$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
>mellem. Problemet med den romatiske uden om snak er at manrender rundt
>og laver en mase fis på cafer & restuaranter i stedet for ta komme til
*lol* oki...øøhhh... jeg tilstår jeg er af den mere romantiske person der
ofte kigger ind i mig selv, og prøver at lære af de fejl jeg har begået
tidligere... Så du siger fuck udseende og duft osv. og find en tøs man syns
ser lidt sød ud..og knep hende*g*?

> [...]
>nok surt når man trak det korte strå og var den der skule bespringe
>hende :(((((( men hun var sgu meget flin ... MvH

MvH Andreas

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 01:18

Borge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> wrote in
<B711757B.19B4C%brahbech@post8.tele.dk>:

>d. 28/04/01 22:03 skrev Trine Stubbe Teglbjærg på snoe@nospam.dk i
>artiklen JuEG6.64991$o4.5767728@news010.worldonline.dk:

handler det jo ikke om at få tom sex, men at finde en partner, chancrne for
at få kontakt med den eneste ene er, vurderer jeg, større hvis man ikke
ligner en, groft sagt, BUMS

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 01:15

> [...]

> lykkelig
>og opnår mere stabile forhold uanset hvem og hvad de så er :)

MvH Andreas

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 01:14

> [...]

>ufarligt. Pigerne behøver jo ikke at få nogle følelser i klemme for at
>få en date med ham. Andreas hedder jeg, og score-kaj er ikke
titlen..hmm..kan egentlig godt forstå hvis du får lov at være i fred for
pigerne..giv slip på din tyngende burde af jantelovsfænomenet!!! Jeg skal
dog gerne forklare dig hvad jeg gør ved "alle" de tilbud der kommer!OFte er
det sådan jeg ser igennem pigerne, og fanger hvorfor de vil...tættere på
mig! Simpelt, jeg er lækker, jeg ser godt ud, og gør da også noget for at
bevare det! Som tidligere (jeg startede nedefra med mine kommentarer) nævnt
klistre folk tit et plastik pseudu jeg på sig når der er andre i nætheden,
de er bange for at andre skal hakke dem ned, hvis de ser deres egentlige
jeg! Det kan jeg egentlig godt forstå når jeg har læst dine indslag.Puhaaa
et mindreværdskomplex....hmm..vil du have nogle aflagte damer af mine???
hvis alle bliver heglet sådan ned er det jo klart ingen forhold kan
fungere, ingen tør vise deres sande jeg! Jeg viser mit sande jeg her inde,
og er ikke bange for at tage de hug der kommer...griner lidt af dem og
prøver med bedste vilje at få andre til at forstå..

MvH Andreas

>Det er rigtigt opfattet. Det bliver nok ikke bedre af, at man kan få
>langt billigere sko, som har den samme funktion som de dyre sko, nemlig
>at beskytte fødderne. PLeje af fusserne handler delvist om at de kan ånde
i skoene...det kan man ikke i plastik eller kunststof! men der i mod i
lædder! Derfor rådet om lædersko. (geee skal alting pindes ud...)

Fra : Hanne L

Dato : 02-05-01 18:55

Andreas Træholt skrev i en meddelelse news:Xns9095161658871Ittomail1stofanetdk@194.255.56.76...

Hej Andreas

Det er lidt forvirrende at læse dine indlæg, fordi du blander
andres og dine egne sammen. Se eksemplet nederst.

Er du sød at skille dem ad ved at skrive nedenunder det, du
citerer og klippe det væk, du ikke svarer på.
Så bliver dine indlæg meget mere læsevenlige.

Der sendes opfølgning (FUT) til dk.admin.netikette, hvor svar
på dette indlæg havner.

Venlig hilsen
Hann L

FUT dk.admin.netikette

Fra : Sott

Dato : 02-05-01 11:31

Hej Børge :0) (og velkommen "tilbage" - det er dejligt at gense dig)

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Egentlig er jeg heller ikke i tvivl om, at penge betyder langt mere, end
de
> fleste vil være bekendt at erkende. Det er egentlig en gammel diskussion.

Ja, det er en gammel diskussion - og den er træls.
For et menneskes værdi kan aldrig lægges udenfor dette menneske, og slet
ikke i materielle ting og penge. Den værdi du kunne have for en kvinde,
ville aldrig være begrænset til noget så uvæsentligt som penge og de ting
penge kan købe IMO.

Det ville dreje sig om hvordan du kunne få hende til at føle, hvis altså jeg
skal tage udgangspunkt i mig selv :0)
Om du bringer glæde, om du ser ind i hendes øjne, om du lytter og viser du
lytter til hende, om du forstår hende, holder om hende når hun er trist, om
du fanger hendes øjne i netop det sekund - hvor hun ser efter dig, og om du
er tro mod dig selv.

Det er sådanne ting, jeg værdsætter - ikke prisen på sko.
Det er disse ting, jeg glæder mig over at have fundet i min kæreste, det er
derfor jeg elsker ham. Det er derfra varmen i min sjæl kommer når jeg tænker
på ham og savner ham :0)

> [...]
> til kvinder, men egentlig finder jeg det ganske betryggende at kunne se på
> piger og måske flirte lidt, uden der sker noget ved det.

Jeg tror, at du frygter samværet med kvinder/piger. Jeg tror, at det er dit
bjerg at bestige. Ikke noget med penge, tøj eller sko. Jeg tror, at du kunne
give meget - hvis du turde. Og jeg tror, at du kunne tage imod - hvis du kom
over dette mentale bjerg af frygt.
Men det ved du bedst selv, og du gør sikkert det bedste for dig selv med de
midler du har nu.

Personligt synes jeg du lyder som om du er lidt mindre i affekt nu, og jeg
synes det er positivt.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 27-04-01 12:18

> Opsøger du normalt kvinder, eller kommer de til dig..?

De kommer til ham .. i flokkevis.

Men hvad hvis ens frisure og tøjstil er en del af hvem man er ?

> CJ..?

Han mener mig. .. CJ eller CeeJay eller Christian om man vil.
Og når han taler om "på bagsædet af en bil, mens kammeraten kører" i tråden "kvinder og
mastrubation" så taler han også om mig.
Andreas er min ven og en promiskuøs ladiesman der finder en ny kvinde hver gang han køber
morgenbrød (noget i den stil)
Og når han taler så passioneret om lækkert tøj og stil er det fordi han selv er tøjbøsse i
en butik et sted i københavn.

Mvh
CeeJay

Fra : FreYa

Dato : 28-04-01 13:38

Fri, 27 Apr 2001 13:17:42 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev
"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroup@CeeJay.cjb.nOt>:

>De kommer til ham .. i flokkevis.

Det bliver man jo ikke nødvendigvis mindre single af, vel?

Faktisk kender jeg en del store score-karle, som i løbet af en weekend
gafler adskillige kvinder, og alligevel formår de ikke at holde på en
kvinde i længere tid ad gangen. Måske fordi de har for travlt med at
prøve tøj og shoppe sokker...? ;)
--
Freya

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 28-04-01 15:51

d. 28/04/01 14:37 skrev FreYa på freya@mailto.dk i artiklen
spblet0gcoorqd1h43e14cqa3fvs0e41qm@4ax.com:

> Det bliver man jo ikke nødvendigvis mindre single af, vel?

Nej, men who cares. Problemet er måske ikke så meget at være single, men
måske mere at føle sig ensom. Det problem har "score-karlene" jo løst, fordi
de ikke er alene længere tid, end de har lyst til, lige så lidt som de har
parforhold længere tid, end de har lyst. Sandsynligvis kan de nøjes med at
have parforhold, så længe det er sjovt, og forsvinde når hverdagen med
indkøb, madlavning, tøjvask, betaling af regninger, rengøring o.s.v. viser
sig. Men på den anden side: Hvad ved jeg om det?

Med venlig hilsen

Børge

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 28-04-01 21:02

In article <B710A556.19AE2%brahbech@post8.tele.dk>, "Borge Rahbech Jensen"

> [...]
> hverdagen med indkøb, madlavning, tøjvask, betaling af regninger,
> rengøring o.s.v. viser sig. Men på den anden side: Hvad ved jeg om det?

   Jeg tror alså ikke at Score-Kaj bliver mindre _ensom_ selv om han kan
score piger. Der er IMHO stor stor forskel på at være sammen med andre
mennesker og på at være "ikke-ensom". Jeg har fx. opdaget at jeg kan være
1000 gange mere ensom når jeg er sammen med en masse mennesker end når
jeg er alene for mig selv.

Fra : Chokmah

Dato : 29-04-01 03:33

> Nej, men who cares. Problemet er måske ikke så meget at være single, men
> måske mere at føle sig ensom.

afgjort

>Det problem har "score-karlene" jo løst, fordi
> de ikke er alene længere tid, end de har lyst til, lige så lidt som de har
> parforhold længere tid, end de har lyst.

filsosofisk talt kunne man jo godt sige at de altid er aflene , selv om de
en gang i mellem fidner et frunetimer at onannere op i - så finder penis
well strengt taget ikke andte ind et spejl i livmoderen også tilbage igen

> Sandsynligvis kan de nøjes med at
> have parforhold, så længe det er sjovt, og forsvinde når hverdagen med
> indkøb, madlavning, tøjvask, betaling af regninger, rengøring o.s.v. viser
> sig.

ahhh jeg tror sgu ikek det kommer så langt .. der jo et godt stykke vej fra
at pikken sider midt i dard skiven til at der går hverdag i den , der kan
faktisk være meget langt.
jeg vil dog ikke undlade at bemærke BØRGE at du har fåed økonomi med ind i
dette også og jeg ¨å lade dig at det er dit mest eklatente værn i mod
samværdet med et andet menneske - tror du at alt det vile forandre isg hvis
du f.eks kom til skal vi sige 100 milioner kr ?

> Men på den anden side: Hvad ved jeg om det?

hmm en del tror jeg , sad og så Kafaka på DR i går aftes og endeligt 17 år
efter jeg læste den første gang faldt det på plads - vi er alle sammen dømte
til et liv i uforløsthed , med mindre man slevfølig vender isg om og går et
helt andte sted hænd .
MvH
Bo

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 29-04-01 06:34

d. 29/04/01 4:33 skrev Chokmah på chokmah999@hotmail.com i artiklen
9cfukv$ca5$1@news.inet.tele.dk:

> [...]
> samværdet med et andet menneske - tror du at alt det vile forandre isg hvis
> du f.eks kom til skal vi sige 100 milioner kr ?

Nå, du mener fordi jeg skriver om at betale regninger? Det har egentlig ikke
kun noget med pengene at gøre i sig selv, men mere udtryk for, at hverdagen
trænger sig på. Min erfaring siger mig, man kan skændes meget om de faste
udgifter contra dyre vaner - Er huslejen vigtigere end dyrt tøj?

I mit tilfælde vil intet ændre sig i relation til parforhold, selvom jeg fik
100 mill. kr. Det er for sent nu, fordi min selvfølelse slet ikke accepterer
den mulighed. Faktisk arbejder jeg med et nytårsforsæt om, at jeg ikke vil
genere pigerne mere, og jeg forsøger stadig at holde op med at se på dem.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Chokmah

Dato : 29-04-01 07:28

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message
Hi Børge

> [...]
> trænger sig på. Min erfaring siger mig, man kan skændes meget om de faste
> udgifter contra dyre vaner - Er huslejen vigtigere end dyrt tøj?

Børge trust me on this one - penge er sgu arldirg et problem - elelr jow det
kan de være men sjælden eller arldirg et vigtigt problem i mellem 2
mennekser der elsker hianden i Danmark han en hver myndig dansker der ikke
er på su rat til minimum mellem 2600-3000 kr rat til efter husleje tlf
abonoment avis licens og afdrag på gamle etabelirngs lån.
Det er måske ikke wildt meget men det er sgu nok til at man kan få tingen
til at gå - jeg har sgu sjældent officelt mere ind 1800 - jeg kan altid lave
nogen i en fart ved lidt hostleri - men fro det meste gider jeg ikke fordi
jeg har hvad jeg vil ha - men det er så også sagen liegyldigt - men i
kærlighed i mellem voksne mennekser er det et problem der kan løses i mellem
tåber kan det være et større problem fordi de ikke fatter hvad de virkleige
problemer består af .

> I mit tilfælde vil intet ændre sig i relation til parforhold, selvom jeg
fik
> 100 mill. kr. Det er for sent nu,

måske nu mener jeg ike at du er mere ind max 40 år og der er gus maser af
liv tilbage at tage huld på hvis man prøver og tør - men man kan også vælge
at sige det gider jeg ike bruge mere energi på og være i sin gode rat til at
føle det er lidt trist .. selv er jeg da tætter på de 40 ind de 30 og jeg er
da ikke 100 % sike rpå at jeg for børn - det synets jeg da er noget lort ..
men sådan kan det godt bare træffe sig .

> fordi min selvfølelse slet ikke accepterer
> den mulighed. Faktisk arbejder jeg med et nytårsforsæt om, at jeg ikke vil
> genere pigerne mere, og jeg forsøger stadig at holde op med at se på dem.

Puhhh ja .... den slevindsigt der har bragt dig til at det så ike skal være
noget med piger er jo så hvad den end måtte være - men jeg tror godt at du
kan gå ud fra at det mere handler om din egen reaktion på at kige på piger
ind det er de fleste pigers oplevelse af at blive kiget på - jeg tror da
faktisk de flest piger godt kan lide at der bliver kigget på dem hvis det
bliver gjort med .. beundring begær respekt også selv om man er usikker .

jeg kan huske som barn på en sverigs båd der sad der en kvind ei det toldfir
salg ..... hun lignede en gudinde alt gik i stå inden i mig - stod de rmed
oben mund og plyper og gloede til jeg blev trugget væk , men jeg sneg mig
tilbage og astod kigge bag en stolpe i en evighed også skete det hun
standsede ekspederie vendet sig i stolen smilede og vinkede med den ene
hånd - altså borste far at jeg var ved at få hjerte stop - så var det sgu ok
:) nogen ganeg må gamle som unge sgu tage en chnase og sætte det ind de har
også en gang i mellem ikke rat tit så vinder man , men nogen gange - det
meste af vores liv er absurd menings løs og smerte fyldt men det der gør at
vi ike begår kolektiv selvmord er de meget få øjeblikke som / hvor man
.....hvor dte lykkedes eller ma kommer tæt på - tæt nok til at fornemme den
gudomelige vinge fra en engel røre ens skulder.
MvH
Bo

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 29-04-01 08:02

d. 29/04/01 8:28 skrev Chokmah på chokmah999@hotmail.com i artiklen
9cgcdg$7hh$1@news.inet.tele.dk:

> [...]
> er på su rat til minimum mellem 2600-3000 kr rat til efter husleje tlf
> abonoment avis licens og afdrag på gamle etabelirngs lån.

Hvilken periode skriver du så om, når du skriver 2600-3000 kr.? Er det om
ugen eller om måneden? Hvis det er om måneden, og du starter med at bruge
1000 kr. til et par sko eller et stykke tøj, 500-1000 kr. til en tur i byen
og 100-200 kr. til en ny duft eller frisøren, hvordan vil du så klare resten
af måneden for de resterende 500-1000 kr.? Det må da være et problem, hvis
du stadig skal bruge 500-1000 kr. om ugen til at gå i byen og måske flere
penge til smart tøj.

> måske nu mener jeg ike at du er mere ind max 40 år og der er gus maser af
> liv tilbage at tage huld på hvis man prøver og tør

Jeg er 39 år - og jeg tør ikke mere. Det giver simpelthen for mange
problemer, men det har jeg beklaget mig nok over adskillige gange...

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Chokmah

Dato : 29-04-01 09:06

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message
Børge
jeg er sikke rpå at din ledigskab på arbejdes makredet kan forløses hvis du
søger i en bank

> Hvilken periode skriver du så om, når du skriver 2600-3000 kr.? Er det om
> ugen eller om måneden?

Måneden Børge

>Hvis det er om måneden, og du starter med at bruge
> 1000 kr. til et par sko eller et stykke tøj, 500-1000 kr. til en tur i
byen

ja så må man stramme bæltet ind andre steder - men hvis man nu har mokka
pasta -& tobak trækker det fra så .....

> og 100-200 kr. til en ny duft eller frisøren,

ja ¨så er man sgu da også en spade

> [...]
> du stadig skal bruge 500-1000 kr. om ugen til at gå i byen og måske flere

hmm man lære at flyde - har godt nok arldirg spildt penge på tøj sko
duftevand - men jeg har fame banket nogen af på sprut jeg vil tro nogen
lunde det samme som et parcelhus i provinsen.... man kan jo være kreativ
smugle bajer med ind på et værtshus i en taske købe en drikke 3-4 fra ryg
sækken .. eller ha en flaske sprut som man spæder op med , jeg har sgu
præsteret at drike mig hammer stiv i op til 3 uger uden at eje en bjælle

- og jeg tør ikke mere. Det giver simpelthen for mange
> problemer, men det har jeg beklaget mig nok over adskillige gange...

ja .. men lad være med at sige det er uden for dig selv
MvH
Bo

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 29-04-01 13:56

d. 29/04/01 10:06 skrev Chokmah på chokmah999@hotmail.com i artiklen
9cgi4v$b8$1@news.inet.tele.dk:

> byen
>
> ja så må man stramme bæltet ind andre steder - men hvis man nu har mokka
> pasta -& tobak trækker det fra så .....

Det ser meget rigtigt ud, men jeg er ganske overbevist om, at man kan være
kedelig at være sammen med, når man ikke er ude at feste. Lad os nu sige, du
er typen, der bruger alle dine penge i starten af måneden på tøj og fester.
Lad os så sige, du scorer en pige og får hende med hjem i din seng. Hvad vil
du give hende at spise næste morgen? Havregrød?

> ja ¨så er man sgu da også en spade

Meget enig, men var det ikke det, vi diskuterede? At man skulle købe dyrt
tøj, dyre dufte, dyre sko og den rigtige frisure for at score? Sådan
opfattede jeg nogle råd fra en mand, som vidste, hvad han "talte" om. Mit
udgangspunkt var så, at det kræver en økonomisk formåen, hvor lavtlønnede og
arbejdsledige ikke kan være med.

Jeg har nu en idé om, at de klarer sig med overtrukne kontokort og andre
lån, og de får det hårdt, når de endelig har fundet en kæreste, har
etableret sig og skal betale alle lånene tilbage.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Chokmah

Dato : 30-04-01 03:48

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message
Hi Børge

> [...]
vil
> du give hende at spise næste morgen? Havregrød?

Ja hvis vi nu lieg tagwer udgangs punkt i min situation - så går jeg jo ike
længer ud og score , men hvis jeg gjorde som tingene er nu i betragtning af
at jeg ike længer driker ås har jeg de peneg jeg skal bruge så vile jeg well
helde noget af dte føde på hende som jeg har - ja hvis du spøregr freYa så
vil hun nok sieg at havergrød var at foretrække :)
Mne var dte i min ungdom da jeg gik ud og scoerde - eller jeg vil wel snare
sig en gang i mellem så var man heldig Ohh så vile jeg anatgeligtvis have
budt hende en morgen pils også ville jeg sandsyneligtvis have platet hende
for så mange peneg som jeg kunne - så jeg kunne få fat i ENDNU FLERE bajer
også ville jeg sikkert ha pulet hende så læneg som jeg gad i mens jeg drak
bajer & røg smøger indtil jeg skønnede at dte var tid til at gå på værtshus
og havd ehun set godt ud vile jeg sikkert have taget hende med så jeg ku
prale over for mine venner havde hun haft dan kort vile jeg sikkert have
taget hende med så hun kunne have holdt mig kørene med sprut - men det er jo
MANGE år siden 1984 til 1990.
Mne hel pointen er man skal sgu ike gå så meget op i det - havde hun
hypotetisk set været sulten jamen såp havde jeg sgu nok haft en frans brød &
noget smørre ost - det var sådan noget folk altid havde med når de kom på
besøg - men elers måta man wel se , hvad der var af fælles kapital tomme
flasker - så ville jeg sikkert have taget et eller natd emed fra bageren når
jeg var nede at bytte den første pensionist kase som devist hed den gang -
med storm p - det var guld tuborg i ½ L flasker :)

> Meget enig, men var det ikke det, vi diskuterede?

både ja & nej - vhis du er enig me dmig i at det er åndsvagt så er der jo
ike så meget at diskutere - en mand der går op i den lsags er sgu
prætentiøs - kvinder erjo fra naturen shånd ofte ganke pæne at se til - hvis
de så synest de ser bedre ud med det jamen så læneg jeg ike skal betale ..
jamne så la dem da , jeg erligeglad .
bare de ike klipper sig kort hårdet

> At man skulle købe dyrt
> tøj, dyre dufte, dyre sko og den rigtige frisure for at score?

jamen sådan fungere det gsu ikke Børge - kvinder der ser ud af helved til
og har midnreværds komplekser over det går op i den slags lal - men kvinder
er sgu ellers meget taknemelige/ tolerante når det lige kommer til det min
erfaring med kvinder er - hvis man er rigemelig flink tror lidt på sig selv
og rent faktisk tale´r sammen på en sådan måde så man også høre efter og
svare oprigtigt , det vejer meget tungt - men frem for alt akceptere den
kvinde som man nu isder sammen med for hvem & hvad hun er udviser respekt
fro det selvom man måske ikke er enige i den livsførsle så er det dog noget
af dette menneskes unikke væren.
I det hele taget så skal man ikke fokusere ås megt på sig selv med mindre
der bliver spurgte eler man viterligt har noget på hjertet men lad dog ikke
dette dominere samværdet - det er der vhor filemn knæger for dig fordi du
ser arldirg genstanden for dit begær - du ser bare en refelktion af din egen
paranoia.
men alle de ting som du tror kvinder gerne vil have er bare en reflektion af
din egen paranoia .
kvinder er sgu i det store hele ok :)
Der hvor helved bryder løs e ri helt andre samenhæng som nok fortrinsvist
skal fortsåes homonelt - pms / månesyge der kan udarte sig i en adfærd der
til forveksling kan ligne en blaning i mellem hysteri & årsagsløs irational
negativ adfærd - men jo længer man kender hianden går man også i en
symbiose - hvor den homnelt prægede adfærd bliver intigreret i samværdet -
foridi dte går over igen.
I det hele taget er kvinde rmeget stærker ind mænd - de kasn holde til
utroligt meget også fra mandens side , hvis ghan bare alder være med at give
hende skylden for sin elændighed elelr uheld .

> [...]
> udgangspunkt var så, at det kræver en økonomisk formåen, hvor lavtlønnede

sludder sådan var dte måske for 40 år siden men efter ligestillingen er
blevet en realitet er manden ike længer den ubetingede forsøger og skaffe
dyr - der kan sikert være nogen midelmådige eksistenser der har lært dte af
derres MOAR , men der er ike så mange af dem og hva fan skulle man da også
emd sådan forkvaklet so når alt kommer til alt ?

> Jeg har nu en idé om, at de klarer sig med overtrukne kontokort og andre
> lån, og de får det hårdt, når de endelig har fundet en kæreste, har
> etableret sig og skal betale alle lånene tilbage.

Når 2 fornuftige mennekser så langt som de skal til at etablere sig sammen
( og jeg betagter dig faktisk som et fornuftigt mennekse Børge en paranoid
satan :) men hævet over en hver tvil godt begavet ) jamen så atger man well
de ting man har hver for isg og slår dem sammen også finder mna ufd af hvad
man gerne vil have og realisere det som man nu en gang bedst kan og bygger
det op hænd af vejen og man kan sgu få knandlet et ganske uskønt Ikea helved
op for under 10 000 kr :)
MvH
Bo

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 09:31

<9cijsb$qe8$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
>give hende skylden for sin elændighed elelr uheld .
>
>Her er jeg bare så ening! SAMtele oggensidig er meget vigtigt, men først
når man har "nedlagt" byttet, hvilket i og for sig er hvad denne debat
handler omo ikke, hvordan komemr man tæt nok på....
MvH Andreas

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 09:06

> [...]

>accepterer den mulighed. Faktisk arbejder jeg med et nytårsforsæt om, at
>jeg ikke vil genere pigerne mere, og jeg forsøger stadig at holde op med

øøøhhhh trods hårde ord...hvorfor det??
Andreas

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 02-05-01 10:00

d. 02/05/01 10:05 skrev Andreas Træholt på Itto@mail1.stofanet.dk i artiklen
Xns90956618E3A2Ittomail1stofanetdk@194.255.56.76:

> øøøhhhh trods hårde ord...hvorfor det??
> Andreas

Hvorfor hvad? Hvis det er ovennævnte nytårsforsæt er det korte svar: Fordi
jeg er træt af at gøre mig til grin.

Hvis du tror, jeg er misundelig på dig, Andreas, så har du fuldstændig ret.
Samtidig må jeg beklage, jeg er så dårlig til navne, at jeg ikke kunne huske
dit navn, da jeg kommenterede et svar på et af dine indlæg. Egentlig var
"score-kaj" en titel eller betegnelse i mine indlæg, fordi du jo ikke er den
eneste, som pigerne falder for på stribe, og jeg (og flere andre) ønskede at
generalisere debatten.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 22:36

<B7159566.1A16A%brahbech@post8.tele.dk>:

> [...]
>du jo ikke er den eneste, som pigerne falder for på stribe, og jeg (og
>flere andre) ønskede at generalisere debatten.

Netop at du er misundelig er særligt et problem jeg oplever tit, tro mig -
din reaktion er ikke den eneste jeg har fået!!!!
Men at være misundelig...well.. jeg ser det lidt eom at man skal passe på
hvad man ønsker sig, det kunne være man fik det!
Knus Andreas

Fra : Puk

Dato : 29-04-01 11:59

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:B710A556.19AE2%brahbech@post8.tele.dk...

Hej Børge

> [...]
o.s.v. viser
> sig. Men på den anden side: Hvad ved jeg om det?

Jeg skal ikke kunne sige, hvad du ved om det. Men min egen
opfattelse af dem du kalder scorekarlene er en helt anden. Ofte
kommer jeg til at opfatte dem lidt som narkomaner eller andre
misbrugere. Jeg får simplethen tit den opfattelse at de bruger
scoringerne som en slags flugt på samme måde som en narkoman kan
bruge sine stoffer som en slags flugt.
Ensomme er de stadig disse scorekarle, men med en ny dosis kvinde
tit nok, så kan de lade som om de ikke er det. Men det ændrer
bare ikke ved, at det stadig er en virkelighedsflugt.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 00:54

"Puk" <powder@worldonline.dk> wrote in
<jrSG6.66428$o4.5865329@news010.worldonline.dk>:

> [...]
>tit nok, så kan de lade som om de ikke er det. Men det ændrer
>bare ikke ved, at det stadig er en virkelighedsflugt.

min opfattelse af såkaldte score--karle er en helt anden!!! Hvis nu alle,
både mænd og kvinder ikke skulle foregive at være noget de absolut ikke er,
hvis de kunne være dem selv, tror jeg ikke der ville opstå fænomenet score-
karle! Hvis nu mænd og kvinder var mere tilbøjelig til at sætte sig ned og
snakke sammen, istedet for at skride fra hinanden s snart der kom en
krusning på den glamourøse overflade, ville der måske være flere der holdt
sammen! Jeg oplever tit der kommer en pige til mig og vil dette eller hint.
Til at starte med blev jeg da smigret... og tendensen med at man mødes på
et eller andet disco/bar sted man snakker, man kysser og man går hjem og
har ... sex.. ses igen oftere og oftere, o når man så har haft sex bliver
man kærester, for det kan man jo ligesågodt... sådan var jeg også! Idag
snakker jeg lidt mere med dem, jeg har lært.., kigger dem an - synes tit
jeg ser tendensen til at man skal foregive at være no. 1 hvilket burde være
unødvendigt! Holder dog stadig på at det at gøre sig lidt pæn, habit
skjorte og slips eller jeans og en sweat, når man tager ud! synes det er
rart at se folk ikke bare tager hverdags kludene å når de skal i byen. Men
måske er det fordi jeg er miljøskadet af mit arbejde, ved det ikke... tror
det ikke...

MvH Andreas

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 02-05-01 12:44

In article <Xns909512ADBF54EIttomail1stofanetdk@194.255.56.76>, "Andreas
> [...]

> skjorte og slips eller jeans og en sweat, når man tager ud! synes det er
> rart at se folk ikke bare tager hverdags kludene å når de skal i byen.

   Øhm - hvis mænd som oftes til hverdag må rende rundt i et par rene hele
jeans og en sweatshirt til en festligere ting - hvorfor må kvinderne så
ikke?
   Bortset fra det så er jeg enig i at jeans og en sweat samt et par pæne
sko, det at man er nyvasket og har en deo på også er at gøre sig lidt i
stand - men ærlig talt - hvem gør ikke det? Jeg er såmen sikker på at
Børge også gør sådan. Du ved - går i bad, bruger en deo (Eller - var han
allergisk over for det? Det kan jeg desværre ikke lige huske :/ ), tager
nogen rent og ikke-forvasket tøj samt et par rene og pæne sko på....
   Jeg tror kun jeg har mødt en der fra fløjtende ligeglad - men helt ærlig
- han er sgu et af de sarjeste mennesker jeg har mødt Han var sgu
ikke andres end sin egen Kun 2 gange er han "faldet" uden for - 1.
gang da vi var til afgangsfest hvor han var i smoking - fordi det siger
traditionen at man skal og 2. gang da han som lovet ankom nyklippet og
nybarberet og i jeans (!) til afgangstingen hvor vi fik vores
eksamensbeviser. Og det var fordi han havde lovet det!
   Til hverdag gik han ellers med bare tær i skoene, i campinghabbit uanset
vejret (Han bar kun en russisk skindhue yderligere om vinteren) og han
lod både hår og skæg stå gennem hele 3. G....han lignede mildt sagt en
vildmand - Jo - han var sgu sarj

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 02-05-01 16:19

d. 02/05/01 13:43 skrev Trine Stubbe Teglbjærg på snoe@nospam.dk i artiklen
7yRH6.1907$T22.112803@news010.worldonline.dk:

> [...]
> allergisk over for det? Det kan jeg desværre ikke lige huske :/ ), tager
> nogen rent og ikke-forvasket tøj samt et par rene og pæne sko på....

Nej, jeg er ikke allergisk overfor deodorant, og jeg går da i bad, bruger
deodorant og tager rent tøj på hver dag - i hvert fald når jeg ikke bliver
hjemme hele dagen. Dog bruger jeg de samme bukser en hel uge, og skoene er
ikke altid nypudsede. Det handler nu primært om forholdet til mine
omgivelser, som jo skal holde mig ud, når jeg møder dem. Når man køber ind,
møder man jo altid andre kunder og en kasseekspedient i butikken.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 02-05-01 18:35

In article <B715F0B7.1A1AF%brahbech@post8.tele.dk>, "Borge Rahbech Jensen"
> [...]

> forholdet til mine omgivelser, som jo skal holde mig ud, når jeg møder
> dem. Når man køber ind, møder man jo altid andre kunder og en

   Så gør du jo netop de ting der blev givet som råd

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 02-05-01 19:12

d. 02/05/01 19:35 skrev Trine Stubbe Teglbjærg på snoe@nospam.dk i artiklen
vHWH6.2617$T22.147785@news010.worldonline.dk:

> Så gør du jo netop de ting der blev givet som råd

Nej, ikke rigtigt. Mine sko er billige, sorte snøresko fra Føtex og andet
tøj er normalt billigt tøj købt på postordre. Jeg bruger også tilfældige,
billige deodoranter købt i supermarkedet i prisklassen op til 25 kr. Det er
altså et noget andet prisniveau end det, der blev omtalt tidligere.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 02-05-01 21:15

In article <B7161A80.1A1C7%brahbech@post8.tele.dk>, "Borge Rahbech Jensen"
> [...]

> tilfældige, billige deodoranter købt i supermarkedet i prisklassen op
> til 25 kr. Det er altså et noget andet prisniveau end det, der blev

   Mjaeh - selvfølgelig - du har ret. Men jeg vil stadig holde på at det er
okaj. Fordi du gør noget ud af dig selv når du skal være sammen med andre
mennesker - sikkert både for deres og for din egen skyld. Og det var
sådan set her jeg gerne ville hen i det her "gør-dig-lækker-ræs" :)

Fra : Chokmah

Dato : 02-05-01 19:39

> [...]
er
> altså et noget andet prisniveau end det, der blev omtalt tidligere.

som netop ikke betyder en skid - som du well også ahr læst indlæg efetr
indlæg ike Børge ?
Mange vil nok skønne mig til at være ordblind :) men jeg tror sgu Børge du
er mulighedes blind :)
men på lige fod med at jeg kan bruge en stavekontrol så kan du tage en
chanse !
Mvh
Bo

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 01-05-01 00:25

> Det bliver man jo ikke nødvendigvis mindre single af, vel?

Nej , men man får flere chancer for at finde den ene ..
Spørgsmålet er dog , at skifter man dem ud så hurtigt , så bliver man til sidst måske lidt
overfladisk på det punkt.

> [...]
> gafler adskillige kvinder, og alligevel formår de ikke at holde på en
> kvinde i længere tid ad gangen. Måske fordi de har for travlt med at

Netop.
Det er i min mening, Andreas's største problem .. han kan finde dem og tage dem med hjem
men han kan ikke holde på dem - mest af alt fordi han bliver træt af dem.
Jeg tror han nyder de hurtige kvinder alt for meget til at åbne øjnene for de ægte
guldklumper der er derude.

Dog dog dog .. Der har været nogle få der kunne have været "den rette" og det er virkeligt
smukt at se den mand/dreng forelsket selvom det sker så sjældent.

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 01:04

"Anonymous Coward" <con10299@vip.cybercity.dk> wrote in
<9cadbr$g9g$1@sunsite.dk>:

>"Andreas Træholt" <itto@mail1.stofanet.dk> wrote in message
>
>Opsøger du normalt kvinder, eller kommer de til dig..? normalt og
normalt.. som oftest kommer de til mig! men jeg henvender mig da også...
smil sødt..et smil gør meget..tro mig!

>Det tror jeg de fleste er klar over..Troede jeg også, men ak...ikke alle..
læs videre i gruppen og du vil se nogle hak jeg har fået i tuden..

>Hvad f.eks...? Til at starte med, lad være med at købe som mængden..(DIO,
Cool Water osv) Prøv Alfred Dunhill´s DESIRE kan intet garentere, og det
dufter jo ikke ens på alle, men den er kanon! D&G er os kanon! køb Eau de
Toilette istedet for Deo, holder længere, også ud på de sene timer efter
megen dansen osv..

>Er vel mindre vigtigt... skaldet eller langhåret, det kommer vel an på
>resten af personens krop også..? du har ret, men veltrimmet - velplejethed
er nøgleordet! for at simplificere det, valgte jeg at skrive nyklippet..

Fra : vertigo

Dato : 27-04-01 18:41

Andreas Træholtwrote in message
> Disse få regler overholder jeg, og jeg får virkelig mange tilbud!

--

Og når jeg så har set på dit nye og smarte tøj, duftet lidt til dig,
kærtegnet dine hænder, hørt dig sige alle de rigtige ord og spejlet mig

F.

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 00:27

"vertigo" <dump-it@postman.dk> wrote in
<J6iG6.63483$o4.5591903@news010.worldonline.dk>:

> F.

tjae nu er jeg ikke til det med beskidte negle, eller duften af Mand=sved!
Såe... der ville sikker ikke ske en skid*gg* men prv at forføre mig med en
pæn kjole, du nøjsomt tager af mens vi kører på motorvejen...så skal du
bare se løjer..

- itto

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 00:44

Efter at have læst alle jeres indlæg kan jeg forstå jeg går efter en helt
anden type kvinde en dem der læser mit indlæg! f.eks. er det vigtigt for
mig at min pige går op i sig selv, er slank og ikke ligner mosekonen fra
sønderomme...
naturligvis kan jeans være oki...bare ikke på mig...
træsko, kansas overalls og engang-hvide tennis sokker..hmm..usexet som bare
pokker.. jeg mener man skal gøre lidt ud af sig selv for sin kone/kæreste!
Når alt kommer til alt, så er det første indtryk jo det første, eller
rettere, de 20 øverster cm - de 20 første ord - de 20 første skridt - de 20
første sek. er faktisk det vi som mennesker vurdere et nyt og ukendt
menneske på.. tænk over det næste gang i er ude for at få
lidt...kusse...fisse.. eller hvilke ord i nu vælger..!

Jeg ved godt det er upopulært at have en holding der heder at man skal være
fin og pæn - det modernet at være på røven og handle klude i føtex - og det
er der da ingen der siger man ikke kan score i! Jeg mener bare det er
nemmere hvis man gør lidt ud af sig selv, tager lidt pænt smart på og gør
noget ved sit ydre! Tror ikke der er nogen der kan 100% sige sig fri for at
pifte sig selv lidt inden han/hun skal ud og prøve at finde sit livs
udkårne en aften..
Der var dog én der fattede den med læderskoene..der er korrekt fordi de er
nemmere at ånde i for fusserne, og det kunne jo være man gerne ville gemme
de høje prutte lyde, samt de ildelugtende tæer til man kendte hinanden
lidt!
Naturligvis er det kanon at få KONSTRUKTIV kritik, men hold da op i hegler
folk ned herinde... gode råd skal da vidst lige tænkes over inden man
poster her...eller også bliver de ikke tænkt godt nok igennem inden der
bliver besvaret...
Jeg vil stoppe lekturen for denne gang, og skulle der være en der læser det
hele...tjae..så håber jeg du har kunnet bruge dette til noget..!

MvH Andreas

Fra : FreYa

Dato : 02-05-01 04:52

Tue, 01 May 2001 23:44:01 GMT, i dk.snak.seksualitet, skrev
Itto@mail1.stofanet.dk (Andreas Træholt):

>Naturligvis er det kanon at få KONSTRUKTIV kritik, men hold da op i hegler
>folk ned herinde... gode råd skal da vidst lige tænkes over inden man
>poster her...

Er du ikke lidt sart?

--
Freya
(Follow up to: mudder)

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 02-05-01 06:01

"Andreas Træholt" skrev

Hej Andreas

> Efter at have læst alle jeres indlæg kan jeg forstå jeg går
> efter en helt anden type kvinde en dem der læser mit indlæg!

Jeg tror godt du kan gå ud fra, at den type kvinde du søger,
hun skriver nok ikke i nyhedsgrupperne. Hun har alt for tralvt
med at gå op i sig selv, være/ blive slank og forsøge at undgå
at komme til at ligne mosekonen fra Sønderomme (jeg gå ud fra at
det sidste er en meget dårlig ting (jeg har ikke set mosekonen)).

> f.eks. er det vigtigt for mig at min pige går op i sig selv, er
> slank og ikke ligner mosekonen fra sønderomme...

Overvej at begynde at studere på en handelsskole/ handelshøjskole,
der vrimler det med den slags piger.

> naturligvis kan jeans være oki...bare ikke på mig...

Hver sin lyst, vores mandlige piccolo på arbejdet vil også helst
gå i kilt til hverdag. Kom glad, han er en sjov fætter.

> træsko, kansas overalls og engang-hvide tennis sokker..hmm..
> usexet som bare pokker..

Hey, det er jo ikke meningen at hun skal tænde på tøjet men på det
som er indeni.

> jeg mener man skal gøre lidt ud af sig selv for sin kone/
> kæreste!

Jeg foretrækker nu, at gøre lidt ud af mig selv, for mig selv.

> [...]
> første skridt - de 20 første sek. er faktisk det vi som menne-
> sker vurdere et nyt og ukendt menneske på..

Og derefter kan man bruge meget tid på, at finde ud af at man tog
fejl af folk.

> tænk over det næste gang i er ude for at få lidt...kusse...
> fisse.. eller hvilke ord i nu vælger..!

Tjah, jeg har valgt at gøre det på en anden måde, jeg har valgt
den stil som jeg synes passer mig og laver ikke synderligt om på
den ved festlige lejligheder, bortset fra at jeg ikke ret ofte
bruger hverken butterfly eller slips til daglig.

> Jeg ved godt det er upopulært at have en holding der heder at
> man skal være fin og pæn - det modernet at være på røven og
> handle klude i føtex

Upopulært i denne gruppe? Jeg synes at du tager fejl, der er
blevet påpeget at det da er fint nok at se godt ud, men at man
ikke skal regne med at det er nok i længden, på et eller andet
tidspunkt skal man have det smarte sexede tøj af, være sig selv
og vise omverden hvem man virkelig er og så dúr det ikke, at man
ikke har andet at tilbyde end en flot facade.

> Jeg mener bare det er nemmere hvis man gør lidt ud af sig selv,
> tager lidt pænt smart på og gør noget ved sit ydre!

Det er nemmere at komme i kontakt med folk i byen, hvis man har
smart mode og tidsrigtig tøj på, det kan vi nok ikke blive uenig
om. Hvis man har gjort noget ved sit indre, er det nemmere at
fastholde folks opmærksomhed efter de berømte 20 sekunder er gået.

> Tror ikke der er nogen der kan 100% sige sig fri for at pifte
> sig selv lidt inden han/hun skal ud og prøve at finde sit livs
> udkårne en aften..

Nejda det tror jeg heller ikke nogen vil eller kan sige sig fri
for, jeg kan endda finde på gøre det, selvom jeg ikke skal ud at
finde mit livs udkårne for den aften.

> Der var dog én der fattede den med læderskoene..

Øhm, det er altså ikke noget du har lært mig. Efter 3 år på et
betongulv i en butik, lærer man en del om at finde det rigtige
fodtøj. For mig betød det rigtige fodtøj, at jeg havde overskud
til at deltage i aktiviteter efter arbejde, i stedet for at gå
hjem og smide fødderne op på sofabordet og finde fjernbetjeningen.

> hold da op i hegler folk ned herinde...

Arh, det er da ikke særligt galt. Hvis du vil se nogen blive
heglet igennem, skulle du hente et par tusinde indlæg og læse
et par måneder tilbage.

> gode råd skal da vidst lige tænkes over inden man poster
> her...eller også bliver de ikke tænkt godt nok igennem inden der
> bliver besvaret...

Så, alt i alt, mener du slet ikke at reaktionerne har været noget
værd?

> Jeg vil stoppe lekturen for denne gang

Det er en dårlig ide, at belære nogen som ikke har bedt om at
blive belært. Nyhedsgrupper er til 2-vejs kommunikation og du må
regne med at der kommer reaktioner til det du skriver, der kan
endda komme reaktioner som du ikke er enig i.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Sott

Dato : 02-05-01 13:22

Hej Peder :0) (og Andreas)

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse

> at komme til at ligne mosekonen fra Sønderomme (jeg gå ud fra at
> det sidste er en meget dårlig ting (jeg har ikke set mosekonen)).

Mosekonen!
C'est moi... *GG*
En vildt sexet skabning, skabt til at fryde mandens øje

En ikke-slank pige kan sagtens gå op i sig selv. At være slank er ikke IMO
en kvalitet i sig selv. F.eks. ville jeg finde det på sin vis unaturligt,
hvis en kvinde efter 2-3-4 fødsler var slank, i den forstand som jeg finder
gængs :0)

> Hey, det er jo ikke meningen at hun skal tænde på tøjet men på det
> som er indeni.

Du har som så ofte før fat i den lange ende...

> Jeg foretrækker nu, at gøre lidt ud af mig selv, for mig selv.

Og her kunne jeg gentage mig selv :0)

> [...]
> den ved festlige lejligheder, bortset fra at jeg ikke ret ofte
> bruger hverken butterfly eller slips til daglig.

Du ser nu også dejlig ud

> om. Hvis man har gjort noget ved sit indre, er det nemmere at
> fastholde folks opmærksomhed efter de berømte 20 sekunder er gået.

Og det med at gøre noget ved sit indre - er det ikke ofte det, som dette
forum ender med at blive brugt til?
Jeg kan godt lide din indstilling, Peder.

> Arh, det er da ikke særligt galt. Hvis du vil se nogen blive
> heglet igennem, skulle du hente et par tusinde indlæg og læse
> et par måneder tilbage.

Det kan jeg godt tilslutte mig *S*

> Så, alt i alt, mener du slet ikke at reaktionerne har været noget
> værd?

Det ville være synd.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-05-01 06:40

"Andreas Træholt" <Itto@mail1.stofanet.dk> wrote in message

hej andreas... jeg blander mig også lige....

> [...]
for
> mig at min pige går op i sig selv, er slank og ikke ligner mosekonen

og det konkluderer du ud fra at du aldrig har mødt nogen af os?? det du
rent faktisk siger er at du går efter en pige der har mere travlt med
sit udseende end sin mentale udvikling.... more or less....

> naturligvis kan jeans være oki...bare ikke på mig...

selvom jeg ikke tænder på kvinder vil jeg lige pointere at et par
velsiddende jeans på den rette røv kan være sexet som bare pokker....

> træsko, kansas overalls og engang-hvide tennis sokker..hmm..usexet som
bare
> pokker..

igen.... på den rette kan det være sexet som bare pokker...

> jeg mener man skal gøre lidt ud af sig selv for sin kone/kæreste!

hvorfor skal det være for ens partner??? hvad gør man så når man ikk
ehar nogen partner... skal man så bare lade stå til???

> [...]
de 20
> første sek. er faktisk det vi som mennesker vurdere et nyt og ukendt

jamen hvis du mener det er det du sagde øverst mere eller mindre
betydningsløst.... hvis du ser en flot lille barbiedukke med det
kønneste ansigt ( øverste 20 cm) men hun vralter som en gås ( første 20
skridt) og starter jeres første møde med at falde ned af trapperne (
første 20 sekunder) og de første 20 ord der kommer ud af hendes mund er
noget af det lammeste du nogensinde har hørt... ville hun så være
interessant???

>tænk over det næste gang i er ude for at få
> lidt...kusse...fisse.. eller hvilke ord i nu vælger..!

jeg foretrækker "at score"

> [...]
og det
> er der da ingen der siger man ikke kan score i!

og dermed sagt man ikke kan få noget pænt eller fedt tøj i føtex??

> [...]
for at
> pifte sig selv lidt inden han/hun skal ud og prøve at finde sit livs

min erfaring er at hvis man tager i byen for at finde "mr Right" så
scorer man netop IKKE.... man oser langt væk af desperation og fyrene
flygter.... men tager man tilgængæld i byen for at hygge sig med
veninderne og bare have det sjovt... så vælter tilbuddene ind..... jeg
tror rent faktisk at en af mine mest "vellykkede" ture ( rent
scoremuligheds mæssigt) var en aften jeg var i byen i cowboybukser og
t-shirt.. ( som jeg byttede til en skovmandsskjorte*G*) so there.....

> [...]
gemme
> de høje prutte lyde, samt de ildelugtende tæer til man kendte hinanden

det har du tilgængæld ret i.....

> [...]
> folk ned herinde... gode råd skal da vidst lige tænkes over inden man
> poster her...eller også bliver de ikke tænkt godt nok igennem inden

folk herinde kan ikke bruge råd til noget, de ikke beder om... havde du
postet det under at det var DIN mening havde du stadig fået en bunke
meninger..... og jeg tror da egentlig ikke folks mening var at hagle
dig ned...... men i et debatforum som dette må du da forvente at ikke
alle har samme mening som du.....

> Jeg vil stoppe lekturen for denne gang, og skulle der være en der
læser det
> hele...tjae..så håber jeg du har kunnet bruge dette til noget..!

egentlig ikke... langt de fleste herinde har fundet "deres egen stil"
tror jeg...... og igen..... gode råd er velkomne
_når_folk_beder_om_dem!! vær opmærksom på det næste gang

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 09:04

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote in
<q5NH6.1761$T22.87197@news010.worldonline.dk>:

> [...]
>interessant???
>Nej det ville jeg ikke!Faktisk foretrækker jeg en pige som ikke er
anoresisk tynd, men heller ikke hverken buttet, lettere rund eller fed! har
prøvet alle tre slags...tænder ikke på dem i længden..

> [...]
>dig ned...... men i et debatforum som dette må du da forvente at ikke
>alle har samme mening som du..... igtigt..man der blev efterlyst en måde
at komme i tættere kontakt med quinder på, jeg gav mit foreslag, og blev
mr. scorekarl! lidt til grin syns jeg..

>egentlig ikke... langt de fleste herinde har fundet "deres egen stil"
>tror jeg...... og igen..... gode råd er velkomne
>_når_folk_beder_om_dem!! vær opmærksom på det næste gangjae..måske er
jeg langsom i hovedet,men der blev efterlyst en måde at komme i nærkontakt
med kvinder på...som sagt...jeg ga mit bud..og det virker..

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-05-01 13:53

> anoresisk tynd, men heller ikke hverken buttet, lettere rund eller
fed! har
> prøvet alle tre slags...tænder ikke på dem i længden..

jamen hallo... ingen naturlig kvinde vil være sådan som du beskriver
hele livet så..... langt de fleste af de kvinder jeg kender render lidt
til begge sider nu og da....

igtigt..man der blev efterlyst en måde
> at komme i tættere kontakt med quinder på, jeg gav mit foreslag, og
blev
> mr. scorekarl! lidt til grin syns jeg..

tja...... man ligger lidt som man selv reder synes jeg....

ikke på mig

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 02-05-01 12:32

In article <Xns909511102B79FIttomail1stofanetdk@194.255.56.76>, "Andreas
> [...]

> helt anden type kvinde en dem der læser mit indlæg! f.eks. er det
> vigtigt for mig at min pige går op i sig selv, er slank og ikke ligner

   Jeg vil alså godt have mig frabedt at blive kaldt mosekonen fra Sdr.
Omme. :) Jeg går skam op i mig selv - jeg er slank (Hvor har du fra at
jeg eller andre der har svaret her ikke skulle være det?) - men den slags
betyder ikke at jeg begynder at flæve fordi jeg har knækket en negl.
   Jeg har nogen interesser - hestesport og havearbejde (Den er ret ny dog
;) som betyder at man sommetider er nødt til at iklæde sig tøj der
modsvarer graden af skidt der flyttes omkring = Tøj man har købt billigt
et sted eller som er beregnet til det. Betyder det at jeg ikke går op i
mig selv?

> [...]
> som mennesker vurdere et nyt og ukendt menneske på.. tænk over det
> næste gang i er ude for at få lidt...kusse...fisse.. eller hvilke ord i

   Nu lever jeg i et lykkeligt fast forhold - men ærlig talt - jeg har vist
aldrig forgøglet min forlovede at jeg ville færdes i nederdel og
stiletter altid! Faktisk så elsker jeg at gå i jeans - og jeg kan
virkelig ikke se at det skulle gøre mig mindre feminin eller at det
skulle betyde at jeg gør mindre for min kæreste af den grund. Faktisk får
jeg den vildest lækre røv i jeans..... :)
   Bortset fra det så er selverkendelse en god ting - jeg gør mig ret
dårligt i den nederdelemode der forefindes i øjeblikket. Jeg har en solid
jordforbindelse som kræver enten en meget kort nederdel eller en meget
lang nederdel - alt andet får mine ben til at syne som stolper omend
formen ellers er ganske fin. Hvorfor er bukser til kvinder så
forfærdelige?
   I øvrigt - hvis jeg nu troppede op i det moden foreskriver til en eller
anden festlig komsammen - så ville de første 20 cm af mit ansigt, de
første 20 ord der kom fra min mund og de første 20 skridt jeg tog
tydeligt afsløre at jeg ikke hører til i den slags tøj! Jeg blander selv
min stil og hvis den ikke passer folk - så er det virkelig ikke mit
problem. De må enten acceptere min person med alle de finurligheder der
er ved den her og nu - eller de må lade være og holde sig fra mig

> [...]
> og det kunne jo være man gerne ville gemme de høje prutte lyde, samt de
> ildelugtende tæer til man kendte hinanden lidt!

   Fordi man ikke mener at tøjet nødvendigvis behøver at være dyrt og købt
i en eller anden lækker butik så betyder det alså ikke at man også mener
at det er forkert - eller politisk ukorrekt - at være pænt påklædt. Jeg
har aldrig i livet agiteret for at man skulle troppe op i sin bedste
campinghabbit når man skulle i byen! Men jeg mener sagtens at man kan
gøre noget ud af sig selv med et par rene og hele bukser. En pæn
sweatshirt fx. og med et par rene sko og ens sokker. At har man vasket
sig og redt håret så er det ligemeget om frisuren ikke er fyldt med voks
og er stylet efter den sidste trend. Og har man brugt en deodorant ja så
kan det egentlig være ligemeget hvor den kommer fra og om den har kostet
40,- i Netto eller 400,- i Matas (Vidste du at parfume der er billig
faktisk er dem der er færrest underlige udokumenterede ingredienser i?).
   Det det for mig handler om er at man har gjort noget ud af sig selv med
de midler man har - ikke hvor mange penge man har brugt for at komme til
at ligne noget man ikke er

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Ps. Er du sød at kigge lidt på din citatteknik - en enkelt linies luft
mellem det du citerer og det du svarer gør det meget nemmere at se hvad
_du_ har svaret

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 02-05-01 17:06

"Trine Stubbe Teglbjærg" skrev

Hej Trine

> Faktisk får jeg den vildest lækre røv i jeans..... :)

gif? jpg? png? avi? mpg? mov? VI VIL SE!

> Bortset fra det så er selverkendelse en god ting

Nej, vi vil være dommere.

Med forhåbningsfuld hilsen

Peder, som nyder det gode vejr.

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 02-05-01 18:34

In article <9cpie2.3vvltkh.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk>, "Peder Vendelbo
Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> wrote:

> gif? jpg? png? avi? mpg? mov? VI VIL SE!

   *Suk* Jeg må hellere se at få stablet snoes.gyldne.bruser.dk op tror jeg
;) Der skal nok komme et billede af min mås en dag - når jeg har lært at
lave HP's ;)

> Nej, vi vil være dommere.

   Jeg _nægter_ at lade mig se i tidens mode for at få taget et billede der
kan tilfredsstille horderne

> Peder, som nyder det gode vejr.

   Don't we all? Se så skal man til at finde de små småfrække shorts frem
og tage kæresten hårdt og brutalt hen over spisebordet..... Jamen er det
ikke herligt

Fra : Chokmah

Dato : 02-05-01 19:35

> [...]
>
> *Suk* Jeg må hellere se at få stablet snoes.gyldne.bruser.dk op tror jeg
> ;) Der skal nok komme et billede af min mås en dag - når jeg har lært at

jeg er 100 % sike rpå hvis du sender rå materilaet til Peder så er han mand
for at sætte dte op

> Don't we all? Se så skal man til at finde de små småfrække shorts frem
> og tage kæresten hårdt og brutalt hen over spisebordet..... Jamen er det
> ikke herligt

how er det ikk elieg så meget lige stilling igenn :) ?
MvH
Bo

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 22:56

<inRH6.1852$T22.111745@news010.worldonline.dk>:

> [...]
>modsvarer graden af skidt der flyttes omkring = Tøj man har købt billigt
>et sted eller som er beregnet til det. Betyder det at jeg ikke går op i
du har som mange andre fået drejet emnet helt af sporet, læs forefra, følg
debatten, og hold fast ved tråden!

> [...]
>problem. De må enten acceptere min person med alle de finurligheder der
>er ved den her og nu - eller de må lade være og holde sig fra mig

Sådan er vi jo så forskellige!!!

> [...]
>kostet 40,- i Netto eller 400,- i Matas (Vidste du at parfume der er
>billig faktisk er dem der er færrest underlige udokumenterede

ja det ved jeg godt! Idet jeg har levet af art sælge krops pleje produkter
a la matas. Netop derfor siger jeg at man ikke skal vælge det billige bras!
Der er jo en årsag til noget koster 200 kr og andet 34,95 og det er ikke
navnet ekker snob effekten der gør det!!!
Jeg siger ikke det skal være dyrt tøj! H&M leverer noget der er
ganske...oki...for en kortere periode inden det går i stykker...

oki-*s* skal prøve..Andreas

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 03-05-01 11:21

In article <Xns9095F2DF641F4Ittomail1stofanetdk@194.255.56.76>, "Andreas
Træholt" <Itto@mail1.stofanet.dk> wrote:

      Hej Andreas.

> du har som mange andre fået drejet emnet helt af sporet, læs forefra,
> følg debatten, og hold fast ved tråden!

   Du siger jo at kvinder bør færdes i andet end jeans = Kjole eller
nederdele eller lignende - ellers er de i dine øjne ikke rigtigt kvinder
- eller i hvert fald ikke rigtigt feminine. Jeg forklarer dig så at der
kan være mange mange gode grunde til at være klædt i fx. bukser - og at
det kan være fuldkommen så feminint og kvindeligt som alt muligt andet.
Hvilken del af tråden er det jeg ikke holder fast i? Diskussioner holder
aldrig en steady course ved du nok.

> [...]
> skal være dyrt tøj! H&M leverer noget der er ganske...oki...for en
> kortere periode inden det går i stykker...

   Det jeg siger er at det dyre parfume er fyldt med alle mulige
udokumenterede ting og sager der for manges vedkommende er potentielt
allergifremkaldende. DERFOR bør man _fravælge_ den dyre parfume hvis man
har tendenser til allergi.
   Jeg har forresten sjældent oplevet at jeg har måttet smide H&M-tøj ud
fordi det gik i stykker....

Fra : Hanne L

Dato : 08-05-01 22:30

Andreas Træholt skrev i en meddelelse

Hej Andreas

> [...]

Hvor ved du fra, at alle vi kvinder i dss er fede, ligner noget, katten
har slæbt ind og er ligeglade med, hvordan vi ser ud?

> du har som mange andre fået drejet emnet helt af sporet, læs forefra, følg
> debatten, og hold fast ved tråden!

Det er kutyme her i gruppen, at folk må skrive, hvad de lyster, så
længe de ikke generer hinanden for voldsomt.
Har man lyst til at skrive noget, der drejer en tråd i en anden retning,
end den begyndte, står det naturligvis enhver frit for.
Der er til gengæld ikke pligt til at svare, hvis man ikke synes om
udviklingen i tråden.

Venlig hilsen
hanne L

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 02-05-01 13:36

> Efter at have læst alle jeres indlæg kan jeg forstå jeg går efter en helt
> anden type kvinde en dem der læser mit indlæg!

Det her er heller ikke et scoreforum.

Desuden .. kvinderne her har hjerne ! .. en helt anden type end dem du normalt scorer.

> tænk over det næste gang i er ude for at få
> lidt...kusse...fisse.. eller hvilke ord i nu vælger..!

Sund adspredelse fra dagligdagen ?
Sex ?
Hed elskov ?

> Jeg ved godt det er upopulært at have en holding der heder at man skal være
> fin og pæn - det modernet at være på røven og handle klude i føtex - og det
> er der da ingen der siger man ikke kan score i!

Nej .. du forveksler for det første nogle menneskers udtalelser med en generel holdning
for gruppen. Alle mennesker er ikke ens.
Og det var nævnt var at man skal være sig selv. .. og det er en holdning jeg vil tilslutte
mig.

> [...]
> noget ved sit ydre! Tror ikke der er nogen der kan 100% sige sig fri for at
> pifte sig selv lidt inden han/hun skal ud og prøve at finde sit livs

Jeg tror ikke man finder sit livs udkårne på en bytur.

> Der var dog én der fattede den med læderskoene..der er korrekt fordi de er
> nemmere at ånde i for fusserne,

Plastiksko smelter :( ..

> [...]
> Jeg vil stoppe lekturen for denne gang, og skulle der være en der læser det
> hele...tjae..så håber jeg du har kunnet bruge dette til noget..!

Det er netop det ... lekturen .. det er kun råd hvis der har været spurgt om dem. Og kun
gode hvis personen der havde brug for råd kan bruge dem til noget.
Du belærer folk - det er noget andet.

Fra : hende.dk

Dato : 27-04-01 18:43

> [...]

lad mig dufte til dit maveskin omkring din navle, mens dine grådige
hænder fortæller mig, at du godt kan lide at blive beskidt og fortæl mig

(Der lige for en god ordens skyld har ændret sit afsender navn... sorry)

Fra : The artist formerly ~

Dato : 28-04-01 04:12

Andreas Træholt skrev i meddelelsen ...

<snip "gode" råd>

>Disse få regler overholder jeg, og jeg får virkelig mange tilbud!

Deprimerende tanke.

Lars

Fra : FreYa

Dato : 28-04-01 13:35

Sat, 28 Apr 2001 05:11:48 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "The
artist formerly known as R-saft" <no.email@get2net.dk>:

><snip "gode" råd>

>Deprimerende tanke.

<lol> Indeed!

Men tænk på de fyre der ikke rigtigt har nogen "personality". For dem
er disse råd uvurdérlige ;)

Deprimerende tanke.

--
Freya

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 28-04-01 08:09

"Andreas Træholt" <itto@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
<Snip 6 "gode" råd>

Sikke en gang l***.

> 7. Vær dig selv, prøv ikke at være noget du ikke er, man falder
hurtigt
> igennem, og kvinder har altså en rader for den slags..

Hvad skal man så gøre hvis dette 7. (og eneste gode) råd går stik imod
de 6 andre. Når jeg f.eks er mig selv så går jeg i hvide sokker og
jeans, jeg lugter af mand, jeg har jord/cement/whatever under neglene,
træsko på fødderne, og mit hår sidder som det nu sidder.

Og alligevel er det da lykkedes mig at blive gift med jordens
dejligste kone, få 3 børn med hende, og dyrke noget af det bedst sex
på denne jord.

> Disse få regler overholder jeg, og jeg får virkelig mange tilbud!
for
> reference, prøv at sludre med CJ

Det tvivler jeg da ikke på, men der er jo altdi piger der er
interesseret i den slags pop-drenge

Lars
--
Lars Wagner Hansen, Jagtvej 11, 4180 Sorø
l-hansen@post4.tele.dk http://home4.inte.tele.dk/l-hansen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 28-04-01 10:39

"Lars Wagner Hansen" skrev

Hej Lars og velkommen til gruppen.

> Sikke en gang l***.

Tjah, hvis de virker for ham, så er det jo godt nok.

> Hvad skal man så gøre hvis dette 7. (og eneste gode) råd går
> stik imod de 6 andre.

Være ligeglad med de andre råd. Egentlig synes jeg, at råd 7 skul-
le være råd 1.

> Det tvivler jeg da ikke på, men der er jo altdi piger der er
> interesseret i den slags pop-drenge

Der vil altid være mennesker, som vil fokusere på ydre omstæn-
digheder (udseende), jeg tror dog at man (de fleste) efterhånden
som man bliver mere moden lægger mere og mere vægt på indre om-
stændigheder (At man er sig selv og har det godt med det).

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 29-04-01 12:09

> "Lars Wagner Hansen" skrev
>
> Hej Lars og velkommen til gruppen.

Tja... tak skal du have Peder, selvom jeg nu har skrevet et par gange
siden november (og fulgt med længe før det, endda i flere omgange).

> Tjah, hvis de virker for ham, så er det jo godt nok.

Nej det er jo netop ikke godt nok. Han postulere at hvis man følger
disse råd så er der gevinst. Det han manglede var jo netop at gøre
opmærksom på at de virkede for ham, ikke at de var en universel guide.

> Være ligeglad med de andre råd. Egentlig synes jeg, at råd 7 skul-
> le være råd 1.

Absolut enig. Nu er det faktisk at jeg også selv gerne nyder at klæde
mig pænt på, ordne mit hår, bruge pæne sko, og alt det andet Andreas
lukkede ud, men hver ting til sin tid. F.eks. ikke en nytårsaften uden
smoking, men det er fordi jeg er sådan, ikke fordi det er en regel jeg
følger. Til gengæld skal min kone også kunne acceptere mine hvide
tennissokker til dagligt.

Hvis hun nu var faldet for mig i min smoking en nytårsaften, og så
ikke bagefter kunne acceptere at sådan er jeg altså ikke til daglig,
så var det da først rigtigt sørgeligt.

Lars

Fra : FreYa

Dato : 28-04-01 14:01

Thu, 26 Apr 2001 12:16:15 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "Andreas
Træholt" <itto@mail1.stofanet.dk>:

>jeg mener man kan gøre meget for at få den nødvendige opmærksomhed fra
>kvinder...

Først vil jeg foreslå at man starter med målgruppesegmentering. Altså
find ud af hvem du vil tiltrække . Husk at det er dumt at satse for
bredt.

>1. Brug lidt penge på lidt nyt og smart tøj, drop den gamle ting med hvide
>sokker og jeans...kvinder tænder simpelhen ikke på det!

Gør vi ikke?? Eller rettere: nej gu gør vi da ej, ligesom vi heller
ikke tænder på nyt og smart tøj, eller rettere:

Her begåes fejlen "at satse for bredt" kvinder kan ganske enkelt ikke
kategoriseres som een enkelt målgruppe. Er du virkelig ligeglad med
hvem du tiltrækker?

>2. Brug penge på en GOD duft, ikke den fra brugsen til 39,95 prøv at gå i
>matas...kan godt foreslå nogle på forlangende...

Jeg vil faktisk foreslå den billige deodorant og aftershave fra Aldi.
Desværre kan jeg ikke huske hvad den hedder, men den dufter ihvertfald
godt. Og for Guds skyld, lad være at tage brusebad i den...!

>3. Få klippet håret!!!!

Som min gamle farmor ville ha´ sagt ;)

Hvad så når man har scoret? Det kunne da være meget interessant at
vide hvordan man undgår at blive single igen, eller der er måske slet
ikke et liv efter weekenden?

--
Freya

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 28-04-01 15:46

d. 28/04/01 15:00 skrev FreYa på freya@mailto.dk i artiklen
auelet4cp1cq30mvtj28af43oijnbvinlk@4ax.com:

> Hvad så når man har scoret? Det kunne da være meget interessant at
> vide hvordan man undgår at blive single igen, eller der er måske slet
> ikke et liv efter weekenden?

Ironisk set forstår jeg ikke helt det sidste spørgsmål. Det er nemlig min
opfattelse, at nogle mennesker gerne vil score hver dag, og gerne flere
gange om dagen. Det er også min opfattelse, at de har det lige som en hund,
som jager biler, men ikke ved, hvad de skal gøre ved dem, hvis de fanger
nogen.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Hanne L

Dato : 29-04-01 01:59

Andreas Træholt skrev i en meddelelse news:WCSF6.50$Vk.38524@news101.telia.com...

Hej Andreas

> jeg mener man kan gøre meget for at få den nødvendige opmærksomhed fra
> kvinder...

Man kan også "nøjes" med at være sit eget gode jeg.

> 1. Brug lidt penge på lidt nyt og smart tøj, drop den gamle ting med hvide
> sokker og jeans...kvinder tænder simpelhen ikke på det!

Jeg tænder helt af på jakkesæt og andet fancy, smart tøj.
Men elsker en god røv i et par cowboybukser med en t-shirt
foroven, som viser mandens krop.
Sokker er jeg ligeglad med, de skal bare af.

> 2. Brug penge på en GOD duft, ikke den fra brugsen til 39,95 prøv at gå i
> matas...kan godt foreslå nogle på forlangende...

Da jeg er allergisk overfor dufte og nyser i nærheden af dem,
løber jeg langt væk fra deoer og anden parfume.
Jeg elsker derimod at kunne lugte min mand.
Mænd lugter nemlig meget forskelligt, og det siges jo, at man
tiltrækkes af hinandens _naturlige_ duft, som jo forsvinder, hvis
man overdøver den med diverse kunstige dufte.

> 3. Få klippet håret!!!!

Jeg kan lide nakkehår, jeg kan lade mine fingre glide igennem.
Og nogen gange tage fat i.
Elsker, når min kærestes hår begynder at svippe udad bag
ørerne. Så ser han allerdejligst ud, fremfor når han er
nyklippet (af mig).

> 4. kig på dine hænder....er de pæne??? ikke bare pæne nok, men pæne??? det
> er ikke bøsset af have pæne hænder!

Hvad er pæne hænder? Når der har været en manicuredame
forbi dem? Næh, bare der ikke er sørgerande under neglene,
må man godt kunne se, de bliver brugt til noget fornuftigt.

> 5. drop kommentare om FISSSEEEEEE i kvinde selskab, det holder ikke(og det
> kom fra min mund....)

Okey, det ord bryder jeg mig heller ikke så meget om. Det er lidt
fnisende teenageagtigt. Kusse er bedre, det ved man, hvad er.

> 6. Købe nogle pæne sorte lædersko, og igen ikke dem til 200 kr fra OBS.

Hvorfor skal det være lædersko?
Er det bare mig, som ikke er med på trenden?

> 7. Vær dig selv, prøv ikke at være noget du ikke er, man falder hurtigt
> igennem, og kvinder har altså en rader for den slags..

Bingo!
Er man nødt til at tænke på at følge alle de foregående råd,
kan der ikke være megen tid tilbage til at være sig selv.
Så drop dem og hold dig til dit eget sidste råd.

> Disse få regler overholder jeg, og jeg får virkelig mange tilbud! for
> reference, prøv at sludre med CJ

Hvorfor skulle jeg det?
Dine første 6 råd er nok til at få mig til at gå langt udenom dig.

> God jagtlyst drenge!

Forhåbentlig er der ikke mange, som følger dine råd.
Og det at finde en sød partner, drejer sig vel ikke om jagt?
Men om at kunne kommunikere.
Behandle hinanden ordentligt.
Og ikke mindst komme i kontakt med den, man har set sig varm på.
For det er vel ikke ligegyldigt, hvem det er, bare man scorer?

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 29-04-01 02:21

"Hanne L" skrev

Hej Hanne

> Hvorfor skal det være lædersko?

Fordi, der er som regel bedre indeklima i lædersko. Det er ret
vigtigt, hvis du skulle få lyst til at flå skoen af ham og bide
ham i storetåen.

> Er det bare mig, som ikke er med på trenden?

Nej. Jeg har et forslag til designerne, på samme måde som på mad,
burde der være en mærkat som fortælle om sidste anvendelsesdato
og konsekvensen af at overskride den.

Datomærkning nu!

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Hanne L

Dato : 29-04-01 13:56

Peder Vendelbo Mikkelsen skrev

Hej Peder

> Fordi, der er som regel bedre indeklima i lædersko. Det er ret
> vigtigt, hvis du skulle få lyst til at flå skoen af ham og bide
> ham i storetåen.

You have a point there *GGG*

Jeg mener bare, at træsko og sandaler da giver ligeså
meget luft til fusserne, men måske ikke lige er det, man
optræder med på diskoteker og lignende steder *S*.

> Nej. Jeg har et forslag til designerne, på samme måde som på mad,
> burde der være en mærkat som fortælle om sidste anvendelsesdato
> og konsekvensen af at overskride den.

*GGG* kunne de forudse, hvilke trends der nu kunne øge deres
profit, ville de sikkert med glæde gøre det, du foreslår.
Men det kunne selvfølgelig være en måde at gøre det på.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Vanillepigen

Dato : 29-04-01 11:06

"Hanne L" <maane69@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hej Hanne og Andreas

opmærksomhed fra

Ja men det handler ikke kun om det ydre ....;

> Man kan også "nøjes" med at være sit eget gode jeg.

Exactly.

> Jeg tænder helt af på jakkesæt og andet fancy, smart tøj.
> Men elsker en god røv i et par cowboybukser med en t-shirt
> foroven, som viser mandens krop.
> Sokker er jeg ligeglad med, de skal bare af.

(Jeg tænder totalt af når min kæreste har stømper på i sengen -
jeg ved ikke hvorfor - jeg tror bare jeg synes det ser komisk
ud).

Jeg synes det handler meget om tid og sted. Jeg kan godt tænde på
en fyr, der er totalt velholdt og lækker i flot tøj på en cafe.
Dvs jeg kan betragte ham på afstand og tænke; okay han har stil
og det tager jeg tit hatten af for. Men det nytter jo bare ikke
hvis det er det eneste han har, vel?

Pointen med den form for stil er at de/man ofte bruger altfor
lang tid til det - og så er der jo ikke rigtig tid til at læse
bøger eller aviser og sætte sig ind i de ting, der interesserer
mig.

> [...]
> tiltrækkes af hinandens _naturlige_ duft, som jo forsvinder,
hvis
> man overdøver den med diverse kunstige dufte.

Man skal ikke oversprøjte sig med det. Tit går det i forbindelse
med ens egen duft. jeg tror ikke at nogen duft dufter helt ens på
nogen mennesker. Jeg synes godt om det, hvis man kan dufte lidt
Aramis eller hvad ved jeg ...

Det kommer fandme an på hvilket hår man har, hvem man er og
hvordan.

Det er lidt ligegyldigt - man kan ikke gøre for de hænder man
har. Men man kan udføre et minimum af pleje, så de er rene og
neglene er klippede.

holder ikke(og det

Jotakk.

> Okey, det ord bryder jeg mig heller ikke så meget om. Det er
lidt
> fnisende teenageagtigt. Kusse er bedre, det ved man, hvad er.

Det er sjovt - jeg har det bedst med ordet fisse - det bruger jeg
om mit køn, når jeg er sammen med min kæreste. Men det behøver
ikke at betyde at man gider at høre det fra andre og i andre
sammenhænge.

> [...]

> kan der ikke være megen tid tilbage til at være sig selv.
> Så drop dem og hold dig til dit eget sidste råd.

Jeg kan faktisk godt forestille mig at nogle mennesker bedst
føler at de udtrykker hvem der er ved at gøre som i råd 1-6, mens
andre vil føle at de gør vold på sig selv. Men det er nok råd 7,
der burde komme i første række og derudfra kan man så afgøre hvad
der skal til for at udtrykke sig selv og hvad det er man vil
kommunikere til kvinder eller i almindelighed - for dén lækre
dejlige person dukker altid op når man mindst venter det - og
måske er ubarberet, sjusket og har glemt at vedligeholde sine
hænder ...

> Disse få regler overholder jeg, og jeg får virkelig mange
tilbud! for

Men igen (andre har spurgt) hvad vil man med de tilbud man får?

> Dine første 6 råd er nok til at få mig til at gå langt udenom
dig.

For mit vedkommende skal de ihvertfald parres med en vis
"dannelse", viden og respekt/interesse for verden/andre
mennesker.

Nejj det er vel det

Kristine.

Fra : Hanne L

Dato : 02-05-01 20:39

Vanillepigen skrev i en meddelelse news:9cgq6q$gel$1@sunsite.dk...

Hej Kristine

> (Jeg tænder totalt af når min kæreste har stømper på i sengen -
> jeg ved ikke hvorfor - jeg tror bare jeg synes det ser komisk
> ud).

Det er jeg enig med dig i. Jeg kommer til at tænke på pornobilleder,
hvor mændene, uanet af hvilken grund?, altid har hvide tennissokker
på. Det er altså ikke ophidsende *S*

> [...]
> Dvs jeg kan betragte ham på afstand og tænke; okay han har stil
> og det tager jeg tit hatten af for. Men det nytter jo bare ikke

Nix. Der er jo noget, der hedder indre kvaliteter.

> [...]
> lang tid til det - og så er der jo ikke rigtig tid til at læse
> bøger eller aviser og sætte sig ind i de ting, der interesserer

Jeg kan kun erklære mig helt enig med dig.

> [...]
> med ens egen duft. jeg tror ikke at nogen duft dufter helt ens på
> nogen mennesker. Jeg synes godt om det, hvis man kan dufte lidt

Ja, der står jeg så af. Jeg har konsekvent vænnet mine mænd
af med at bruge den slags. En af dem havde, den første gang vi
havde aftalt en hed weekend, købt en ny, fræk duft, som han
sagde. Han blev lige skrubbet i badet, før jeg satte tænderne i
ham *S*.

> [...]
> om mit køn, når jeg er sammen med min kæreste. Men det behøver
> ikke at betyde at man gider at høre det fra andre og i andre

Nej, det vælger man selv. Jeg frabeder mig især den slags ord
fra mænd, jeg kun kender overfladisk, men alligevel diskuterer
sex med. Også selvom det ikke er møntet på mig personligt.

> Jeg kan faktisk godt forestille mig at nogle mennesker bedst
> føler at de udtrykker hvem der er ved at gøre som i råd 1-6, mens
> andre vil føle at de gør vold på sig selv.

Jeg kan da også godt gøre noget ud af mig selv, hvis jeg skal
noget bestemt. Men bliver det det vigtigste, afspejler det, for
mig at se, usikkerhed.
Jeg forstår heller ikke de kvinder, som ikke kan gå ud af
døren, før de har "fået deres ansigt på", altså lagt make-up.
Når jeg det, er det ok, hvis ikke, er det også ok.

> [...]
> dejlige person dukker altid op når man mindst venter det - og
> måske er ubarberet, sjusket og har glemt at vedligeholde sine

Da Henrik, min kæreste, dukkede op på fortovet for 3 år siden,
efter jeg ikke havde set ham i 14 år, havde han gammelt
arbejdstøj og træsko på. Men det eneste, jeg så, var hans
dejlige, glade smil, da han fik øje på mig. Og det er det og
udtrykket i hans øjne, jeg stadig husker bedst.

> For mit vedkommende skal de ihvertfald parres med en vis
> "dannelse", viden og respekt/interesse for verden/andre
> mennesker.

Mindst! *SSS*

> Nejj det er vel det

Jeps *S*

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Chokmah

Dato : 02-05-01 08:04

"Andreas Træholt" <itto@mail1.stofanet.dk> wrote in message
¨jamne vi kan da godt lige tage den forfra

> [...]
> 1. Brug lidt penge på lidt nyt og smart tøj, drop den gamle ting med hvide
> sokker og jeans...kvinder tænder simpelhen ikke på det!

Det er desideret ukorekt .. de folk jeg kender der har fåed mest fisse og
som ike er singel - kommer som de er - hvor i mod en i et fona sæt synest
at have meget lidt succes i almindelighed da de ike signalere at være noget
i sig selv og de fleste kvinder har i.flg min erfaringe en tendens til godt
at ku li - at mande ernoget i sig selv , hvor det andte virker osm et frosøg
på at kome uden om det at distahere fra det.

> 2. Brug penge på en GOD duft, ikke den fra brugsen til 39,95 prøv at gå i
> matas...kan godt foreslå nogle på forlangende...

sludder jeg har praktiseret magi & okkultisme igenem 14 år - det er et
gamelt kendt trix at den bedste deo man kan bruge er at køre en hals klud
igenem nosserne .. da denne duft om end den ike kan lugtes stimulere driften
i kvinden.

> 3. Få klippet håret!!!!

hvorfor dog det ? jeg har været langhårdet siden jeg var 7 år i 1973 jeg
har haft mint lem ope i ca 106 kvinder og der har faktisk været en del
modeler i melem der fik 500 dask i timen bare for at dukke op og nej det
var ikke porno modeler , og har sikkert den bedste kærst eman kan få .

> 4. kig på dine hænder....er de pæne??? ikke bare pæne nok, men pæne??? det
> er ikke bøsset af have pæne hænder!

ja det er fame noget der tænder en kvinde et par well plejde finger - nonsen
de fleste kvinder jeg kender kan sgu da godt li en ordentlæig maskulin lap
der kan tage ved og det gør sgu ike noget der er lidt hård hud der beviser
man kan flytte nogen Kg.

> 5. drop kommentare om FISSSEEEEEE i kvinde selskab, det holder ikke(og det
> kom fra min mund....)

Måske det kommer ldit an på hvordan man for den lagt , men hvis man taler
om fisse med oprigtigt begær liderlighed lyst så tror jeg sgu egentligt godt
der ku findes en del der heller ville kneppes af en RIGTIG mand ind en eler
anden famlene fona sælger agtig kliovn der ikke evd hvad han vil eller har
gang i

> 6. Købe nogle pæne sorte lædersko, og igen ikke dem til 200 kr fra OBS.

er du sikker på du ike er mere til meget unge teen age drenge ?

> 7. Vær dig selv, prøv ikke at være noget du ikke er, man falder hurtigt
> igennem, og kvinder har altså en rader for den slags..

jeg synet at i alt hvad du har beskrevet for oven drejer isg om netop ike at
være sig selv hvordan skule der ås blive plads til det når du nu lige har
sat en masse restriksioner ind for hvad man skal bør kan , det vile sgu da
være svært at holde styr på at være sig selv når man sider der og stinker af
parfume i et par svansede sko med lange slanke homofile finger , med gerog
mikale hård ?
MvH
Bo

> Disse få regler overholder jeg, og jeg får virkelig mange tilbud! for
> reference, prøv at sludre med

ja hvis jeg ike lige var i forhold så vil jeg da godt sætte 1000 kr på høj
kant i et vædemål - hvem der score bedst og først borste fra jeg wel alerede
har det :)

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 09:30

<9cobkq$ijr$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
>virker osm et frosøg på at kome uden om det at distahere fra det.
>
>øøøhhh... nu er mennesker jo af forskellig mening til tingene ikke...tror
ikke der er mange der ville ryge på den...*s*

> [...]
>klud igenem nosserne .. da denne duft om end den ike kan lugtes
>stimulere driften i kvinden.*lool* oki...og når man så sveder som en i
helvede, stinker langt væk...hvad så..???

> [...]
>maskulin lap der kan tage ved og det gør sgu ike noget der er lidt hård
>hud der beviser man kan flytte nogen Kg.oki....og når du skal massere
hendes klit med store grove fingre, godt med hård hud osv... tror du hun
nyder det??

> [...]
>
>er du sikker på du ike er mere til meget unge teen age drenge ?
>ja det er jeg! og måske du og din okultisme skulle starte en klan med
masse selvmord i en lade lagt ude på landet..

> [...]
>der og stinker af parfume i et par svansede sko med lange slanke
>homofile finger , med gerog mikale hård ?

Jeg tror du ligesom mange andre glemte at holde fast i toppen, med
indledende bemærkning, om at være træt af at være single, og mit bud på at
komme i lag med nogle kvinder er altså...well... you know.. Men jeg er
tydeligvis ikke til den samme type som dig! damn de må ære nogle sære
typer..

Fra : Chokmah

Dato : 02-05-01 10:40

"Andreas Træholt" <Itto@mail1.stofanet.dk> wrote in message

HI Andreas
først gider du ikke kigge på den her jeg bruger den ikke minituøst - men
skær det væk du ike svare på det er ellers ikke til at komme igenem og de
her pille > er også rat vigtige for at ku se hvem der skirver hvad - for som
det står som du skriver dte er det svært at se hvem der skirver hvad
http://usenet.dk/netikette/quote.html#top

og lidt mere til en andne gogang :
http://www.usenet.dk/info/

>øøøhhh... nu er mennesker jo af forskellig mening til tingene ikke...tror
> ikke der er mange der ville ryge på den...*s*

trust me ....Gutter som F.eks Hells Angels sejler i kusse

> helvede, stinker langt væk...hvad så..???

ja nu ved jeg ike hvordan dine nosser lugter ? men hvis man lige bader et
apr timer før også bruger den sved der kommer så er det faktisk fortrineligt

> hendes klit med store grove fingre, godt med hård hud osv... tror du hun
> nyder det??

ja da man skal bare huske at klippe negele - der kan filmen knægge - men der
e rgus ike mange kvinder der tænder på nogen små blide finger der tager
omkring hofterne når man pumper bag fra så er der sgu mere mand i at man har
ordentligt ved og de for en følse atf at blive taget .

>ja det er jeg! og måske du og din okultisme skulle starte en klan med
> masse selvmord i en lade lagt ude på landet..

Det vil sgu da vær eåndsvagt at begå selvmord fordi man har et godt sex liv
:) og samtidigt har mod til at være sig selv.
selv om det selvføligt ku ha sin cahrme jeg citere min bvedre halvdel at
kneppe folk ihejel :)

> Jeg tror du ligesom mange andre glemte at holde fast i toppen, med
> indledende bemærkning, om at være træt af at være single, og mit bud på at
> komme i lag med nogle kvinder er altså...well... you know..

jamen det var jo fyld med love hæmninger og restriksioner - hvor deopsøgen
pater mere fjernede sig far hianden i i sko dufte vand etc i stedet for at
gå til menesket bag facaden.

> Men jeg er
> tydeligvis ikke til den samme type som dig! damn de må ære nogle sære
> typer..

det er sgu ike så ualmindeligt at folk har læst et par bøger ned af vejen
gjort sig nogen erfaringer set lidt af verden evt fåed en uddanelse - sat
sig ind i tingene hænd af vejen .

>he he he...deal! som forsøg, og uden du behøver at gøre med ved det, jeg
> er på!

ja dte skal jeg lige diskutere med min dbedre halvdel men ellers har jeg
bileder af mine bedste scorringer ( flere af dem i samleje ) så ku vi måske
lave en dss afstemningt og lade beløbet gå til den næste dss fest :) ?
men det ved jeg ikke .. jeg skallige tænke over det ..
MvH
Bo

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 02-05-01 14:01

> [...]
> her pille > er også rat vigtige for at ku se hvem der skirver hvad - for som
> det står som du skriver dte er det svært at se hvem der skirver hvad

Det er hans første dage nyhedsgrupperne sådan rigtigt.
"På ham drenge .. manden er jomfru! *g*"

Jeg har også nævnt det for ham .. hans citatteknik stinker.

Din er forresten blevet bedre Chokmah .. du bruger ny linie nu .. det er meget bedre :)

> jamen det var jo fyld med love hæmninger og restriksioner - hvor deopsøgen
> pater mere fjernede sig far hianden i i sko dufte vand etc i stedet for at
> gå til menesket bag facaden.

Selvom jeg er Andreas's ven er jeg heller ikke enig med ham ..
Der må jeg holde med Chokmah og den menneskelige holdning ..
Kør din egen stil .. ikke en uægte stil.

I modsætning til de helt igennem normale typer du kender ??! *LOL!*
Se det i øjnene Andreas .. den eneste "normale" person du kender er mig.

DSS Scormatch ..
Bo vs Andreas

To værdige modstander .. show no mercy .. lad safterne flyde !

LETS GET IT ON! *g*

> ja dte skal jeg lige diskutere med min dbedre halvdel men ellers har jeg
> bileder af mine bedste scorringer ( flere af dem i samleje )

*lol* Hvor hårdt .. Hvordan har disse kvinder det idag med at du har de billeder af dem ?

Mvh
CeeJay

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 02-05-01 17:32

"Christian 'CeeJay' Jensen" skrev

Hej Christian

> Jeg har også nævnt det for ham .. hans citatteknik stinker.

> Din er forresten blevet bedre Chokmah .. du bruger ny linie
> nu .. det er meget bedre :)

*stortgrin* Måske har Andreas inspireret Bo så meget, at han nu
vil gøre en indsat for at gøre et godt indtryk?

Bo ender skuda som FONA-sælger på den måde.

> DSS Scormatch ..
> Bo vs Andreas

> To værdige modstander .. show no mercy .. lad safterne flyde !

> LETS GET IT ON! *g*

AREEE YYOOUU READYYY TOOO RRRRRRRUUUUUMBLLLLEEEEEEEEEeeee

Med grinende hilsen

Peder, som godt ved hvorfor Bo har hård hud på hænderne, det er
ikke fordi han knokler i haven.

Fra : Chokmah

Dato : 02-05-01 18:16

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> wrote in message

Så så Peder agent forde Expert :)

> *stortgrin* Måske har Andreas inspireret Bo så meget, at han nu
> vil gøre en indsat for at gøre et godt indtryk?

Sludder min citerings teknik er som en våd drøm - den er simpelthænd bare
for go :)

> Bo ender skuda som FONA-sælger på den måde.

Tjja freud ahr jo skrevet et sted hvi sman i virkligheden skal forstå den
menskelieg natur blive rman nød til at forstå mennesket far naturens hånd
som bi seksuel så alt er well muligt hvias seæv de forkerte har ret :) ?

> AREEE YYOOUU READYYY TOOO RRRRRRRUUUUUMBLLLLEEEEEEEEEeeee

Ja jeg skal lige ha den i hus med min elskeling først - men med hende kan
det well næppe gøres bedre 54 Kg 166 cm lang kastanie rødt hård grønne øjne
d skål - skide go røw , det er så det fysiske
men jeg mener selvfølig at vinderen doneren gevinsten til næste dss fest :)
Humor hjerte varme skarp som et barberblad en alm bred viden som jeg ikke
har set lige en uforligenelig social begavelse registreret iq over 180 - "
lidt"måne syge må jeg nok indrømme - men tilgendgæld en verilitet der kan
kaste op til 43 orgasmer af sig selv på en dag hun kan tåle Pisk de hårdets
former for sm
& vanielle sex :) !!!!

men vi skal lige have os forhandlet til rette > Med grinende hilsen

> Peder, som godt ved hvorfor Bo har hård hud på hænderne, det er
> ikke fordi han knokler i haven.

Naahh 9 år på landet med en greb og 9 i den bornholmske fiske industri - det
var vist der grunde blev lagt - men borste far den Yberlieg så er du den
enste der rigtigt har følt dem :) filmer peder :)

Fra : Chokmah

Dato : 02-05-01 18:30

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroup@CeeJay.cjb.nOt> wrote in message

> Det er hans første dage nyhedsgrupperne sådan rigtigt.
> "På ham drenge .. manden er jomfru! *g*"

tror fan med de scorings teser han har :)

> Jeg har også nævnt det for ham .. hans citatteknik stinker.
>
> Din er forresten blevet bedre Chokmah .. du bruger ny linie nu .. det er
meget bedre :)

den har ALTID VÆRET formidabel :)

> Kør din egen stil .. ikke en uægte stil.

ja den tror jeg nu på

> DSS Scormatch ..
> Bo vs Andreas
>
> To værdige modstander .. show no mercy .. lad safterne flyde !

ja ja JEG SATSER MIN KÆRST EMEN HUN SKAL VÆRE MED PÅ DEN HOW caps lock , hn
er jo også en privat peron med et arbejde hvor , det ike er skide smart osv.

> *lol* Hvor hårdt .. Hvordan har disse kvinder det idag med at du har de
billeder af dem ?

fint formoder jeg :) ??
nahh en del af dem er fra rejser .. så hver gang jeg bolede en af en ny
etnisk race så snedte jeg et bole billed hjem på mit stam værtshus :) i
Jægergårds gade i Århus- ja freYa har dem da så hun kan well bedre isg dte
ind mig :)
MvH
Bo

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 22:46

>Det er hans første dage nyhedsgrupperne sådan rigtigt.
>"På ham drenge .. manden er jomfru! *g*

Jep, kom tag mig..."

>Jeg har også nævnt det for ham .. hans citatteknik stinker.
>
>Din er forresten blevet bedre Chokmah .. du bruger ny linie nu .. det er
>meget bedre :)

Naturligvis skal man gå bag facaden, men man skal sku lige komme tæt på
først ik´! Mener kke der var nogle love og hæmniner i min text..tvært imod
da..

>Selvom jeg er Andreas's ven er jeg heller ikke enig med ham ..
>Der må jeg holde med Chokmah og den menneskelige holdning ..
>Kør din egen stil .. ikke en uægte stil.

Men stadig, det jeg forgæves har prøvet at få frem er at hvis man vil i
kontakt med damerne, kan man bruge min metode, der er sikkert flere der
virker... Måske CJ har et interessant indlæg om teknikkerne han bruger???

>I modsætning til de helt igennem normale typer du kender ??! *LOL!*
>Se det i øjnene Andreas .. den eneste "normale" person du kender er mig.

øøhhh nu kunne jeg godt hive et par happenings frem, der klassificere dig
som unormal, men det er vidst en helt anden boldgade! Jeg elsker dig
alligevel!

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 22:41

<9cokpd$rql$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
>Bo
>
>Billeder...nææææ jeg taler om egentlig handling! jeg er meget selvsikker,
og måske er det derfor jeg...ikke får lov at være i fred...iøvrigt hamrende
irreterende, når man nu ikke ønsker at være promiskuøs.. dog byder min
barnelærdom mig at hjælpe andre i nød...nå det var et sidespring, men
oki...lad os vælge et sted og teste...du må gerne vælge.!!!! og god ide med
at lade pengene gå til næste fest!!!! eller damers nød, så de kan få en
dildo sponseret hvis de ikke selv har råd...

MvH Andreas

Fra : Chokmah

Dato : 03-05-01 16:26

HI Andreas
Prøv lieg at læs den her i toppen en gang til :

der stod en fandens masse tekst oen på det du skrev og det skal jeg så side
og kige igenem før jeg finder ud af hvad din mission er skide usmart ikk ?

>Billeder...nææææ jeg taler om egentlig handling! jeg er meget selvsikker,
> og måske er det derfor jeg...ikke får lov at være i fred...

ja jeg har også været på ø lejer :)

>iøvrigt hamrende
> irreterende, når man nu ikke ønsker at være promiskuøs..

ja så er det jo megt godt man kun tegner sig for en uge af gangen i reglen

>dog byder min
> barnelærdom mig at hjælpe andre i nød...nå det var et sidespring, men
> oki...lad os vælge et sted og teste...du må gerne vælge.!!!!

se nu er sgane den jeg ER I FORHOLD jeg kan selvfølig tage min kærst emed
også score hende også skal du *bare* gøre det bedre - jeg har prøvet en del
og jeg har ARLDIRG gjort det bedre så ... :)
men jeg tviler sgu oprigtigt talt på at hun har tid ?

>og god ide med
> at lade pengene gå til næste fest!!!! eller damers nød, så de kan få en
> dildo sponseret hvis de ikke selv har råd...

nej sprut vand & mad til en dss fest

MvH
Bo

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 02-05-01 13:49

> [...]
> igenem nosserne .. da denne duft om end den ike kan lugtes stimulere driften

*g* Black Magic.
"Der er noget i luften" .. feromoner ;)

> er du sikker på du ike er mere til meget unge teen age drenge ?

*hihi* Der er andre der har bemærket du er lidt feminin Andreas *GGG*

> [...]
> parfume i et par svansede sko med lange slanke homofile finger , med gerog

Ja Andreas vi kan ikke alle sammen være George Michael-typer

Mvh
CeeJay

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 23:03

<9cp3s0$42l$2@news.inet.tele.dk>:

> [...]
>
>*hihi* Der er andre der har bemærket du er lidt feminin Andreas *GGG*

>Ja Andreas vi kan ikke alle sammen være George Michael-typer

men jeg er da ikke feminin...hey..kom her med mit strikketøj forbandede
kat...og jeg er IKKE george michael! jeg er mig og ingen anden end mig!

FIssssssEEEEE

Fra : Sott

Dato : 02-05-01 13:10

Hej Andreas :0)

"Andreas Træholt" <itto@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> jeg mener man kan gøre meget for at få den nødvendige opmærksomhed fra
> kvinder...

Og jeg mener du har ret - lige med undtagelse af, at det ikke behøver være
dyrt. Det skal bare være pænt, rent, præsentabelt og repræsentere en selv på
godt og ondt.

> 4. kig på dine hænder....er de pæne??? ikke bare pæne nok, men pæne??? det
> er ikke bøsset af have pæne hænder!

Mmmm og pæne hænder er jo ikke nærmere defineret.
Pæne hænder er rene og "velplejede" IMO (velplejede er for mig, at neglene
ikke er vildt lange, eller vildt nedbidte) - og så er det ikke så vigtigt,
om der er hård hud på *S*
Men jeg kan bedst lide, at hænderne afspejler en mand, der vasker hænder tit
(efter toiletbesøg - meget vigtigt IMO). Så bliver det så meget mere
indbydende at kysse hans håndflade og hvile sin kind heri, samt drillende at
sutte på hans finger når man er ude

> 5. drop kommentare om FISSSEEEEEE i kvinde selskab, det holder ikke(og det
> kom fra min mund....)

Det skal i hvert fald gøres med finesse - hvis det overhovedet skal gøres.
Så jeg er enig - en mand, der f.eks. sidder og siger: Hun er fandme en
lækker fisse, hende der! - så er jeg stået af. Jeg finder en sådan
bemærkning ringagtende, og synes den siger mere om manden, end om hende han
taler om.
Bortset fra det, så ved jeg - at sådan kan tonen hurtigt blive, når man er i
byen og drikker igennem og fester - det sker også for min søster og jeg *GG*
(vi er ikke "pæne" piger). Men det hører ikke hjemme, når man bejler til
hinanden (i mangel af bedre ord).

> 7. Vær dig selv, prøv ikke at være noget du ikke er, man falder hurtigt
> igennem, og kvinder har altså en rader for den slags..

Nikker - sælg ikke en smukt emballageret vare, som ikke indeholder hvad den
"lover". Skuffelsen kan slå et spirende forhold i stykker.

F.eks. kan jeg ikke acceptere, hvis en mand forsøger at indgive mig indtryk
af at han har penge - og så viser det sig, at han skylder 200.000,- kr. væk.
Jeg er ret ligeglad og vælger ikke derefter - men jeg vil ikke have det ind
på subtil måde et ½ år inde i forholdet. Ærlighed, det holder jeg meget af.
Det er en menneskelig kvalitet, der rangerer blandt de højeste i mine
værdier. Dette efterlever jeg så selvfølgelig også selv efter bedste evne...

> Disse få regler overholder jeg, og jeg får virkelig mange tilbud! for
> reference, prøv at sludre med CJ

Hehe - ligger der lidt blær her og lurer?

> God jagtlyst drenge!

Hey - Piger kan også jage - se bare på hvad amazonerne gjorde *GG*.

Tusinde Hilsner
Søs