Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Advarsel mod Shopman
Fra : Peter

Dato : 09-03-04 21:42

Læste på "Rabattens" hjemmeside at Henrik Dahl & Co. fra DR nu advarer
mod at man bruger shopman, da de har fået en masse klager fra kunder
der har prøvet dem.

Kig længere nede i denne gruppe, der er masser hjælp at få hvis du vil
købe camera i Tyskland.

/Peter

Fra : Anders [8000]

Dato : 09-03-04 22:34

Læste på "Rabattens" hjemmeside at Henrik Dahl & Co. fra DR nu advarer
> mod at man bruger shopman,

Link??

Fra : jhvl

Dato : 09-03-04 22:56

Anders [8000] wrote:
> Læste på "Rabattens" hjemmeside at Henrik Dahl & Co. fra DR nu advarer

> Link??

http://www.dr.dk/rabatten/

Citat fra DR's side:
" Rabatten har fået en del henvendelser fra utilfredse kunder, der føler
sig dårligt behandlet af firmaet bag hjemmesiden Shopman.dk. En
hjemmeside, som tidligere har været omtalt i programmet. I den
forbindelse vil Rabatten gerne gøre opmærksom på, at vi igennem længere
tid har bedt Shopman.dk om at fjerne DRs logo samt al omtale af Rabatten
fra sin hjemmeside. Dette er dog ikke sket. I øvrigt henstiller Rabatten
til alle, der gerne vil handle på nettet, at den sikreste metode er at
handle pr. efterkrav, så man undgår at blive fanget i den situation, at
man har betalt for en vare, som lader vente på sig eller aldrig kommer.
Denne anbefaling blev også bragt i det oprindelige indslag om Shopman.dk."

Mvh J.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 29-03-04 16:09

On 9 Mar 2004 12:42:14 -0800, peterses@hotmail.com (Peter) wrote:

>Læste på "Rabattens" hjemmeside at Henrik Dahl & Co. fra DR nu advarer
>mod at man bruger shopman, da de har fået en masse klager fra kunder
>der har prøvet dem.

Ja og de respekterer ikke at man framelder sig deres spam liste.

For 2 uger siden frameldte jeg min adresse. I sidste uge fik jeg en ny
reklame hvorefter jeg skrev til michael@shopman.dk for at brokke mig.
Han kom med en dårlig undskydling om at sidste uges frameldelser ved
en fejl ikke blev effektueret men han havde nu manuelt fjernet min
adresse. Jeg har idag modtaget endnu en spam mail så der kan nu
tilføjes løgn på listen over klager.

MVH Tommy