Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
300D firmware
Fra : Mic Holm

Dato : 09-03-04 01:01

Jeg har taget en backup af den hackede russiske firmware til 300D. Den
ligger på min snot-langomme webserver, her:

http://gizwiz.dynu.com/E3kr111.zip

En ven har lige installeret den, og den virker OK.

--Michael

Fra : -Thomas H.-

Dato : 09-03-04 07:38

"Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> skrev i en meddelelse
> Jeg har taget en backup af den hackede russiske firmware til 300D. Den
> ligger på min snot-langomme webserver, her:
>
> http://gizwiz.dynu.com/E3kr111.zip
>
> En ven har lige installeret den, og den virker OK.

Hvad skulle der så være forskel på den og så den originale ?

MVH
Thomas H.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 09-03-04 10:31

> Hvad skulle der så være forskel på den og så den originale ?

Thomas, hop på www.dpreview.com - vælg 300d forum og søg på 'firmware' =) ..

Not much fun in that.. og du får en redeye rød lampe konstant..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-03-04 10:47

rosenauer.dk wrote:
> Thomas, hop på www.dpreview.com - vælg 300d forum og søg på 'firmware' =) ..
> Not much fun in that.. og du får en redeye rød lampe konstant..

Det bliver til gengæld bedst hvis det lykkes for ham Russeren at
disassemble firmwaren.. så kommer man nok til at kunne lave tricks

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-03-04 17:25

In article <404d8ed4$0$290$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, rosenauer.dk wrote:

> Thomas, hop på www.dpreview.com - vælg 300d forum og søg på 'firmware' =) ..
>
> Not much fun in that.. og du får en redeye rød lampe konstant..

Mit red-eye ikon blinker.