Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual PDF engelsk - Minolta Dimage A2 - s~
Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 09-03-04 01:01

Fik dansk manual med - men savner den store engelske på PDF format.
Nogle der kan sende mig den på info@webmasteren.dk
Dem jeg har købt den af sender mig den på CD, men skal bruge et fif på
onsdag og er bange for det ikke er fremme inden.

Fik hjælp til samme spørgsmål til 7i - så det er jo lidt pinligt.
Hvis man sætter lukketiden til foreksempel 1/250 og blænde 8 bliver
displayet helt sort fordi den viser det reelle billede.
Men jeg skal bruge en studie Flash - så interesseret i at kunne se hvad jeg
foretager mig på skærmen.
Minolta har været så onde at flytte et par knapper og jeg har kæmpet hele
aftenen med det. Har dog lært en masse andet

Jan

Fra : Peter Schroeder

Dato : 09-03-04 08:27

"Jan Emil Christiansen" skrev
> Dem jeg har købt den af sender mig den på CD, men skal bruge et fif på
> onsdag og er bange for det ikke er fremme inden.

Kan hentes hér:
<http://www.minoltausa.com/eprise/main/MinoltaUSA/MUSAContent/CPG/CPG_Manual
/CPG_Manual_Attachments/DiMAGE_A2_OM.pdf>
Du klippe/klistrer selv hvis linket knækker?

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 09-03-04 08:52

STORT
Mange tak.

Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-03-04 16:29

"Peter Schroeder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev :

>http://www.minoltausa.com/eprise/main/MinoltaUSA/MUSAContent/CPG/CPG_Manual/CPG_Manual_Attachments/DiMAGE_A2_OM.pdf
>Du klippe/klistrer selv hvis linket knækker

Blot til orientering, såfremt du undlader <> omkring lange link,
så var det ikke knækket.
--
Knud

Fra : Peter Schroeder

Dato : 10-03-04 08:26

"Knud Gert Ellentoft" skrev
> Blot til orientering, såfremt du undlader <> omkring lange link,
> så var det ikke knækket.

Det er endnu ikke lykkedes mig at sende et
langt link uden at det knækkede. hehe
Med eller uden <>, ombrydning ved 132 tegn etc...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-03-04 19:36

"Peter Schroeder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev :

>Det er endnu ikke lykkedes mig at sende et
>langt link uden at det knækkede. hehe

Med din version af OE er det blevet muligt, blot du undlader <>
om linket.
--
Knud

Fra : Poul

Dato : 09-03-04 11:07

Hej Jan - hvorfor ikke bare åbne den indbyggede blitz mens du studerer display'et? Så kan du bare lukke den
igen når du tager billedet...

Mvh. Poul

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 09-03-04 22:53

> Hej Jan - hvorfor ikke bare åbne den indbyggede blitz mens du studerer
display'et? Så kan du bare lukke den
> igen når du tager billedet...
Tager 1000 billeder sådan en dag, så det bliver nok irriterende

Jan