Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvorfor er linser runde - Officiel forklar~
Fra : Spangkuk

Dato : 08-03-04 19:15

TAK for din email - uden at komme med en lang teknisk

forklaring, kan jeg informerer dig om at spejlrefleks

kameraet ikke udnytter hele glas feltet, men kun en

del af det. Rent teknisk er det for at sikre skarphed mm.

Med venlig hilsen

Westheimer A/S

Fra : ab

Dato : 08-03-04 19:48

"Spangkuk" <hrmfkekgh@tiyestkt.øå> skrev bl.a. i en meddelelse

> ..... uden at komme med en lang teknisk
> forklaring, kan jeg informerer dig om at spejlrefleks
> kameraet ikke udnytter hele glas feltet, men kun en
> del af det.

OK, men det var jo ikke det, der var spørgsmålet. Den "lange" tekniske
forklaring kunne jo netop være interessant For slet ikke at tale om det nye
udtryk "glasfeltet".

> Rent teknisk er det for at sikre skarphed mm.

Et sådan svar tyder jo netop på at firmaet ikke har nogen forklaring / gider
ulejlige sig med at finde ud af det. "m.m." er jo netop her hvor "hunden
ligger begravet".

ab

Fra : Spangkuk

Dato : 08-03-04 21:37

"ab" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
gider
> ulejlige sig med at finde ud af det. "m.m." er jo netop her hvor

Ok, så er vi enige.

Prøver at punke ham for det tekniske...vender tilbage

Spang

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 08-03-04 22:07

> Ok, så er vi enige.
> Prøver at punke ham for det tekniske...vender tilbage
> Spang
Bare fordi de sælger fotoudstyr skal de vel ikke bruge tid på underlige
fotospørgsmål. Spørg da her i stedet eller søg på nettet.
De 2 gange jeg har haft produktspecifikke spørgsmål har det været perfekt
service - nærmest et niveau over perfekt.

Jan

Fra : Spangkuk

Dato : 09-03-04 06:51

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> skrev i en meddelelse

> Bare fordi de sælger fotoudstyr skal de vel ikke bruge tid på
underlige
> fotospørgsmål. Spørg da her i stedet eller søg på nettet.

Har gjort, og til min store overraskelse var der faktisk
kun gode gæt, ingen sikker viden.

...og da jeg engang har købt et Minolta-kamera, kan jeg
her få lidt af ågerprisen retur i form af lidt service..

Spang