Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vurdering af HP Phososmart 850
Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 06-03-04 16:56

Hey...

AZ har i næste uge HP Photosmart 850 på tilbud til 2500 kr....

Er det et ok tilbud, eller kan man få bedre for de penge...

Skal primært bruge mit kamera til akvariefotografering.....

/Anders

Fra : Villy Seiersen

Dato : 06-03-04 17:31

Anders T. Pedersen <torstens@postkasse.net> wrote:

> [...]
>
> Er det et ok tilbud, eller kan man få bedre for de penge...
>
> Skal primært bruge mit kamera til akvariefotografering.....

Hej Anders

Jeg har haft et H.P. 812 det tog gode billeder, men man kunne ikke skrue
exstra linse på ej heller ikke exstra blitz, men det kan man på et
canon, måske er det en hjælp

/Villy

Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-03-04 00:37

"Anders T. Pedersen" <torstens@postkasse.net> wrote in message
> Hey...
>
> AZ har i næste uge HP Photosmart 850 på tilbud til 2500 kr....
>
> Er det et ok tilbud, eller kan man få bedre for de penge...
>
> Skal primært bruge mit kamera til akvariefotografering.....

Surt nok, men Photocare, i hvert fald her i Tønder, har lige haft et Olympus
C-4000Z til 2500 og et Olympus C-720 Ultra Zoom til samme pris.

Det var egentlig et godt tilbud. Men de kan fåes på nettet herhjemme til den
samme pris nu.

Kig evt. på EDBpriser.dk eller Gate2Prices.dk efter digitale kameraer. Jeg
har kun hørt skidt om HP i forhold til Canon, Olympus og Nikon i samme
prisklasser.

Mvh
Simon