Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony Blitz - HVL-F32X eller HVL-1000 ?
Fra : Jack Marquart

Dato : 04-03-04 19:10

Hej,
er der nogen der har erfaringer med disse blitz?

Jeg har et Sony DSC-V1, og står for at købe en "ekstern" blitz, men ved ikke
rigtig hvilken jeg skal vælge.

Jeg kan finde specs på nette for HLV-F32X, og de lyder jo fantastisk.
Kan desværre ikke finde specs for HLV-F1000

Jack Marquart

Fra : Viggo Jørgensen

Dato : 05-03-04 07:47

> Jeg har et Sony DSC-V1, og står for at købe en "ekstern" blitz, men ved
ikke
> rigtig hvilken jeg skal vælge.

Du skal vælge HLV-F32X, den "snakker" med kameraet gennem foden.
Jeg har den til min V1'er og synes det fungerer godt, bortset fra den gør
kameraet klodset, og endnu mere svær at holde på.

Har kun haft den en måned, så erfaringer er lidt begrænsede.

HLV-F1000 er en ældre model, der ikke udnytter lysmåling gennem kameraet.

Der snakkes også om en HLV-F2000 som skulle være undervejs,
men det har den så været det sidste halve år.

Bor du tæt på Randers kunne vi måske finde ud af at du kunne prøve den.

mvh
Viggo