Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Småkravl - hvad mon det er?
Fra : js

Dato : 04-03-04 14:34

Hej alle i gruppen. Der må være mange naturelskere/kendere i denne gruppe.
Mon nogen kan stille min nysgerrighed? Jeg så disse småkravl på stranden
første gang for vel ca. 3 uger siden. Tog kameraet med og fik nogle fotos
her forleden. Er de mon til at genkende? Rejeyngel? Tanglopper? Fiskeyngel?

Evt. forslag til anden og mere relevant gruppe?

Tak - og venlig hilsen uh

http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=139925&kode=

http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=139926&pre_v=5152&pos_v=139
926&kode=

Fra : Brian Lund

Dato : 04-03-04 18:11

> [...]
Fiskeyngel?

> Evt. forslag til anden og mere relevant gruppe?

Det er godt nok en lav opløsning, især det sidste :(

Men, jeg synes umiddelbart det sidste ligner bænkebiddere?

Brian

Fra : Jan Bøgh

Dato : 04-03-04 18:24

"js" <jsoeborghfjerndette@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> på stranden første gang for vel ca. 3 uger siden. Tog kameraet med og
> fik nogle fotos her forleden. Er de mon til at genkende? Rejeyngel?

De er godt nok lidt små på billederne, men tanglus kunne være en mulighed.
Ellers tror jeg mest på ditt eget bud med tanglopper.

vh
Jan