Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Drivere/software til upload af billeder ti~
Fra : Anders Elkjær Johans~

Dato : 04-03-04 12:51

Jeg har et Medion MD 9725 kamera. Desværre crashede min computer for et
stykke tid siden, og jeg kan ikke længere finde CD-ROM'en der fulgte med
kameraet.

Er der nogen her der ved hvor jeg kan finde de nødvendige drivere og/eller
billedbehandlingsprogram der vil gøre mig istand til at få transporteret
billederne fra mit kamera over på min PC? Jeg bruger Windows 2000.

Vil det evt. være en fordel at anskaffe mig en kortlæser (CompactFlash) og
følger der den nødvendige software med når man anskaffer sig en sådan
kortlæser.

Venlig hilsen

Anders E

Fra : Knud Bonke

Dato : 04-03-04 19:42

: Vil det evt. være en fordel at anskaffe mig en kortlæser (CompactFlash)

Ja, billedoverførslen går sandsynligvis hurtigere med kortlæser.

: følger der den nødvendige software med når man anskaffer sig en sådan
: kortlæser.

Ja
Hilsen Knud

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-03-04 14:28

"Anders Elkjær Johansen" <aej@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vil det evt. være en fordel at anskaffe mig en kortlæser (CompactFlash) og
> følger der den nødvendige software med når man anskaffer sig en sådan

Hej Anders

Jeg ved ikke om Medion.com kan bruges, men du kan da prøve.

Hvis det gemmer billederne i et almindeligt format, så gør det som regel
både lettere og hurtigere at hente billederne ind.
Der følger som regel den software med der skal bruges, men mon ikke de
fleste i dag kan fungere uden driver, bare du kører med nyere OS end Windows
98 Se.

M.V.H......Benny..