Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Blitz-kabel - 10D
Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 04-03-04 12:47

Hey...

Er det muligt at købe en blitz-forlænger til 10D'eren? Og måske der findes
en billigere biks i Tyskland, der har den?

Jeg har dog kigget på ST-ET2, men synes den er liiige dyr nok, så jeg leder
efter et lidt billigere alternativ.

Thomas Sinkbæk
www.sinkbaek.com

Fra : Jan F.

Dato : 04-03-04 18:01

"Thomas Sinkbæk" <thomas@FJERNESsinkbaek.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en billigere biks i Tyskland, der har den?
>
> Jeg har dog kigget på ST-ET2, men synes den er liiige dyr nok, så jeg

Eneste alternativ til ST-E2 er en "Off-Camera Shoe Cord 2" forlængerledning.
Koster ca. 500,- kr Tyskland og 700,- i DK.

--

Jan F.

Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 04-03-04 19:13

"Jan F." <itjfSLETDETTE@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Eneste alternativ til ST-E2 er en "Off-Camera Shoe Cord 2"
forlængerledning.
> Koster ca. 500,- kr Tyskland og 700,- i DK.

Lyder fint - men hvor lang er ledningen så?

Thomas Sinkbæk
www.sinkbaek.com

Fra : Jan F.

Dato : 04-03-04 23:46

> forlængerledning.
>
> Lyder fint - men hvor lang er ledningen så?

Spiralledning på 20-60 cm.

--

Jan F.

Fra : Peter Andersen

Dato : 09-03-04 09:44

Jan F. wrote:
> "Thomas Sinkbæk" <thomas@FJERNESsinkbaek.com> skrev i en meddelelse

> Spiralledning på 20-60 cm.

Jeg har købt denne version og har loddet halvanden meter ledning på i stedet
for det spiral-fis der følger med. Fungerer fremragende! Men det er svært at
finde godt ledning til formålet og det tager lang tid at skifte ledningen.

--
M.v.h. Peter Andersen.