Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt hjælp til køb af cam
Fra : The King

Dato : 03-03-04 16:41

TomSå er det sket ,efter en forspørgelse herinde er mit HP 500 cam blevet
dødt (næsten).
Nu er mit problem hvad for et skal jeg nu købe, jeg er ikke den store
fotograf men,
jeg vil gerne ha et der tager rigtige gode billeder, og er nemt at ha med at
gøre ,så
er der nogen der har nogen ider om hvad sådan en amertør som mig vil få mest
gavn af.
Jeg står med ca 5000 kr
Mvh Og På Forhånd Tak Ib
PS. jeg har set det her HP- PhotoSmart 945 er der nogen der kender det

Fra : Norman

Dato : 03-03-04 20:31

Jeg har selv lige købt et HP 945. Det virker som om det er et godt køb. Til
trods for anmeldelserne synes jeg det er rimeligt hurtigt. Den optiske zoom
( 8x ) er god, den digitale har også en rimelig kvalitet. USB overførsel og
alm. batterier samt prisen 3900 kr. ( BJ-Trading ) er også en fordel. Alt
ialt et godt køb.

Fra : Thomas

Dato : 03-03-04 21:45

Et bud ville være Canon G3 eller G5, jeg har selv G3'eren som jeg er meget
glad for.

ThomasT