Foto
IBM760 5420
Teil 3020
PANASONIC DMC-FZ10K 12 x Optisk
Fra : news.dtext.dk

Dato : 02-03-04 22:14

Hejsa
Er der nogen af jer der har prøvet eller måske ligefrem ejer ovenstående
Panasonic med 12x optisk og billedstabilisator?
Jeg synes selv det ser utroligt lækkert ud og skal (måske) snart finde en
afløser til mit Olympus Camdia 3020ZOOM - som jeg ellers er meget glad for.

Vedr. Panasonic så tiltaler det mig specielt at det har billedstabilisator,
så de 12x zoom faktisk dur til noget i paraksis.

Gode / dårlige - konstruktive kommentarer?
Har set at Steve har et review - men han er ofte meget positiv i hans
kritik...

det kan ses her:
http://catalog2.panasonic.com/webapp/wcs/stores/servlet/ModelDetail?displayTab=F&storeId=11251&catalogId=11005&itemId=65301&catGroupId=11056&modelNo=DMC-FZ10K&surfModel=DMC-FZ10K

og koster ca. 570 EURO i Tyskland.
Har ikke set det i DK

Vh.
Jens

Fra : Henrik

Dato : 02-03-04 23:03

Jeg har haft mit i snart 2 mdr og syntes at det er et helt ok kamera til
udendørs brug det er dejligt hurtigt og stabiliseringen gør at man kan bruge
fuld zoom håndholdt helt ned til omkring 1/40 sek.
Det eneste minuser jeg syntes er at det kan have svært ved at fokusere ved
meget svagt lys. Og støj ved Iso over 100 men ikke noget som ikke kan rettes
i et billedbehandlings prg.
Men skal du have et med en ordentlig zoom så er det det eneste indtil videre
i så kompakt en æske.
Læs evt mere her i dette forum.
http://www.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1033 det er nok den største
fan klub af dette kamera

Fra : Jens @ dtext.news.te~

Dato : 04-03-04 18:29

"Henrik" <mennefjernes@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
rettes
> i et billedbehandlings prg.
> Men skal du have et med en ordentlig zoom så er det det eneste indtil

Tak for linket og kommentarerne
vh. Jens

Fra : Jens

Dato : 06-03-04 20:32

Hej

Jeg har faktisk fået oplyst at den danske Panasonic importør har omtalte
kamera på lager, men det figurerer ikke i hverken katalog eller på deres
hjemmeside. Prisen for kameraet købt hos 2Tal er 6.995-kr.

--
M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 06-03-04 20:53

"Jens" <koksfyr@no_spam.yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kamera på lager, men det figurerer ikke i hverken katalog eller på deres
> hjemmeside. Prisen for kameraet købt hos 2Tal er 6.995-kr.

Jamen det kan jeg da godt forstå de gerne vil sælge det til.
Min bror har lige købt et fra USA. Til 2.800.....og er glad !

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Jens @ dtext.news.te~

Dato : 07-03-04 01:17

"Jesper Hedegaard" <jo-tak-til.spam@fis-af.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Jamen det kan jeg da godt forstå de gerne vil sælge det til.
> Min bror har lige købt et fra USA. Til 2.800.....og er glad !

Det er godt nok billigt - desværre dækker Panasonic´s garanti ikke her i DK,
så det er lidt en chanche - med mindre man ofte er et smut derovre
Vh. Jens

Fra : Jens

Dato : 07-03-04 10:54

> Jamen det kan jeg da godt forstå de gerne vil sælge det til.
> Min bror har lige købt et fra USA. Til 2.800.....og er glad !

Hvorhenne har han fået det til den pris, det billigste jeg har set det til
er 498 dollar + fragt.

--
M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 07-03-04 11:36

Hej

Jens wrote:

> Hvorhenne har han fået det til den pris, det billigste jeg har set det til
> er 498 dollar + fragt.

Kursen har været helt nede omkring 5,80. Og med lidt "mail in rebate"
eller andre rabatter, skal det nok kunne lade sig gøre.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Jens

Dato : 07-03-04 11:43

> Kursen har været helt nede omkring 5,80. Og med lidt "mail in rebate"
> eller andre rabatter, skal det nok kunne lade sig gøre.

Jo, jo det er klart, men det var ligeså meget for at få forhandlerens www
adresse at jeg spurgte, jeg er nemlig selv interesseret i at købe sådan et
kamera.

--
M.V.H.

Jens