Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Tak for hjælpen
Fra : ChristianTC

Dato : 02-03-04 20:37

Hej NG

Jeg vil bare sige tak for hjælpen, da jeg har spurgt en del her på det
seneste, og fået rigtig god hjælp til hvad jeg skulle vælge. Lige for 5
minutter siden er ordren på et Nikon Coolpix 4300 så røget ind hos
technikdirekt, og her om et par dage modtager jeg et Transcend 512MB Ultra
Perform. 45x CF kort. Det er sq lidt fladt bare at savle over kameraerne på
en skærm i den virtuelle verden, så det bliver fedt at kunne savle over det
fysisk når jeg står med det i hænderne

MVH
Christian

Fra : Peter Schroeder

Dato : 03-03-04 09:13

"ChristianTC" skrev
> Det er sq lidt fladt bare at savle over kameraerne på
> en skærm i den virtuelle verden, så det bliver fedt at kunne savle over
det
> fysisk når jeg står med det i hænderne

Nu ikke for megen savl i kameraet, Christian. Så får du helt
sikkert bøvl med garantien

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : ChristianTC

Dato : 03-03-04 18:53

"Peter Schroeder" <petersch@vip.cybercity.invalid> wrote in message
> Nu ikke for megen savl i kameraet, Christian. Så får du helt
> sikkert bøvl med garantien
> --

Kan det ikke gå ind under vandskade, i ens indboforsikring? PS glæder
mig til at ligge nogle billeder ind. Jeg tror jeg vil starte på fotokritik
for den ser spændende ud.

MVH
Christian

Fra : fam. Ager

Dato : 03-03-04 19:37

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

PS glæder
> mig til at ligge nogle billeder ind. Jeg tror jeg vil starte på fotokritik
> [...]

tjek denne side , http://imagerating.dk/photomania.asp bruger denne selv,
fordelen er at dine billeder må fylde mere= mindre komprimering=bedre
kvalitet...

p.s. dette er ikke nogen reklame, blot en oplysning :0)

torben

---
T-man

Fra : fam. Ager

Dato : 03-03-04 09:32

> [...]
> seneste, og fået rigtig god hjælp til hvad jeg skulle vælge. Lige for 5
> minutter siden er ordren på et Nikon Coolpix 4300 >

velbekomme

håber at se dig på af foto siderne med nogel gode foto´s

torben¨

---
T-man

Fra : den glade dreng

Dato : 03-03-04 14:35

> [...]
> Perform. 45x CF kort. Det er sq lidt fladt bare at savle over kameraerne

> en skærm i den virtuelle verden, så det bliver fedt at kunne savle over

til gengæld kan du ikke lige sådan savle over det 50x75 billede som vi andre
kan, det er nemlig ikke lige sådan at få lavet via digital, det kan du kun
nemt via negativer fra et rigtigt analogt kamera.

Nå men nogle vil jjo bare se billeder og film på en skærm.

Vh

Per

Billeder skal ses på papir

Fra : ChristianTC

Dato : 03-03-04 14:57

"den glade dreng" <per@grafisk.dk> wrote in message
> [...]
> nemt via negativer fra et rigtigt analogt kamera.
>
> Nå men nogle vil jjo bare se billeder og film på en skærm.

Så spørger jeg dig: Hvad hulen forhindre mig i at få lavet mine digitale
billeder på papir hvis jeg har lyst??

MVH
Christian

Fra : den glade dreng

Dato : 03-03-04 15:48

> Så spørger jeg dig: Hvad hulen forhindre mig i at få lavet mine digitale
> billeder på papir hvis jeg har lyst??
>
> MVH
> Christian

ikke nogen, men kvaliteten er jo også derefter, prøv du at få lavet et af
dine billeder i 50x75. og se kvaliteten og ikke mindst prisen!

Vh

Per

Fra : fam. Ager

Dato : 03-03-04 15:52

hvor mange billeder får du fremkaldt i den størrelse???????????

jeg har ingen.....

torben

"den glade dreng" <per@grafisk.dk> skrev i en meddelelse

> ikke nogen, men kvaliteten er jo også derefter, prøv du at få lavet et af
> dine billeder i 50x75. og se kvaliteten og ikke mindst prisen!
>
> Vh
>
> Per

---
T-man

Fra : den glade dreng

Dato : 04-03-04 00:40

> hvor mange billeder får du fremkaldt i den størrelse???????????
>
> jeg har ingen.....
>
> torben
jeg har omkring 20, plus omkring 50 i 30x45 og en hel del i 20x30

Fra : ChristianTC

Dato : 03-03-04 18:38

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg vil bare sige tak for hjælpen, da jeg har spurgt en del her på det

Jeg har lige fået en email med kundenummer, og en besked om at min pakke er
parat til at blive send fra technikdirekt og jeg satte ordren igår. Jeg
synes de har været rigtig flinke indtil nu. I mandags skrev jeg et spørgsmål
til dem, og de svarede idag. Så de er hurtige til at svare.

MVH
Christian