Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Digital Ixus 500 vs. Canon PowerShot~
Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-02-04 22:37

Hejsa

Er der nogen der kan forklare mig den store forskel på

Canon Digital Ixus 500 429 eur
Canon PowerShot S 50 439 eur

Hvilket ville være det bedste køb, til prisen ?

Jan Pedersen
"Cuk@cuk.dk"

Det nemmere at få tilgivelse end tilladelse...

Fra : Peter

Dato : 29-02-04 23:11

Ixus 500 er et meget kompakt kamera hvor S50 er en del større! Til gengæld
får man nogle flere manuelle indstillingsmuligheder på S50. Men begge
kameraer er sikkert glimrende!