Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
binaer: svaneblomst
Fra : max

Dato : 29-02-04 15:54

Naturligt lys 800/5,6 -max-
news:D0n0c.101294$jf4.6097525@news000.worldonline.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 29-02-04 16:35

hej

meget flot og klart!!!!!!

eneste som jeg syntes er synd, er at det er beskåret så tæt....Ville gerne
kunne se hele svanen...Ellers meget smukt!!

torben

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Naturligt lys 800/5,6 -max-

---
T-man

Fra : max

Dato : 29-02-04 16:42

"fam. Ager" <
> [...]
>
> eneste som jeg syntes er synd, er at det er beskåret så tæt....Ville gerne
> kunne se hele svanen...Ellers meget smukt!!

Det her er lidt mere gråt, men hele 2 svaner -max-

Fra : fam. Ager

Dato : 29-02-04 16:48

hej max

syntes jeg har set dem før??

men helt sikkert godt "fanget" ,har du det andet hvor det ikke er beskåret
så meget???

Fra : max

Dato : 29-02-04 16:57

"fam. Ager" <
> [...]
>
> syntes jeg har set dem før??
>
> men helt sikkert godt "fanget" ,har du det andet hvor det ikke er beskåret

Det er hele billedet, sådan er det nogen gange
kommer man for tæt på , men jeg kan nu godt
li den tætte beskæring.
Det andet har jeg måsjke postet før, der er så
mange, denne her er måske ny

Fra : Frederik Thorup

Dato : 29-02-04 17:26

> Det er hele billedet, sådan er det nogen gange
> kommer man for tæt på , men jeg kan nu godt
> li den tætte beskæring.
> Det andet har jeg måsjke postet før, der er så
> mange, denne her er måske ny

Flotte billeder! (men hvad er der med dig og vandfugle?)
Jeg kan især godt lide svaneblomsten. Lidt mystik, så'n ser man normalt ikke
fuglen.

Hvilket udstyr bruger du?

Frederik

Fra : max

Dato : 29-02-04 18:12

> Flotte billeder! (men hvad er der med dig og vandfugle?)
> Jeg kan især godt lide svaneblomsten. Lidt mystik, så'n ser man normalt ikke
> [...]

Hehe, jeg ved ikke hvad der gik af svanerne den dag
de var helt ude af den, forårs fornemmelser måske.

Jeg kan andet end vandfugle, men det er nemmere
at stå og vente på at de laver et eller andet end at
kravle rundt efter små fugle:

Udstyret er Nikon, Fuji og Sigma, men nu vil jeg kigge
godt og grundigt på den nye Canon 1DmarkII hvis den
er så go' som den ser ud på papiret, skal jeg ha' sådan
en. Sjovt at Nikon, Fuji og Kodak ikke tilsammen kan
komme op med et kamera hus med "sådan" specs. -max-

Fra : Simon Nielsen

Dato : 29-02-04 18:24

"max" <ma22x@hotmail.com> wrote in message
> "fam. Ager" <

> Det her er lidt mere gråt, men hele 2 svaner -max-

Den er helt klart fed, specielt den ene svane der nærmest ser ud som om den
går på isen, fedt billede

mvh
Simon