Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotografi i det effentlige rum ....?
Fra : Stenbakkemanden

Dato : 29-02-04 08:55

Gode deltagere i dk.fritid.foto

Jeg har smit en link væk om lov og rettigheder
ved fotografering i det offentlige rum ...

Sygehus - Bibliotek - på gader og stræder samt
strand m.m.

Kan nogen lige hjælpe mig med en sådan Link ...

Med venlig hilsen
Keld

--
Keld Gydum - Bangsbo Design - Danmark
Foto - Kunst - Mad - Farver & Musik er subjektive oplevelser.

Fra : Thomas Corell

Dato : 29-02-04 08:58

http://shor.ter.dk/80639537 ?

--
Don't waste space

Fra : Stenbakkemanden

Dato : 29-02-04 09:03

1000 TAK Thomas - det var hurtigt svar ...

Fortsat rigtig god søndag ....

Med venlig hilsen
Keld i Frederikshavn