Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Handel i Tyskland
Fra : Vagn Pedersen

Dato : 28-02-04 12:30

I forbindelse med søgning efter digitalt kamera på nettet,
er jeg stødt på noget billigere priser i Tyskland.
Er der nogen der har erfaringer med at handle fotoudstyr i Tyskland?
Er det sikkert?
Hvor er det billigst?

Hilsen Vagn

Fra : fam. Ager

Dato : 28-02-04 12:39

hej vagn

prøv at kigge lidt længere nede, under ved.rørende køb på nettet....
der står lidt om dette emne...

torben

---
T-man

Fra : HCS [4000]

Dato : 28-02-04 14:28

Jeg har handlet mange gange med Technikdirekt, er rigtigt godt sted.
http://www.technikdirekt.de/

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : ChristianTC

Dato : 28-02-04 16:41

"HCS [4000]" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> wrote in message
> Jeg har handlet mange gange med Technikdirekt, er rigtigt godt sted.
> http://www.technikdirekt.de/

Når man køber et kamera hos technikdirekt.de, får man så alle de ting man
normalt får med f.eks. kabler osv., eller er det kun selve kameraet man får?

MVH
Christian

Fra : Hans Kruse

Dato : 28-02-04 19:54

Selvfølgelig får du alt det, der er i pakken uanset om det er købt i Danmark
eller Tyskland, men vær opmærksom på at manualer vil være på tysk. Det
hænder dog også selvom det er købt i Danmark.
Mvh, Hans