Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto intereserede på Midtsjælland.
Fra : Esben Witzel

Dato : 28-02-04 01:30

Hejsa... Da jeg poster dette indlæg flere steder, bedes dem der finder det
interessandt venligst svare enten på mail

eller i denne tråd
http://www.the-switch.dk/forum/viewtopic.php?t=85&sid=035125ffdaf30789117c74423f34bd5b

Jeg går og savner en fotoklub/fotovenner, og der er ikke rigtigt noget i
eller nær Ringsted. Derfor håber jeg at finde nogle der kan svare ja til
nogle af følgende spørgsmål.
Jeg forventer ikke at du/I kan svare ja til alt, men syntes du at du passer
lidt ind i "billedet" så smid mig en linie.

Syntes du det er nemt at komme til Ringsted, fordi det er så centralt på
Sjælland?

Er du til Digital fotografering?
Er du til Analog fotografering?
Syntes du det er sjovt at fotografere?
Syntes du det er spændende at diskutere gode/dårlige ting ved et billede?
Syntes du det er positivt at mødes i virkeligheden og ikke kun på nettet?
Syntes du det er normalt at stå op klokken 4 for at mødes ved solopgang?
Kunne du tænke dig at tage ud og fotografere med andre "tosser"?
Kunne du tænke dig at diskutere udstyr/opstillinger/lys og meget andet?
Kunne du tænke dig at få tilbudt en "fototur en gang om måneden" fx. Zoo,
Knudentborg, slotte, hvad ved jeg...
Kunne du tænke dig at have adgang til udstyr fx. ved en mødeaften?

Jeg Håber dette er en realistisk ide, og alt hvad der mangler er nogle
ildsjæle, noget erfaring, og nogle medlemmer/venner.. så er du intreseret så
skriv til mig på elew@image.dk

/Esben Witzel

Ps. Syntes du det er en latterlig tåbelig og total opblæast ide, så hold det
for dig selv, da jeg ikke gider høre om det.

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 28-02-04 10:12

Hej Esben,

Jeg er som altid frisk på nogle fotoaftener og ture ud i det fotografiske
landskab.

Claus Smith

PS: vi skal snart en tur til Gisselfeld, lægger snart noget på fotokritik.dk

Fra : Kim@naturfotografi d~

Dato : 01-03-04 20:46

"Esben Witzel" <elewXXX@XXXimage.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg går og savner en fotoklub/fotovenner, og der er ikke rigtigt noget i
> eller nær Ringsted. Derfor håber jeg at finde nogle der kan svare ja til
> nogle af følgende spørgsmål.

Nu kender jeg jo ikke dine geografiske begrænsninger, men hvis du synes
Næstved er nær Ringsted - så er Næstved Fotoklub jo en oplagt mulighed.

Mvh Kim
www.naturfotografi.dk