Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Slideshow på nettet
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 27-02-04 23:25

Hejsa
En af jer (prof)fotografer herinde, har en rigtig flot hjemmeside med en
meget flot fotobog som kører i et slideshow. Billedederne er farverige, med
stor kontrast - desværre kan jeg ikke finde den mere, nogen der ved hvad jeg
tænker på.

Hilsen Bo
Links:
http://www.visuelweb.dk/300D/
http://bo.joergensen3.person.emu.dk/mossoe/
http://bo.joergensen3.person.emu.dk/boksegalla/

Fra : Deaster

Dato : 28-02-04 09:37

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> stor kontrast - desværre kan jeg ikke finde den mere, nogen der ved hvad

Den skifter ganske vist ikke automatisk, men ellers er det en af de
flotteste jeg kender:
http://www.asgercarlsen.com/

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 28-02-04 10:35

> Den skifter ganske vist ikke automatisk, men ellers er det en af de
> flotteste jeg kender:
> http://www.asgercarlsen.com/

Flot side, men ikke lige den jeg tænkte på. Det var en .dk hjemmeside og
fotografen debaterer også herinde engang i mellem (så vidt jeg husker).

/Bo

Fra : 2rb1

Dato : 28-02-04 11:20

Hejsa

Du er nød til at komme med nogle "hint"
Hvilke stil osv.

Mvh. 2rb1
http://www.stamfoto.dk

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 28-02-04 12:01

> [...]
med
> stor kontrast - desværre kan jeg ikke finde den mere, nogen der ved hvad

Er det denne du tænker på?
http://www.jacobleedgaard.com/index.htm

Mvh Jens
+

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 28-02-04 12:57

> Er det denne du tænker på?
> http://www.jacobleedgaard.com/index.htm
>
> Mvh Jens

Nej desværre - men flotte billeder. Jeg kan huske at på hans hjemmeside var
det et link til hans digitale bog og et af billederne var vist en rusten
olietønde i meget kraftige farver.
Hilsen Bo

Fra : Anders Houmark

Dato : 28-02-04 14:39