Foto
IBM760 5420
Teil 3020
HP 500
Fra : The King

Dato : 27-02-04 03:04

TomHej jeg vil bare vide om det kan betale at rep, et digital cam og hvor
det kan laves. det er et HP 500 er ca 4-5 år har 2mg.pix.
Det tager ellers gode billeder når det har lyst ca hver 2-3 gang så går det
i baglås også skal jeg åbne op
til batterierne og så lukke igen før det virker igen

På Forhånd Tak IB

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-02-04 10:04

"The King" <the king@jungelmand.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> i baglås også skal jeg åbne op
> til batterierne og så lukke igen før det virker igen

Hej Ib

Hvis du kender en, som er lidt fingernem, og har lidt flair i den retning,
så kan i jo prøve at finde fejlen, men den lyder til at ligge i
elektronikken, så er udstyret der skal bruges, for at kunne skifte noget,
lidt over hobbyrums standard, og for at kunne måle fejlen, langt over. I
øvrigt vil reservedelen sikkert være svær at skaffe, så jeg tror du må
overføre dit gamle kamera til reserven, og investere i et nyt. For sende det
på værksted, vil nok blive dyrere, end et nyt tilsvarende kamera.

M.V.H.....Benny..

Fra : Emil

Dato : 27-02-04 08:57

"The King" <the king@jungelmand.dk> skrev:

>Det tager ellers gode billeder når det har lyst ca hver 2-3 gang så går det
>i baglås også skal jeg åbne op
>til batterierne og så lukke igen før det virker igen

For mig lyder det som om kontakterne i batteriholderen er
snavsede eller irrede.

Affedt dem med en vatpind som er fugtet i isopropylakohol (evt.
sprinklervædske).

Evt. ir kan fjernes med en glasfiberbørste til kontakter (købes i
elektronikforretninger).

Sørg også for at batterierne er helt rene.

m.v.h. Emil