Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
eXpose Magazine søger medarbejdere
Fra : Rune Andersen

Dato : 24-02-04 09:26

Hvem er eXpose Magazine?
Vi er et ungt team som står bag dette medie. Vores målgruppe er unge
mellem 15-30 år.
Vi har eksisteret i over 2 år nu og har udgivet 6 blade. Vi udgiver
pt. ikke flere blade af økonomiske årsager, da vi har haft dårlige
erfaringer med annoncører som ikke betaler deres regninger. Nu vil vi
satse på vores hjemmeside www.exposemag.dk. Vi håber stadig senere hen
at vi får muligheden for at udgive flere blade.
Vi er kendt i hele den danske presse, og har fået en del
omtale/opmærksomhed bl.a. da vi "afslørede" Jon som vinder af
Popstars. Vi er bl.a. repræsenteret på diverse
festivaler/arrangementer, og der vil du også ha' muligheden for at
deltage.
eXpose Magazine er et godt springbræt til uddannelser indenfor
medie/design/programmering, vi har allerede sendt en ung talentfuld
fyr fra Ikast ind på jounalisthøjskolen.
Mange af vore besøgende på hjemmesiden er fra andre medier. Ligesom vi
har oplevet, at større landsdækkende medier har enten kontaktede os
med henblik på yderligere oplysninger i forbindelse
med artikler vi har haft på nettet. Eller at de direkte linker til
bestemte artikler vi har haft på nettet.
Vi udskælder os fra andre netmedier ved at vores redaktør Mikkel
Kjerri er medlem af Dansk Journalistforbund. Hvilket giver os en del
mere ekspertise.

Hvad sker der nu?
Vi vil nu satse på vores hjemmeside, og det er her du kommer ind i
billedet. Vi vil skabe et ungdomscommunity hvor unge bliver informeret
omkring hvad der sker i ungdommen nu til dags. Vi vil dagligt have
artikler på nettet som er ungdomsrelevante og informative. Vi vil lave
udvide vores WebTV, samt give brugerne mulighed for at debattere
relevante emner.

Skribenter
Det kræver, at du er nogenlunde til at skrive, det sidste giver vi
dig. Du skal skrive mindst 1-2 artikler om ugen, som bliver lagt på
nettet. Du får dit eget login, med brugernavn og kodeord samt
e-mailadresse.
Emner bestemmer du nogenlunde selv, hvis det hører inden for vores
redaktionelles målgruppe. Men som hovedregel bestemmer du selv.

Fotografer
Har du styr på det med at tage billeder, har du eget digital kamera og
kan du finde ud af at bruge det - så kan du fungere som fotograf.
Måske vil du endda også selv skrive artiklerne til det – så vil det
være kanon.

Video
Har du arbejdet med video eller kunne du godt ønske dig det? Så har du
nu muligheden for at eksperimentere lidt. På vores WebTV, vil vi lave
indslag fra bl.a. diverse arrangementer/fester/begivenheder samt lave
interviews og voxpop som bliver publiceret på forsiden. Mener du det
er noget for dig?

Udvikling af hjemmeside
Kan du finde ud af at programmere i php og har du erfaring med
MySQL-database og vil du være med til at videreudvikle et ungdomssite
og få en masse erfaring? Så er det måske dig vi har brug for!
Vi har også brug for at videreudvikle vores design, så der er også
mulighed for at lege med redesign af hjemmesiden.

Udtalelse og point
Fælles for ovennævnte stillinger er at arbejdet er ulønnet. Vi har
desværre ikke de store budgetter endnu men vi håber det kommer. Indtil
videre har vi aflønnet vore frivillige med T-shirt, festivalbilletter,
cd'er, videoklippekort, backstage billetter m.v. Sidst men ikke mindst
har vi mulighed for, at give dig en anbefaling med til brug videre i
din udannelse/job karrierer.

Bliv en del af teamet! Send din ansøgning til Rune@eXposemagazine.dk
eller pr. post til:

Vores hovedkontor:
Multimedie Gruppen I/S,
Hallandsgade 3A 1.tv
2300 København S

Fra : Egon Stich

Dato : 24-02-04 10:36

"Rune Andersen" <mail@runeandersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Sidst men ikke mindst
> har vi mulighed for, at give dig en anbefaling med til brug videre i

Ja, i "Udskælder" jer..!!
Nu udskælder jeg jer.
Især falder det mig for brystet, at en "redaktør" der går ind for at udnytte
gratis arbejdskraft er medlem af mit gamle forbund..!!
Føj for s....!!::
Mon han selv arbejder under tariffen?

Egon.

Fra : Lars [8210]

Dato : 26-02-04 00:00

Rune Andersen wrote:
> [...]
> cd'er, videoklippekort, backstage billetter m.v. Sidst men ikke mindst
> har vi mulighed for, at give dig en anbefaling med til brug videre i

OT

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß
Lars

Besøg min Foto-links / Visit my Photo-links /
Besuchen Sie meine Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-04 22:00

Det er da ingen grund til at skælde jer ud, men har i også en stavekontrol ?

Tilbage til skolebænken

Poul B-H

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-02-04 00:40

"pbekkerh a post6.tele.dk" wrote:

> Det er da ingen grund til at skælde jer ud, men har i også en stavekontrol ?

> Tilbage til skolebænken

Du kan jo melde dig til jobbet som korrekturlæser...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen