Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Svane og maage
Fra : max

Dato : 23-02-04 22:46

To fugle billeder skudt med 800/5,6 1/640s bl5,6
Eller se flere her:
http://www.photosig.com/go/users/viewportfolio?id=97478
-max-

Fra : Espen

Dato : 23-02-04 22:55

Uh, den svane er lækker - nåede du at dukke dig?
Eneste anke; jeg savner lidt rødt på næbbet?

Mvh Espen

--
http://www.suell.dk - my online photogallery
http://www.neilbrophy.com - the bands webpages

Fra : max

Dato : 23-02-04 23:12

"Espen"
> Uh, den svane er lækker - nåede du at dukke dig?
> Eneste anke; jeg savner lidt rødt på næbbet?
>
> Mvh Espen

Billedet er taget sent igår, det sneedede her i kbh
så der er ikke så mange farver som der kunne være,
jeg måtte bare ud og afprøve objektivet. -max-

Fra : Espen

Dato : 23-02-04 23:21

> "Espen"

> Billedet er taget sent igår, det sneedede her i kbh
> så der er ikke så mange farver som der kunne være,
> jeg måtte bare ud og afprøve objektivet. -max-

Jamen, objektivet ser jo ud til at fungere ganske udemærket!

Mvh Espen

Fra : Hans Kruse

Dato : 23-02-04 23:50

Hej max, jeg kan se at denne linse står til den nette sum af 5699 euro
(eller 42742kr)! Det er da noget af en post og så vidt jeg kan af specs
vejer den 4,7kg så du må da have noget af et kraftigt stativ. Men jeg må
sige det er flotte billeder du får ud af det, så tillykke.
Mvh, Hans

Fra : max

Dato : 24-02-04 00:05

"Hans Kruse"
> [...]
> vejer den 4,7kg så du må da have noget af et kraftigt stativ. Men jeg må
> sige det er flotte billeder du får ud af det, så tillykke.

Du skal måske ha' en - den er fin, du kan få den til 37.600kr hos Jessops.
Jeg brugte mit gamle gitzo reporter og en lille kuglehoved, det store faldt
fra hinanden forleden dag med 500mm og d1x, jeg nåde lige at gribe det,
phew, får svedeture hver gang jeg tænker på det, her et billede af resterne:
http://www.amarzone.dk/pages/flm_ballhead.html -max-

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-02-04 00:15

Nej, jeg fandt en endnu dyrere! Canon 600 f/4 USM L til 8064 euro hos
technikdirekt. Med en 1,4x telekonverter så er jeg oppe på en 840mm og med
1,6 crop factor på min Canon DSLR så er det 1344mm -- det er da virkelig
noget! Jeg kan også se at den vejer 5,3kg og har en længde på 45cm. Nu
mangler jeg bare at finde det rigtige stativ.
Mvh, Hans

Fra : max

Dato : 24-02-04 00:43

"Hans Kruse"
> [...]
> noget! Jeg kan også se at den vejer 5,3kg og har en længde på 45cm. Nu
> mangler jeg bare at finde det rigtige stativ.

Den er ok men tjek lige denne her:
http://www.ac-foto.com/ger/info/info.php?id=7439&tabelle=PREISLISTEN&hersteller=Canon&kategorie1=AF_Objektive

Fra : Anders Rostgaard Bys~

Dato : 24-02-04 10:43

Det passer altså ikke helt - læs f.eks. her:

http://www.luminous-landscape.com/tutorials/understanding-series/dslr-mag.shtml

>Den er ok men tjek lige denne her:
>http://www.ac-foto.com/ger/info/info.php?id=7439&tabelle=PREISLISTEN&hersteller=Canon&kategorie1=AF_Objektive

Amatør-optik Næh, check denne:

http://www.mir.com.my/rb/photography/hardwares/speciallenses/12001700mm.htm

Mvh Anders

Fra : max

Dato : 24-02-04 11:05

"Anders Rostgaard Bystrup"

> Det passer altså ikke helt - læs f.eks. her:

> [...]

Ja hvis så den kom med billedstabilisator og AF
ville den være perfekt - Jeg tror jeg klarer mig
en tid med 800mm. Hmm, hvor længe mon..-max-

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-02-04 14:52

Og hvis den kom med trailer og bærer....

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-02-04 14:51

Det er rigtigt at jeg ikke tydeligt gjorde opmærksom på at linsen stadig er
en 600mm linse, men at en ekstender og crop faktor på 10D vil resultere i et
billedudsnit svarende til en linse på 1344 mm monteret på et filmhus (35mm).
Mvh, Hans

"Anders Rostgaard Bystrup" <anders_bystrupFJERN@DETTEhotmail.com> wrote in
message news:tu6m305lf1gu89u4kbpf76cj5834coetbi@4ax.com...

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-02-04 14:53

Ja, det må være drømmen...Hans

Fra : Alex W

Dato : 24-02-04 17:55

Hej Max

Så fik du endelig dit nye objektiv.

Tillykke med det ...
Så glæder vi andre os til at se billeder .... Du har jo styr på dét der ...
Håber du har stærke arme .. det er jo heavyweight )

Hygge
Alex W