Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
polfilter
Fra : Majbritt

Dato : 23-02-04 22:03

er der nogle der ved hvad et polfilter til Nikon D100 koster - og hvor er
det billigst at
bestille.

Maj britt

Fra : Hans-Henrik Pedersen

Dato : 23-02-04 22:18

Hej Maj britt

Nu skulle jeg jo mene at det helt og aldeles kommer an på hvilket objektiv
du benytter og ikke mindst dets størrelse.

Jeg købte selv nogle hos Photocare i Ballerup til mit 72 mm objektiv og jeg
fandt et par billigt på nettet hos en privat. Jeg mener ikke at mine 3 står
mig i mere end ca. 300 kr og så fik jeg også et UV filter med.

mvh Hans-Henrik

Fra : Claus Stensgaard

Dato : 23-02-04 22:19

Hej Maj Britt

Til hvilket objektiv - altså hvad er diameteren i milimeter på frontlinsen.

52 - 58- 62 - 72 - 77 - 82 mm ?????

Fra : Mic Holm

Dato : 23-02-04 22:21

Filteret er til objektivet, ikke kameraet. De store filtre (72mm+) er dyere
end de små. Hvor stort filter skal der på dit objektiv?

--Michael