Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Q: Hvad er forskellen på Canon Ixus400/430~
Fra : Peter Theglev

Dato : 23-02-04 13:18

???

/Peter

Fra : Simon Nielsen

Dato : 23-02-04 13:35

"Peter Theglev" <123@123.dk> wrote in message
news:4039ef78$0$89805$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> ???

430 er nyrere og derfor lidt hurtigere og har en bedre lysmåling.

Mvh
Simon

Fra : Will Bill

Dato : 23-02-04 14:18

430 ???

430 har jeg aldrig hørt om. Hvor har I set den ?

Se i øvrigt http://www.powershot.com/powershot2/home.html
- der er kommet en ny 410 og 500

/WB

Fra : Madsen

Dato : 23-02-04 16:09

På canons hjemmeside, er det ikke der man søger først?
http://canon.dk/index1.htm

Hilsen Madsen

Fra : Madsen

Dato : 23-02-04 16:28

På canons engelske hjemmeside er der mulighed for at sammenligne data på de
to kameraer.
http://www.canon.co.uk/For_Home/Compare_Products/index.asp#
Gå ind under Digital Cameras. og vælg de to kamera.

Hilsen Madsen

Fra : Per

Dato : 23-02-04 19:50

> [...]
> http://www.canon.co.uk/For_Home/Compare_Products/index.asp#
> Gå ind under Digital Cameras. og vælg de to kamera.

---

430 skulle have mulighed for 640 * 480 vga opløsning til videooptagelse,
samt en forbedret software.

Mvh. Per!

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : Per

Dato : 23-02-04 19:58

> [...]
> de

> ---
>
> 430 skulle have mulighed for 640 * 480 vga opløsning til videooptagelse,

---

Ups der var jeg vist for hurtig - det er Ixus 500 der har vga opløsning.
Ellers er den god nok den med softwaren.

Mvh.Per!

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : Will Bill

Dato : 24-02-04 09:22

Kan være IXUS400 får opdateret softwaren på et tidspunkt, så den kommer med.

På canons website www.powershot.com er der i højre side et link til
firmware opgradering.
Der er bl.a. en firmware opdatering til IXUS400 fra oktober 2003

/WB

Fra : Will Bill

Dato : 23-02-04 19:47

Jeg kan så lære dig, at www.powershot.com ER Canon website !
Men det vidste du åbenbart ikke

/WB

Fra : Madsen

Dato : 23-02-04 21:37

Ja det er det i USA hvor de har det med at have andre model betegnelser,
PowerShot S410 og S500 som du nævner kan ikke findes på den danske
hjemmesside , hvor imod Digital IXUS 430 og 500 er modeler som findes i
eropa.
Men det viste du åbenbart ikke
Så det må jeg så lære dig

Fra : Will Bill

Dato : 24-02-04 09:19

Hej !

Til din information, så er S500 = IXUS500, da "S" betegnelsen anvendes i USA
i stedet for "IXUS"
Så S500 er på den danske.

Men du har ret i, at 410 og 430 åbenbart ikke er på begge markeder

/WB

Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 24-02-04 17:01

Er der nogen der rent faktisk kan finde fakta om forskellen på de to cams?
Jeg kan ikke, ikke engang på canons sider.....

Er det nogen speciel fordel at vente på 430 fremfor 400 (som så er
billigere) ???

Mvh Dennis