Digital telefon
Fra : "Charles Johnston"

Dato : 26-04-01 09:49

Jeg har skiftet ISDN ud med ADSL og nu har en digital telefon, som jeg
gerne vil bruge til VoIP telefoni over ADSL.

Er der nogle forslag til en løsning - f.eks. et kort til min PC og god
software?

Charles Johnston

--
Posted from pix.bellesystems.com [213.129.30.130]

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-04-01 10:51

""Charles Johnston"" <cjohnsto@digiquant.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har skiftet ISDN ud med ADSL og nu har en digital telefon, som jeg
> gerne vil bruge til VoIP telefoni over ADSL.

Som udgangspunkt ok ide

> Er der nogle forslag til en løsning - f.eks. et kort til min PC og god
> software?

Jeg har aldrig set det fungere i praksis, men Elmeg præsenterede noget
ISDNoIP noget på Cebit, måske du kunne finde noget der?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855