Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fjernudløder til 10D ??
Fra : IB

Dato : 21-02-04 11:36

Hej NG.

Jeg kunne godt tænke mig en fjernudløser til mit 10D kamera, MEN ...

RS-80N3 koster ca 500 kr (hvilket er fint med mig), men der er "kun" 80 cm
ledning på den. Kan denne ledning forlænges ????? Er der nogen der har
prøvet dette ???

Jeg er udmærket klar over at der findes en storebror uden ledning, men den
koster 4000 kr.

God weekend

Fra : HCS [4000]

Dato : 21-02-04 12:52

Der findes et forlængerkabel der passer til. Det hedder ET-1000 N3 og er på
10 meter.
Prisen kender jeg ikke.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*
----

Fra : Ivan Vogelius

Dato : 24-02-04 00:44

se fx monsterlinket i bunden. Der står nævnt et par kabler. Jeg er dog
voldsomt overrasket over IR-udløserens pris. Købte en RC1 til mit EOS33 til
en tiendedel af den pris. Er du sikker på, at det ikke er en
"super-turbo-prof" udgave, så en af de mere almindelige (RC1 og et par
tilsvarende) kan gøre det??

http://www.technikdirekt.de/main/page.xp?pageid={A65C7AE5-0C8F-422E-9246-48B986D09609}&SESSIONID=X/D21RRE1X66CETSGXJ&DS=1&TS=2412364559&history=set

Mvh Ivan