Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hong Kong
Fra : Hans Kruse

Dato : 19-02-04 23:47

Hvis der er nogen der har lyst til at se billeder fra Hong Kong, så har jeg
lagt mine billeder fra sidste uges ferie her
http://www.pbase.com/hkruse/hongkong. Jeg har prøvet at skildre den meget
store variation, der findes her i mødet mellem vest og øst, rig og fattig,
moderne og gammelt, by and natur, etc.
Mvh, Hans

Fra : Alex W

Dato : 20-02-04 00:43

> store variation, der findes her i mødet mellem vest og øst, rig og fattig,
> moderne og gammelt, by and natur, etc.
> Mvh, Hans

Hej Hans

Der er mange rigtig gode billeder især af mennesker og det med båden i
solnedgangen.. og .. markedet ... og ...gader ... og ... Tag mig med en
anden gang ))

Tak for kigget
/Alex W

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-02-04 01:04

"Hans Kruse" <hans.kruse@mail.tele.dk> skrev:

>Hvis der er nogen der har lyst til at se billeder fra Hong Kong,

Det har jeg ...

>billeder fra sidste uges ferie her http://www.pbase.com/hkruse/hongkong.

Mange gode! F.eks.
http://www.pbase.com/image/26187195
http://www.pbase.com/image/26187200
http://www.pbase.com/image/26187213
Utroligt hvad du har klaret på én uge. Og så har du haft mindst to
kameraer med.

Tak!

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Pico

Dato : 21-02-04 00:29

Hans Kruse wrote:
> [...]
> meget store variation, der findes her i mødet mellem vest og øst, rig
> og fattig, moderne og gammelt, by and natur, etc.

Så er det man synes det er tid for en ferie Bare det var så vel.
Pico

Fra : Peter Hansen

Dato : 21-02-04 14:50

Tak for kigget. Der er nogle fantastisk gode billeder imellem! Hvilket
udstyr har du brugt??

Mvh
Peter

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 21-02-04 20:10

"Peter Hansen" <pede@moonman.com> skrev i en meddelelse
> Tak for kigget. Der er nogle fantastisk gode billeder imellem! Hvilket
> udstyr har du brugt??

Står på web siden!!

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 21-02-04 20:15

Flot!
Jeg får sgu´helt lyst til at flyve derned....

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 21-02-04 23:20

Hans Kruse skrev:

> [...]
> store variation, der findes her i mødet mellem vest og øst, rig og fattig,

Det er en lækker serie - jeg må (endnu engang) beundre at du både kan
lave gode billeder ud af skylinen, fange de gode karakteriserende
portrætter og lave flotte (kultur-) landskabsbilleder

Tak for kigget!

Jeg er måske naiv, men har du prøvet at tilbyde den serie til et forlag?

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Hans Kruse

Dato : 21-02-04 23:58

Mange tak og til de andre, der har kommenteret mine billeder.
Nej, jeg har ikke tænkt på at tilbyde billederne til et forlag, dertil føler
jeg ikke at jeg er kommet langt nok endnu. Så måske en dag, hvem ved....
Mvh, Hans

Fra : Anders Rostgaard Bys~

Dato : 23-02-04 09:05

Hej Hans,

Fede billeder - Hong Kong er en fantastisk by; også for fotografer.
Skægt at se dine billeder af Kowloons og HK Island's skyline ifht.
mine:

http://www.photo.net/photodb/photo?photo_id=2147512
http://www.photo.net/photodb/photo?photo_id=2147573

Og jeg som gik og troede at jeg havde et unikt "syn"

Mvh Anders

Fra : Hans Kruse

Dato : 23-02-04 13:50

Hej Anders,

Mange tak, ellers fine billeder du har i din folder.
Jeg har faktisk flere billeder af HK skyline, men de er på film lige nu. Der
var en del billeder fra bymiljøet og skyline set fra the Peak. Det var helt
unikt med klart vejr, som sjældent findes i HK efter sigende. De manglende
billeder skyldes nedbrud af mit digitalkamera på turen. Jeg har nu bestilt
en Minolta Dimage IV filmscanner så jeg kan få dem i hus og iøvrigt (den
egentlige årsag til købet) få mine gamle filmbilleder digitaliseret.

Mvh, Hans

"Anders Rostgaard Bystrup" <anders_bystrupFJERN@DETTEhotmail.com> wrote in
message news:aucj30pv8ft4nt7sb57l2mfa10j113fiku@4ax.com...