Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hurtig print/frekaldelse?
Fra : John Poulsen

Dato : 19-02-04 13:47

Hej.

Ligesom der de fleste steder er 1 times fremkaldelse af negativer leder
jeg efter tilsvarende muligheder for digitalbilleder. Dvs. jeg har nogle
TIFF-billeder der skal ud på papir...

Hvilke(n) fotohandlere/kæder giver sådant en mulighed?

Jeg holder til i Aalborg.

Mvh.

John

Fra : Peter Loumann

Dato : 19-02-04 15:17

"John Poulsen" <john@nosp.am> skrev:

> [...]
>TIFF-billeder der skal ud på papir...

>Hvilke(n) fotohandlere/kæder giver sådant en mulighed?

Her i Næstved gør PhotoCare det på ½ time. Jeg synes resutat og pris
er o.k.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Jens Christensen

Dato : 19-02-04 16:54

"John Poulsen" <john@nosp.am> wrote in message
> [...]
> TIFF-billeder der skal ud på papir...
>
> Hvilke(n) fotohandlere/kæder giver sådant en mulighed?

Japan Photo i Aalborg City gør det på en time!! Rigtig god kvalitet. Du
sender bare en mail til dem med billederne, eller afleverer en CD, så er de
klar 1 time efter.
Det koster 5,- pr. billede i 10x15cm, intet startop gebyr.

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Steen Lund Hansen

Dato : 19-02-04 19:00

Jens Christensen wrote:

>"John Poulsen" <john@nosp.am> wrote in message

>Japan Photo i Aalborg City gør det på en time!! Rigtig god kvalitet.

Måske har jeg blot gentagne gange været uheldig, men kvaliteten er jeg ikke enig i. De fleste gange jeg har brugt Japan Photo i Aalborg har billedet været skævt på papiret, det er beskåret 4-5 mm hele vejen rundt, der har været skjolder af vand på papiret eller alle 3 ting på en gang. Jeg bruger dem kun hvis det skal gå stærkt og kvaliteten er underordnet.

-Steen, Aalborg

Fra : Jens Christensen

Dato : 19-02-04 22:51

> [...]
der har været skjolder af vand på papiret eller alle 3 ting på en gang. Jeg
bruger dem kun hvis det skal gå stærkt og kvaliteten er underordnet.

Jeg har kun oplevet skjolder af vand...ellers plejer det at være OK!
Er der andre steder i Aalborg du kan anbefale, eller ordner du det
"uden-by´s" ?

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : John Poulsen

Dato : 19-02-04 17:50

Takker for svarene ;)

Dejligt med den respons - og hastigheden taget i betragtning OK pris.

Mvh.

John